Spoken, geesten, entiteiten, energieën enz. zijn overal te vinden, maar wil je dat persee in Drenthe zoeken, ga dan naar een van de hunnebedden toe.
Er zijn daar ook routes om te wichelroeden.
Echter je zal er niets vinden, maar ze zijn er wel.
Kan je ze wel vinden, dan hoef je niet naar Drenthe te gaan om ze te ervaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent me voor, mooi antwoord man. +

Andere antwoorden (4)

De vraag is wat summier, maar ik gok dat je (bijv. voor een feestje) een locatie zoekt voor bijv. een nachtelijke tocht in een spookachtige omgeving?

Niet in Drenthe, maar afhankelijk van waar je zit, enigszins dichtbij (Ommen): http://www.wildzang.nl/spokentochten.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag staat wel onder spiritualiteit, niet onder entertainment.
deze heb ik wel eens gedaan. Met bbq, in het veenpark bij Emmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nergens in Drente of daarbuiten zul je spookplekken aantreffen, want spoken bestaan simpelweg niet.

Zoek je alleen een plek voor een griezelfeestje of iets dergelijks, dan is elk willekeurig bos na zonsondergang goed. Wacht tot 't donker is, vertel een paar enge verhalen en de hersenen van de mensen doen de rest wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het tegenovergestelde is ook van toepassing. Jij en gelijkdenkers zijn niet diegene die bepalen dat geesten en spoken wel bestaan. Vandaar een + voor dit antwoord ter compensatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand bepaalt of geesten wel of niet bestaan. Ze bestaan uit zichzelf, of niet. Echter, degeen die zegt dat ze wel bestaan, mag dat laten zien. Als 'ie dat kan laten zien, mooi. Kan 'ie dat niet, tja....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Drillie: Overigens heb ik ook een prima suggestie gegeven voor mensen die er wel in geloven. 30 jaar geleden, toen ik nog een goedgelovig jongetje was, heb ik dat ook eens meegemaakt. Midden in de nacht in een donker bos, een vent die een paar spookverhalen vertelde over witte wieven... Nou, m'n fantasie vulde het wel aan en bang dat ik was.
de bossen van westerbork zijn nogal geladen....
tijdens de 2e wereldoorlog hebben véél mensen geprobeerd te ontsnappen via die bossen en er ondergedoken gezeten.
toen ik er tijdens het 'pieterpad' doorheen moest was dat behoorlijk beladen en was blij er weer uit te zijn.
is dat wat je bedoelt??