Ook al is Michael Jackson nu overleden, zou je evengoed nog op een of andere manier zijn energie kunnen voelen?

Ook al is Michael Jackson overleden... zou je evengoed zijn energie kunnen voelen die hij een paar jaar terug uitstraalde?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik bedoel niet uit z'n muziek... want dat voel ik al heel sterk, maar ik bedoel eigenlijk wat hij uitstraalde... bijvoorbeeld als ik hem zie lachen op een filmpje ofzo dan wordt ik metteen weer helemaal ''gelukkig'' het klinkt stom, maar dan krijg ik gewoon een speciaal gevoel...

En ik vroeg me af of je na zijn dood evengoed nog met hem in contact zou kunnen komen of zijn aanwezigheid als geest te voelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Frimu2
12 jaar geleden
Ik was in zijn topjaren mega fan. De energie die hij toen had is ie bij mij door de in al die jaren achterlijke acties behoorlijk verbruikt. Hij had gewoon moeten blijven doen waar hij goed in was. Hoe dan ook zijn muziek blijft energie......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat er nog wel wat kinderen rond lopen die zijn "energie" voor de rest van hun leven zullen moeten voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
W00t Marc nice comment, spiritueel gedoe...

Het beste antwoord

De energie die iemand heeft op het moment dat hij wordt vastgelegd op foto of film, zit nog steeds in dat beeld opgeslagen. En zou je nog steeds kunnen voelen.
Vandaar dat bijvoorbeeld een film van 10 jaar oud je nog steeds kan raken en je nog steeds kunt voelen wat en hoe de acteurs dat gevoel in hun rol hebben gelegd.

Net zoals je dus ook hebt als jij naar MJ luistert. Hoewel daar natuurlijk ook een heel stuk van jou gevoel ook in zit. Dus ook jou gevoel en wetenschap dat hij dood is en je hierom rouwig bent.

Je moet dus wel duidelijk een verschil kunnen blijven houden wat nu jou eigen gevoel en emoties zijn en wat die van de ander.

Toegevoegd na 12 minuten:
Van MJ hoef ik niet special de energie nog te voelen. Want het merendeel van zijn leven is erg overheerst door verdriet en pijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was het beste antwoord

Andere antwoorden (6)

Dat hangt er van af waar je voor open staat, in gelooft. Je kunt ook energie krijgen van zijn muziek. En dat heeft niets met straling te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet? Als je er in gelooft! In belgie is er nu een programma op vt4 genaamd superfans. Daarin zie je een elvis-fan die een stuk linnen heeft van hem en die voelt daar positieve energie uitkomen. Dus wrm niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Michael Jackson leeft verder in zijn muziek, daar zul je het mee moeten doen. Daar kun je heel veel energie in voelen.

Al het andere is helaas een product van je eigen verbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je 'm wel eerst opgraven en bevoelen... want zo in de kouwe grond zul je van dat beetje warmte niks merken. Jij liever dan ik ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook warm worden (of kippenvel) krijgen van zijn muziek. voelt als straling. tenminste ik ben muziekaal en heel gevoelig als ik goeie muziek hoor. dus. op die manier kan je idd nog met hem verder leven. eigenlijks zeg ik precies het zelfde wat jij zegt. maar ik verwoord het anders denk ik +je van mij er bij hoor!
Ja, er is zelfs weleens een liedje geschreven over dat gevoel wat jij ervaart als je michael jackson naar je ziet kijken van een foto of een film:

http://www.youtube.com/watch?v=ozc2wLIJ2XI

Kortom, het zijn je hormonen die het doen..en niet zijn geest die contact zoekt met calvin in nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel je eens voor, dat je op de bank zit en naar MJ kijkt. En dat je glimlacht en je blij voelt.

Doe dit voorstellen, alsof je naar Calvin kijkt.
Het lijkt een beetje op in de spiegel kijken, je ziet jezelf dus. Dat is wat ik bedoel.

Je ziet dat Calvin blij is. Maar hoe komt dat? Is er iets wat MJ doet, weet MJ wat er aan de hand is? Heeft MJ enige invloed op Calvin?

Denk hier eens over na. Waarschijnlijk kom je tot de conclusie, wat er in werkelijkheid gebeurt. En dat is:
- Calvin kijkt naar MJ. In de hersenen van Calvin worden allerlei visuele signalen verwerkt.
- Calvin wordt blij. In de hersenen van Calvin gaan signalen via de amygdala en geven een sensatie van 'dit is prettig'.

Het gebeurt dus in jouw hoofd. MJ heeft er helemaal niets mee te maken. Die is dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja natuurlijk kan je dat voelen. of het ook de energie is (wat je hier ook onder mag verstaan maakt niet uit in principe) dat is nog maar de vraag.

als je ervan overtuigd bent en erin geloofd kan je zelfs heel zeker weten dat hij contact met je kan maken en kan ie je bezoeken.

ook hier weer: of het werkelijk mogelijk dat is nog maar de vraag.