Onzin, wie heeft je dat vertelt. Verlegenheid is van alle mensen en is echt niet afhankelijk in welke maand je geboren bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Nee, die luisteren liever als ze nix grappigers weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben waterman (vrouw)ik ben echt niet verlegen te noemen,dus dat gaat hier niet op..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gemiddeld genomen zal een waterman niet verlegener zijn dan bijv. een boogschutter of rweelingen.

Toegevoegd na 52 minuten:
Tweelingen dus..
14 jaar geleden
ALs dat zo is, ben ik zeker niet in februari geboren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HIHI, nou, voor mij geldt dat zeker niet hoor!!!! En voor mijn vriend ook niet!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er van af welk weekblad je leest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL+1
Verlegen mensen komen in ieder sterrenbeeld voor,en niet speciaal in een soort sterrenbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord is heel kort: Neen, dat is niet zo.
Cryofiel
14 jaar geleden
Haha, ik begin te betwijfelen of de ooievaar zich in het geval van mijn vader niet een maand vergist heeft dan. Hij is waterman, maar van verlegenheid is absoluut geen sprake.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of er in verhouding meer verlegen watermannen zijn dan verlegen mensen met een ander sterrenbeeld. Dit kan je aan het toeval toe schrijven -of niet.

Sommige mensen geloven stellig in astrologie en anderen niet.

========================================
Karakteristieken die aan de waterman toegewezen zijn:

onpersoonlijk intuïtie depressief
tiranniek bedacht argwanend
sympathie afscheidend individualistisch
communautair tegendraads extreem

U bent koppig, onafhankelijk en vooral mentaal ingesteld, met het emotionele en gevoelens heeft u grote problemen. U houdt niet van bevelen krijgen. U heeft de tijd nodig om er zelf over na te denken, dwang verdraagt u niet.
========================================

Dus zelfs de astrologen beweren dat een waterman alles behalve verlegen is.

Ik denk dat ik je dan een volmondige "nee" als antwoord kan geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ervaring heb ik zelf niet maar ben wel iemand die de kat uit de boom kijkt :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht altijd dat watermannen heel erg van gezelligheid houden en juist niet verlegen zijn.
Ik ken een aantal watermannen en zij zijn beslist niet verlegen. Komen graag onder de mensen.