Heeft iemand ervaring en/of tips m.b.t. psychometrie?

Ik ga met een vriendin een workshop doen binnenkort. Uit nieuwsgierigheid.

Het is bedoeling dat we 'dingen' gaan 'lezen' van elkaar en van vreemden.

Ik ben er niet in thuis.
Ik ben wel eens bij een dame geweest die aan de hand van een ring en foto vlekkeloos kon vertellen over de herkomst/persoon ervan. Terwijl ze verder helemaal niets van mij wist.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand do's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Tegenwoordig wordt aangenomen dat iedereen wel in een bepaalde mate paranormaal begaafd is. In mijn familie komt wel e.e.a. voor, maar het frappante is, dat er eigenlijk geen 2 mensen dezelfde 'gave' hebben.
Je kunt hierbij dus 2 kanten uit: je kunt na deze workshop je aangeboren gevoeligheid vergroot of 'aangeboord' hebben, of er gebeurt helemaal niets. In het eerste geval: veel plezier ermee! En anders: put it down to experience.
Laat het over je heen komen met een open mind, en heb in ieder geval plezier. Je bent daarna hoe dan ook een ervaring rijker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De do's zijn, gewoon meedoen, een je nieuwsgierigheid bevredigen. Of je nu wel of niet kunt lezen aan het eind van de middag, je bent n ervaring rijker. je steekt er altijd iets van op wat je misschien in het dagelijks leven kunt gebruiken. Of je weet gelijk dat het helemaal niks is voor je
Veel plezier