wat zijn mijn sterrenbeeld en ascendant?

ik ben geboren op 21 mei 1967, dus sterrenbeeld is twijfelgeval tussen stier en tweeling; geboortetijd is 12:00 uur, kennelijk geen minuut ervoor of erna, dus ascendant twijfelgeval leeuw en maagd. Een dubbel grensgeval dus...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
lees gewoon al die hororscopen, en kies voor die dag degene die je het leukst vind.
Cryofiel
11 jaar geleden
Op 21 mei ben je geen twijfelgeval, maar een heel duidelijke Stier. De Stier (Taurus) begint op 13 mei en eindigt op 21 juni. Deze datums kunnen een dagje schuiven vanwege schrikkeljaren. Maar 21 mei zit zo ver van begin en eind van de Stier-periode vandaan, dat je nooit in een ander sterrenbeeld terecht kunt komen. Je bent dus wat sterrenbeeld betreft zeker geen twijfelgeval. Over de ascendant durf ik geen uitspraak te doen, die tabellen heb ik niet bij de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
om je horoscoop echt goed uit te kunnen tekenen moet je ook je geboorteplaats hebben. Er is een programma, OpenAstro, waarmee je dan precies kan kijken hoe alles zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste LTK, ik ben geboren in Heemskerk (Noord Holland)
Cryofiel
11 jaar geleden
Maar dat maakt niet uit - je "bent" sowieso een Taurus. Of je nu in Heemskerk, in Adelaide of in Pjongyang bent geboren.

Het beste antwoord

Ik heb even voor je gekeken Kapitein.

De zon staat in Stier, net over de 29 graden, in het 10e huis.
Je ascendant is Maagd, op 0 graden en een beetje.
Kristal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik dank jullie

Andere antwoorden (1)

Je bent een duidelijke Steeling of een Twier, met als groot voordeel dat je altijd de horoscoop kunt uitkiezen die het meeste geluk voor jou brengt. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.

Zelf ben ik al mijn hele leven een dolgelukkige Schorpschutter/Boogpioen en mijn leven is een aaneenschakeling van oneindige onwaarschijnlijkheden, zowel in positieve als in negatieve zin.

Je bent van sterrenstof, je bent een paradijsvogel. Doe er je voordeel mee.