Is er ergens een Hypnose mp3 te downloaden?

Ik heb een mp3 speler en wil graag Hypnose doen. Nu vraag ik me af of ik ergens (Nederlands) ergens dat kan downloaden ik zoek dit: Stress, Goed Slapen
En als er iets anders is vind ik dat ook wel goed. Ik zoek dus een mp3 die ik dan rustig kan beluisteren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn een heleboel hypnose mp3's te downloaden op internet, maar die zijn dan wel in het Engels. Een nederlandse ben ik nog nooit tegegekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wat weet ik nu veel...

Andere antwoorden (2)

hypnose nooit zelf proberen,bij reform of natuurzaken krijg je wel ontspanningscd's.
Zelfs met text of muziek of bv dolfijngeluiden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
i-doser

Je bent helemaal weg van deze wereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
i-doser werkt met binaural beats, dat is iets anders dan hypnose.