Grote oorlellen werden gezien als teken van wijsheid

Toegevoegd na 1 minuut:
ow sorry verkeerd, het is als teken van zijn aristocratische afkomst 9lange oorlellen omdat ze uitgerekt werden door de oorbellen die eraan hingen
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De boeddha op de afbeelding bij de vraag is de "Chinese" boeddha. Bij de Chinezen staat het naast een aristocratische afkomst ook voor een lang leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daphne Deckers heeft blijkbaar behoorlijk lange oorlellen en in Tokio werden de lellen bewonderd en benoemd als de Boeddha-oren schrijft ze.
In Azië staan lange lellen voor een lang en gelukkig leven; vandaar dat Boeddha altijd met forse oren wordt afgebeeld.
Kristal