hoe kun je beter aura´s lezen?

ik kan energie om mensen heen zien. hoe meer ik me concentreer hoe beter ik het zie. ze zijn altijd doorzichtig, of veranderen van kleur. alleen soms kan ik duidelijk de kleuren zien. ik zie de energie dus maar omdat ik niet de kleur kan zien, weet ik dus niet hoe diegene zich voelt. heeft iemand tips om beter auras te lezen?
groetjes, walelovaahj

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop anders een boekje over aura's lezen. er zijn er altijd veel in die nieuwe-tijdswinkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga anders eerst eens met beide voeten op de grond staan
Cryofiel
12 jaar geleden
Aura's zien is heel normaal, hoor. Je moet er alleen voor waken dat je realistisch blijft. Geen bovennatuurlijke dingen verzinnen bijvoorbeeld, dat is nergens voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bananenman hoe bedoel je? ik snap je niet zo goed :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk icm met je andere vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben wel eens iemand tegen gekomen die beweerde dat ze Aura-lezeres was.En die zei dat mijn Aura open was.En dat dat gesloten moest worden( dat gat in mijn Aura dus)en dat zij dat wel kon.Tegen betaling natuurlijk.En dat dan alle problemen die ik heb wel opgelost worden.Yeah right!Toen zei ze ook nog:"Jij bent bang voor wat je niet begrijpt,meisje".
Tuurlijk!;-)
Hoop niet dat jij ook zulke rare ideeën krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee haha. waarschijnlijk was dat gewoon een kwakzalfer, maar wie weet. ik geloof wel in dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er niet in geloofde, zou je ze dan toch ook nog zien, die aura"s?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lees dit beste antwoord maar eens. beter kan ik het niet uitleggen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/mens-aura-mens.178413#825297
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,een kwakzalver,haha!^^
Maar er zijn toch mensen die er in trappen en voor betalen!Een kennis van mijn moeder had haar Aura laten dichtmaken.Echt!Ik geloof er niks van.Maarre.. als jij zegt dat je Aura's ziet,heb jij dan wel eens iemand gezien met een "kapotte" aura?( wat dat ook is).Ik heb er net wat over gelezen,een vrouw die ook beweerd Aura-lezeres te zijn zegt bijv. dat zieke mensen een andere kleur Aura hebben dan gezonde mensen.Ik weet echt niet wat ik hier allemaal van moet denken,maar kijk uit tegen wie je wat zegt.Ik bedoel op school enzo.Anders gaan ze je raar of gek vinden.Ik heb zoiets op school mee gemaakt om een iets andere reden.Er zijn nog steeds mensen die mij " vreemd en eigenaardig vinden.Pas zei zelfs mijn broer half-serieus tegen me:jij bent een beetje eng hè?..Ik bedoel maar..je moet echt uitkijken dat je geen buitenbeentje wordt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen idee. ik weet ook niet welke kleur aura wat betekent. maar zo als ik al zei kan ik de kleur niet zien. alleen heel soms maar dat is echt moeilijk om te zien, vind ik. :P

Het beste antwoord

Je hoeft geen aura's te lezen om te weten hoe mensen zich voelen. Een aura is slechts 1 element van een status van een mens (of dier/plant).
Als je eenmaal je energie kunt focussen (zoals bij je andere vraag met je handen). Kan je ook die energie gebruiken om een connectie/verbinding te maken met de ander. Dan wordt jij als het ware 1 met de ander en kan jij IN die ander kijken wat er aan de hand is. Je ziet dan veel meer dan (zeg maar) het verdriet. Je ziet dan ook waar de kern van het verdriet vandaan komt, hoe en wanneer die is ontstaan.

Je kunt dit gaan oefenen met bijvoorbeeld een plant. Die heeft immers ook een aura. En die aura kan jij zien, maar ook voelen met je handen. Daarmee kan je ook voelen hoe die plant zich voelt. Als je dit nog meer hebt beoefend, kan je ook zonder te voelen met je handen of te kijken naar de aura, weten hoe die plant zich voelt. Die energieverbinding kan je maken zonder die externe hulpmiddelen. Zelfs op grote afstanden zal je dit gaan lukken. Mits je al eens eerder die energieverbinding hebt gemaakt.

Die aura die je ziet, zie je overal. Niet alleen bij de mensen, maar ook de dieren en de planten. Zelfs voorwerpen hebben een aura en dus ook een energie. En die energie is met alles om ons heen verbonden. Dat grote geheel noem ik het universum. En via die universum, ligt ook de energetische verbinding naar de ander toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik zie enkele beweringen die heel makkelijk te testen zijn... Al eens geprobeerd, GD?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooh en of ik ga oefenen met een plant.
ik heb een hele lieve plant in huis. oke dit klinkt dom maarja. als ik mediteer wil ik altijd dat boompje bij mij hebben. ik weet niet het voelt gewoon beter. het is zon mooie kleine japanse boom, bonsai. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat maakt het boompje tot een lief boompje als ik vragen mag? wel fijn dat het een bonsai is en geen ouwe dikke eik overigens. dat zou een stuk lastiger zijn denk ik.
Cryofiel
12 jaar geleden
Die bonsai kun je overigens prima gebruiken om te testen of je echt kunt wat je denkt te kunnen. Net zoals een paar van de beweringen van gdanonym uitstekend testbaar zijn - en dat is dan ook gebeurd, door vele mensen, op vele plekken, onder veel verschillende omstandigheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou het is niet een lief boompje maar het geeft altijd zon fijne sfeer en gevoel. en dat vind ik lief ;)
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik heb een paar mogelijke testen beschreven in een serie reacties op je andere vraag. Zie de reacties onder de vraag op
http://www.goeievraag.nl/vraag/dingen.214008 . Hier wil ik nog een tip geven. Eerst twee voorbeelden. Eerste voorbeeld. Stel dat jij op een drukke markt loopt, en één van de verkopers op de markt vraagt jou of je iets wilt doen. Jij moet voor hem een pakje ophalen dat klaarligt in een winkel. Als je dat voor hem doet, krijg je vijf euro als beloning. De verkoper vraagt dat in alle openbaarheid, met heel veel mensen die zien en horen wat er gebeurt. Niets geheimzinnigs dus. Goede kans dat je dat wel zou doen, toch? Dan een ander voorbeeld. Stel dat jij in een drukke straat loopt. In een smal zijstraatje staat een onbekend persoon. Die persoon zegt "Pssst!" tegen jou, en geeft aan dat je mee moet komen, het steegje in. Die onbekende man wil jou iets vertellen, maar het is duidelijk dat hij niet wil dat iemand anders dat merkt. Hij heeft kennelijk iets te verbergen. Hij is bang voor wat er kan gebeuren als iemand anders er achter komt dat hij iets aan jou vraagt. Het moet geheim blijven. Zou jij meegaan, en zou jij doen wat die man van jou vraagt? Goede kans dat je het niet vertrouwt, en snel doorloopt, toch? -- Wat zien we aan deze twee voorbeelden? We zien dat alles wat in alle openheid en eerlijkheid gebeurt, te vertrouwen is. Veel mensen die zonodig kunnen ingrijpen als er toch iets gebeurt, veel getuigen die kunnen verklaren dat jij onschuldig bent wanneer achteraf blijkt dat er iets niet in de haak was. Maar, naar alle waarschijnlijkheid zal dat allemaal niet nodig zijn, en is die marktkoopman gewoon te vertrouwen. We zien ook dat alles wat in het geniep gebeurt, wat niemand mag weten, onbetrouwbaarheid uitstraalt. Die man in dat steegje moet een reden hebben gehad om bang te zijn dat iemand erachter komt wat hij van jou vraagt. Dat kan niet veel goeds betekenen...
Cryofiel
12 jaar geleden
Dan nu waar ik heen wil. Hier op GV zie je dat de meeste mensen open, eerlijk en betrouwbaar zijn. Zij geven je tips, gewoon in antwoorden en reacties. Openbaar - iedereen kan meelezen, iedereen kan reageren, iedereen kan het zeggen wanneer iets niet helemaal in orde is. Sommige mensen verschuilen zich liever in smalle steegjes. Zij zullen je privéberichtjes sturen. Dat doen ze omdat ze bang zijn voor de reacties van anderen - als ze niet zo bang waren geweest, zouden ze geen privéberichtjes sturen, maar hun tips gewoon op GV geven. Net zoals jouw ouders jou vroeger hebben gewaarschuwd voor ongure types in smalle steegjes, geef ik je nu een waarschuwing voor mensen die de openbaarheid schuwen, en die alleen maar via PB willen praten, zonder dat iemand anders kan inspringen wanneer dat nodig is. Dit is maar een tip. Doe er je voordeel mee.

Andere antwoorden (4)

Het beste kan je op zoek gaan naar iemand die jou kan begeleiden in deze ontwikkeling. Het antwoord zal je hier niet hier vinden.
Diegene zal ook in jouw enegie/ aura zaken toegankelijk moeten maken vaak.
Dus ga maar een naar een spirituele beurs of centre voor meer informatie..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aura's lezen is een kwestie van empathie. Je voelt dan de gemoedstoestand van de betreffende persoon.

Sommige mensen voelen die gemoedstoestand direct aan, en weten meteen of iemand verdrietig is, of alleen maar een beetje zielig doet, of blij is, of wat dan ook. Andere mensen voelen die gemoedstoestand aan, en vertalen die automatisch eerst in een aura. Die aura heeft dan bepaalde vormen en kleuren. Vervolgens moet je die aura interpreteren om te weten te komen wat de gemoedstoestand van die persoon is.

Het is een omweg, maar als het bij jou zo werkt, dan is dat nu eenmaal zo.

Om de aura's beter te kunnen interpreteren, moet je vooral je empathische vermogen trainen. Dat doe je door veel met mensen om te gaan. En door daarbij vooral stil te zijn. Luister, kijk, voel - praat zelf niet teveel, overheers niet. Wees liever een toeschouwer dan een acteur.

Probeer dan heel voorzichtig te ontdekken of de gevoelens die jij krijgt, juist zijn. Op die manier train je je intuïtie, en kun je geleidelijk aan steeds beter, en steeds meer "op de automatische piloot", zeggen wat bepaalde aura-vormen betekenen.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt. ik ga binnenkort bij de yantra winkel (een winkel waar ze boeken over dit soort dingen verkopen) langs. de mensen die daar werken zijn erg aardig en vinden het leuk om mij dingen uit te leggen. ik zal ook bij mijn vriendinnen en ouders wat meer luisteren naar hun dan zelf te praten.
groetjes, walelovaahj
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel duidelijk!
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie reactie die ik in 1e instantie niet zo gauw van je verwacht had.
+1
Je kunt eens kijken bij www.tranceart.nl of bij het centrum voor Mens en Intuïtie... daar kunnen ze je wellicht verder helpen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Groet! Marian van www.spiritueelentertainment.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om een aurisch zicht verder te ontwikkelen moet je:
-De gevoeligheid van je ogen verhogen.
-Het bereik van waargenomen vibratie voorbij het zichtbaar licht uitbreiden.

Het bovenstaande is te bereiken door:
-Je ruim blikveld (periferele visie) te gebruiken en te trainen.
-Blootstelling te verhogen.
-Visueel sensatieproces in het brein uit te breiden - de communicatie tussen de linker en rechter hersenhelft uitbreiden.

Voor verdere uitleg en oefeningen, klik hier:

http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/TCaura2NL.htm