Kijk eens op het forum van integralworld (het is wel in het engels),

http://www.integralworld.net/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tip nr 1:Hij heeft een hele mooie website, waar volgens mij alles op staat wat ie heeft geschreven, en waar ook een blog, en filmpjes opstaan.
tip nr 2: Koop of download de ILP starter kit. Heb em zelf ook, maar heb er nog niet zoveel mee gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een keer een satsang bijwonen,
www.satsang.nl

ik wil ook wel met je uitwisselen, waar wil je t over hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste afzender, ik sta hier wel voor open. Mijn mailadres is t.zandbergen@xs4all.nl
Ik vind het leuk om uit te wisselen hoe je de theorie in de praktijk kunt omzetten.
Hoop je op de mail te treffen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi van je Ingebe!