hoe weet ik of er een slechte geest in mijn huis woont?

bij het bezichten van een huis, dat we later hebben gekocht, kreeg ik een heel raar gevoel. sinds we in het huis wonen,(7j) zijn er al vele 'onverklaarbare' dingen gebeurt.Ik heb ook het gevoel dat sinds ik hier woon al mijn geluk zoek is.
Volgens mij kan ik aan de hand van een foto bewijzen, dat er wel degelijk "iets" aanwezig is, omdat op die foto 2 menselijke gedaantes te zien is, en een hond,terwijl er op dat moment niemand aan het raam stond en wij geen hond hebben.
wees aub oprecht in je antwoord en als je me zou kunnen helpen om dit probleem op te lossen zou je me een heel groot plezier doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je de foto? mag ik em dan zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weten de buurtbewoners niet meer over de mensen die er voor je hebben gewoond? misschien kom je op die manier meer te weten.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou die foto dan graag zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die foto is de avatar nu van Bedo Forall...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan dus niet zien dat er een hond en mensen zijn...ligt het aan mij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie wel die hond maar verder niks, tenminste ietws dat voor een hond doorgaat of kan gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wat in de verte wel wat op een hond lijkt, is gewoon onderdeel van de weerspiegeling van de boom (aan de achterzijde van de fotograaf) in het raam. Die mensen kan ik er niet eens uit halen. Gewoon een doodnormale foto waarop niets, maar dan ook niets bijzonders te zien is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geluk is zoek, omdat jij denkt, of misschien zelfs jezelf ervan hebt overtuigt dat het zoek is. Ga jezelf maar overtuigen dat het geluk er gewoon is, dan zul je zien dat je het ook weer terug krijgt. (Ook dat is maar een illusie, maar dat is tenminste een betere illusie dan dat het zoek is.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de enige geest die in je huis woont ben je zelf, en of die goed of slecht is zal je zelf toch wel weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhumm, bananenman?
kan het zo zijn dat je hier iets mee wil zeggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is me een raadsel hoe jij hier een hond en twee mensen in kunt zien...
Dat je je niet goed voelt zal waarschijnlijk met iets anders te maken hebben. Moet je misschien wat meer over nadenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij hoeft niet te zien wat anderen zien. je ziet wat je wil zien (bedrog van het oog, zien wat je wil zien, denk aan de schapenwolkjes waar je van alles en nog wat in kan zien) maar dan nog, wat je ziet hoeft niet niet echt te zijn. en wat jij niet ziet wil dus ook niet per definitie te zeggen dat het er voor een ander ook niet is. (hey.....!!!!) het niet 'goed' voelen is een breeeeed begrip en het KAN met wat anders te maken hebben. als jij zegt het heeft WAARSCHIJNLIJK met wat anders te maken hebben komt het pas serieus over als je dit onderbouwd (bedoel hiermee geen -persoonlijke- opvatting of gedachte, tenzij je het er even netjes bij vermeldt zodat het niet op een persoonlijke aanval gaat lijken) misschien (wel of niet?) moet (euhm....????) JIJ marijn hier wat meer over nadenken is #mijn persoonlijke mening#.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de foto uitvergroot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en, vertel.....! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik denk dat er iets achter het raam is + de weerspiegeling van de boombladeren en dat lijkt op een hond.. maar ik denk echt niet dat er iets is :/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is niet grappig!!! (maar ietsje geinig is het wel)
:)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
hallo , ik zie wel iemand staan in een ruimte . laat de ziel dingen doen of voel je zijn / haar aanwezigheid ? steek je arm uit en voel je lichte wind zit er degelijk iets en iedereen die dit leest overal zitten zielen (geesten) maar sommige willen jou aandacht , als je een foto maakt en je ziet een ziel met rode ogen is dit een hele slechte en nee dit is geen kinderverhaal !!

Antwoorden (21)

Het zou ook kunnen dat een oude bewoner van dat huis is overleden. En dat die geen afscheid kan nemen.

Een paar tips:

-Neem contact op met Derek Oglive of een ander professional

- Of zelf contact gaan zoeken met geesten, en die verjagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die uit een cultuur komt waar men in geesten gelooft vertelt mij dat je dit moet doen.

Je moet en foto maken van jezelf. Als je er op die foto anders uitziet dan in het echt, dan is er een geest in huis.

Ik weet het niet hoor, maar het is de moeite van het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit een klopgeest of het bekende hamertje dat na een kater het hoofd ietwat heeft vervormd :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vage techniek... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg er hoofdpijn van :-p (maar wel een plusje voor Sherpa)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu zo te zien is er iets mis met je frontale kwabben ik zou me maar eens paar keer goed achter die flaporen van je krabben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha!!!
Laten we ervan uitgaan dat je er een mens zonder lichaam, of meerdere, in je huis hebt wonen, ik zal ze verder entiteiten noemen. Omdat ze je een naar gevoel geven en er vreemde dingen gebeuren denk je al gauw dat het slechte geesten zijn maar dat hoeft niet, het kan ook jouw eigen onzekerheid zijn voor het vreemde en onbekende die je zo'n gevoel geven (logisch hoor en echt niet raar). Wanneer het om entiteiten gaat die vroeger in jouw huis gewoond hebben kunnen ze het gewoon vervelend vinden dat jij daar nu woont en "zomaar" dingen verandert zonder dat zij ervan weten.
Het kan om entiteiten gaan die om welke reden dan ook geen afstand kunnen/willen nemen van het huis. Sommige mensen zonder lichaam vinden het zelfs moeilijk om te geloven dat zij overleden zijn. Je kan een aantal dingen doen. Maar probeer er vóór alles naar te kijken alsof het gewone mensen zijn die geirriteerd zijn om een logische reden, n.l. iemand woont in hun huis. Dat zou jij ook zijn dus zie het maar als een normale reactie dan hoeft het ook niet zo beladen te zijn. Wanneer je ze voelt, of ze zich kenbaar maken, probeer dan met ze te praten. Daar zal je je wel een beetje raar bij voelen maar praat gewoon hardop en duidelijk te verstaan. Zeg bijvoorbeeld dat je het begrijpt dat ze het vervelend vinden dat er iemand in het huis woont maar dat jij het nu gekocht hebt en dat je het op prijs zou stellen wanneer ze jouw huis verlaten. Vertel ze, met beleid, dat ze overleden zijn en naar het licht kunnen als ze ervoor kiezen. Dat ze naar het licht kunnen als ze zich ervoor openstellen. Waarschijnlijk zullen ze al andere lichtwezens ontdekken om ze te begeleiden, als ze willen.
Het zou goed zijn om ze dat een aantal keren, zeker 3 keer, te vertellen. Blijf vriendelijk en beleefd.
Dit zou voldoende moeten zijn. Ga verder geen rare dingen doen, het zijn gewoon mensen als jij en ik, alleen zonder lichaam, en waarschijnlijk zijn ze wat in de war geraakt door jou wonen in het huis.
Wanneer ze een beetje eigenwijs zijn zal je er iemand bij kunnen halen met meer overredingskracht maar het gaat je vast wel lukken.
Kristal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik ook hier weer ontzettend goed van jou vind is, dat je er iets "gewoons" van maakt.
Of het "waar" is of niet, je geeft mogelijkheden om op te lossen.
Ook als "het" uit de vraagsteller zelf komt (je noemt onzekerheid) zijn de oplossingen zeer bruikbaar. Bovendien respectvol en begrijpend.
Zoals al ziljoenen keren gezegd: ik vind je een kanjer!!!
Kan hier helemaal achter staan, dus van mij een enorme +!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach lieverd, mensen zonder lichaam, hoe verzin je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje weet je al waarom je altijd van dit soort vragen zelf opzoekt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal je spreekt mijn taal!!
+
Kristal
13 jaar geleden
Dank jullie voor jullie verwarmende reacties :-) Jij ook hoor Moolkeesje, maar voor mij is het gewoon anders als voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de een verzint of denkt zeker te weten dat het niet kan, de andere verzint of denkt zeker te weten dat het wel kan. who cares? we hoeven elkaar niet te overtuigen lijkt mij? :) +1 (het duimpje omhoog komt door mijn verwarde geest dus) :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Ed, dat zal ik je eens haarfijn uit de doeken doen. Als ik (meestal 's middags ) achter mijn laptop kruip ga ik meestal zo'n 16 (vroeger voor de iphone invasie 10 ) pagina's terug en bekijk dan vraag voor vraag. Als ik dan een vraag tegenkom, die mijn belangstelling wekt en waarop ik meen een antwoord op te hebben , of een mening, dan klim ik in mijn toetsenbord en brand los. In dit specifieke geval heb ik evenals jij een mening,ook al staat die loodrecht op de jouwe en dus ventileer ik hem. Ik meen het recht te hebben mijn mening het licht te doen zien, net zo als de meeste mensen dat doen. Dus,Ed het is beslist geen kwestie van opzoeken van bepaalde vragen,zo als jij veronderstelt, maar gewoon van tegen komen. En ik denk, dat dat bij ons allemaal het geval is en omdat wij in het onderwerp geinteresseerd zijn, of denken er wat van af te weten reageren we er op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje, ge reageert op een antwoord/ reactie van mij, dat ik even niet meer kan vinden, wel weet ik nog wel waar het over ging.
maar kijk, ik ben totaal niet geinteresseerd in b.v. computers, dus lees ik het niet eens, zo ook met eten en drinken of vervoer.
Maar ik zie jou toch telkens weer reageren, dus vroeg ik me af, waarom doe je dat, vandaar mijn vraag en bedankt voor je uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje Ach lieverd, mensen zonder lichaam, hoe verzin je het. eddijst Moolkeesje weet je al waarom je altijd van dit soort vragen zelf opzoekt? Dit was mijn reactie en jouw vraag Ed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja bedankt, hij staat gewoon hier boven ergens, zag hem net staan, ben soms op 5 vragen tegelijk bezig en af en toe even de weg kwijt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een mooie reactie, Kristal. Ik word altijd heel rustig van jouw antwoorden, ook al lijkt de vraag nog zo eng of ligt het een beetje in de taboesfeer. Dikke plus, ook ik vind jou een kanjer!
Kristal
13 jaar geleden
dank je lieve Annepanne ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ mooi verwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind het trouwens mooi om te zien hoe jij steeds weer heel veel reacties krijgt... jij raakt veel mensen kristal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit ik me bij aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik volg in de rij ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geldt trouwens ook voro jou Ed... ook voor jou een plus
Kristal
13 jaar geleden
Wat een warme en fijne reacties van jullie... echt hartverwarmend :-)
Dank jullie wel.
Ik geef jullie een knuffel in spirit :-)
Kristal
13 jaar geleden
Wat Ed betreft... sluit ik me helemaal bij jou aan Forallweknow!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, oh hier wordt weer over gekletst, al die zwevers en al dat kleffe gedoe, bah! bah!
Maar wel gemeend en lief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ff de positieve roddels bijwerken... "die Ed he" :P Niks mee te maken... ik ben dan maar klef. Ik heb er geen probleem mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus van mij ook Kristal +1 :-)
Kristal
13 jaar geleden
dank je wel Whiteeagle :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wederom mooi verwoord. Ik mag jouw schrijfstijl en inzichten wel. En nu even op zijn Amerikaans gezegt, is weer eens wat anders :-) You go go girl!! Woohoo
Kristal
13 jaar geleden
...en dat met dat fotootje van jou ernaast hahaha!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, je kan niet zeggen dat het niet aanmoedigend is idd met die foto erbij :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Humor drives my world. :-) En ik kan nu eindelijk duimpjes uitdelen wat leuk zeg sinds gister niveau 2 bereikt... Dus daar ga je Kristal op naar niveau 5. Mijn Duimpje hebbie er in ieder geval bij dit antwoord erbij. :-)
Kristal
13 jaar geleden
gefeliciteerd Netversum!!! en dank voor je duimpje,
zeg niet dat ik de eerste ben, die eer kan ik niet aan...
;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yeah, netversum! congratulations !!!!
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ging er mis netversum, ik zit maar 1 paars bolleke bij je, en 90 puntjes...? :(
Kom op! Effe interessant doen hier en scoren!! Ik vond dat je al wat mooie bijdragen had! Ja, en niet alleen interessant reageren nu, dat zet geen zoden aan de dijk... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHA
Ja, en niet alleen interessant reageren nu, dat zet geen zoden aan de dijk????????
met andere woorden....... Bas weet hoe de paarse bolletjes kan kopen bij de mods :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh jeee, toch nog buikpijn van het lachen om jou.... :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okay okay.... ik neem alle schuld op me. en hierbij natuurlijk mijn welgemeende (of was het nu gemene?) excuus :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jou Heksje,( een beetje) kennende heb ik daar wel een mening over!
Je kunt van mij rustig aannemen, dat er noch slechte noch goede geesten bestaan,al zullen velen het niet met me eens zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat er ook in jouw woning f met jezelf gebeurd, heet echt met geesten niets te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt. Waar heeft het volgens jou mee te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met datgene wat tussen de oren huist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dat weet bedo dan ook weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje: daar heb jij toch geen bewijs voor? Je kan wel zeggen dat je het zeker weet, maar wat is nou echt zeker in het leven? En het is een beetje flauw om te zeggen dat het tussen de oren zit, want mensen verzinnen zoiets toch ook niet zomaar? Anders zou de vraagsteller vast deze vraag ook niet stellen. Je kunt slechts speculeren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha, ha die moolkeesje, 7 plusjes al, je bent een fanclub aan het opbouwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
theoretisch gezien zit alles wat je denkt, voelt, ziet en dus ervaart, zeker weet, tussen de oren. (je hersenen) aan de hand daarvan vorm je een #persoonlijke# mening bijna iedereen opvat als een absolute waarheid, maar ook deze is #persoonlijk# dus een persoonlijke waarheid. vervolgens hebben we de neiging om elkaar te overtuigen van onze persoonlijke waarheid omdat we dit weer niet los kunnen zien van het wel of niet gelijk hebben.
en dát kan echt werkelijk alle kanten op gaan hier.....!!!! :) de ene weet dat het niet kan, en de andere weet dat het wel kan. allebei waarheid, maar allebei een verschillende waarheid die haaks staan op elkaar. deze man kan het misschien wat beter uitleggen
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Hume
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Annepanne,dat heb ik idd niet,maar aangezien zich onder neutraal en degelijk toezicht zich nog nooit ook maar één klein geestje gemanifesteerd heeft, kun je er rustig van uit gaan, dat er zich in dit ondermaanse geen geesten bevinden.
@ Ed, je kunt alle plusjes van mij cadeau krijgen als ik geen minnetjes voor mijn antwoord had gekregen, dat bewijst dat er nog steeds (gelukkig niet veel ) zweverige figuren rondlopen, die geloof hechten aan de bizarste zaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oei ik vind het best wel een behoorlijk duidelijk standpunt.... als je de optie open zou houden om te kunnen zien dat er mensen bestaan die hier werkelijk van overtuigd zijn (los gezien van iemands persoonlijke waarheid) deze meteen te bestempelen als zweverige figuren die geloof hechten een de bizarste zaken.
ik snap je kijk op de dingen, maar vind dit persoonlijk best behoorlijk zwart/wit gedacht. ten eerste kan je erin geloven maar hoef je niet meteen te geloven wat iedereen zegt op die gebied.
ten 2e hoef je er helemaal geen waarde aan te hechten hoe iemand betekenis geeft aan belevingen van anderen
en ten 3e is het mogelijk om iemands opvatting te begrijpen (dus meerdere!!) zonder dat je deze opvatting overneemt als een persoonlijke opvatting. dus stel nu dat je open minded bent, meerder opvattingen kan begrijpen gezien de persoonlijke mening van iemand over 1 bepaald onderwerp, en daarbij verschillende overtuigingen kan zien als een logische beredenering die bij die persoon hoort, en je dit ook vanuit het standpunt van deze persoon kan begrijpen dus je kan voorstellen dat dit mogelijk is voor deze persoon.....
kan je dan meteen zo iemand met een bosje wierook en een glazen bol op een vliegend tapijt plaatsen, puur en alleen omdat iemand de beleving van een ander niet af doet als onzin/zinnig/goed/fout/realistisch of wat dan ook??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je je dan niet bewust dat jouw aanname "er rustig vanuit gaan" ook een geloof is? Je neemt immer aan dat er geen geest kan bestaan omdat anderen niet op commando interacties met geesten hebben kunnen afdwingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n.b. Deze laatste reactie was voor mooikeesje..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was me wel duidelijk Bas. Persoonlijk zie ik het meer als ongeloof in alle occulte zaken. En heksje, hoe zou het dan toch komen dat allerlei bekende, hoe zal ik ze noemen, sprekers met geesten zich nooit gemeld hebben voor de pot van 1 miljoen dollar,die er te verdienen valt,als ze bewijzen dat er ook maar zo iets bestaat als bovennatuurlijk?
Natuurlijk mag ieder zijn mening hebben in deze, maar gun me dan ook de mijne en laat me die uitdragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje van mij mag je hoor, alleen als je daarvoor je nek uitsteekt kan je klappen krijgen ( ik ook trouwens )
Maar daar hoef je, je persoonlijk totaal niets van aan te trekken, het is maar een spelletje, weet je.
Geen mens wordt er beter of slechter van met deze antwoorden.
En niemand is ook maar verplicht een reactie te geven, ook dat wordt nog wel eens vergeten.
Jij kent mijn mening en ik de jouwe, nou, prima toch!
dat je ook min duimpjes krijgt, is dat denk ik niet zo zeer van de 'zwevers' maar van mensen die denken er ook wel wat van af te weten en zo hun eigen mening willen ventileren en flink zijn zonder enige toelichting te drukken, maar beste Moolkeesje, zo krijg jij ook je 7 plusduimpjes, op precies de zelfde manier, dus van de 'niet zwevers'
En oh ja, die een miljoen dollar, waar moet ik me melden?
;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom op Ed, ik heb je pas geleden aangeboden om voor je te bellen: James Randy. Dat wist je allang ;-)))))))))))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens Moolkeesje: die mensen hebben zich wel gemeld bij James Randy (Derek Ogilvie bijvoorbeeld), maar komen niet door de testen heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, Randy. Vooringenomen zak hout, moet je wel van houden van dat soort types...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naja, gaat niet om houden van.....als een zak hout kan aantonen, dat iemand geesten etcetc. ziet......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat ,Bas niet om Randy, maar om de testen die de mensen moeten afleggen en waar tot op heden geen mens door gekomen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ wendyH: +2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wacht tot die koers van de dollar nog wat stijgt, scheelt zo een paar duizend euro en die verdeel ik dan onder jullie, goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, lekker Ed, dat zei je toen ook al.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa, mooikeesje, ik ken Mr. Randy, al 15 jaar denk ik. Ken ook mensen die bij hem een test hebben gedaan. Het is een l.. van het bovenste plankje.
En die $1M krijg je nooit, want hij verzint altijd wel iets waardoor hij gelijk krijgt. Een tip voor iedereen: nooit op die man ingaan, al kom je nog zo oprecht bij hem aan met iets zinvols, hij neemt je 4kant in de zeik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ja, dat was een emotioneel geladen reactie... ;)
Zeker voor een vredelievend mens als ik.
Maar die Randy haalt het slechtste in mij naar boven. Een ras pestkop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mr, Randy is publieks geil.
Hij haalt bij mij ook het slechtste naar boven want normaal zeg ik dit niet.
Zo vaak heb ik hier op G.V, gelezen dat je nooit alles moet geloven op internet, mits het niet voldoende wetenschappelijk is onderzocht en meneertje Randy werd als een rots in de branding gezien!
Hij wordt door velen als held aanvaard.
En als maar weer naar voren gedragen als de grote man die naar eer en geweten de hele paranormale wereld ontmaskert, he mijn hele avond is weer goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje,
mijn reactie was geen persoonlijke aanval op jou of je denkwijze, benadering, logica of theorie hierover. ik vind het geweldig om naar je standpunt te luisteren dus ga je gang!! :)
iedereen kan zeggen wat hij vind hier, dat is nu juist het leuke eraan.
bewijzen door herhaling in een gecontroleerde omgeving op afroep zijn er niet, dat weet iedereen. daarom liggen die dikke knaken nog te wachten. naar mijn idee wil dit nog niet zeggen dat dit een reden om alles uit te sluiten, en al het onverklaarbare af te doen als onmogelijk (omdat je hiermee naar mijn mening indirect zegt dat iemand een verstoorde waarneming heeft) iedereen zal geloven dat een psychopaat dingen hoort en ziet en neemt dit aan als 'mogelijk'. maar niemand heeft het ooit zelf gehoord en gezien, en is het wel zo dan is het never nooit niet te bewijzen. puur en alleen naar de beleving gekeken (dus niet naar de diagnose in dit geval!!!) is de beleving echt, maar is niet de werkelijkheid voor het gros van de mensen. dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. het is maar net hoe je het beleefd, hoe je het verklaren wil, en welke naam je eraan geeft, welke verbanden je er zelf aan legt, hoe je het gerepeteerd en vooral hoe je het WIL zien bewust of onbewust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet iedereen die zijn waarnemingen kan plaatsen en verklaren is gestoord of ziet het fout, maar niet iedereen die dit niet waarneemt of wél kan verklaren is goed of juist. naar mijn idee kan je het dus niet zo zwart wit zien. of je gelooft in alles wat ze roepen over het paranormale geestengedoe, je kan er werkelijk alles onder plaatsen (mijn hond is geïncarneerd, de vorige blafte precies zo op dat moment, kabouters bestaan als je er maar in geloofd) of je weet heel erg zeker dat het never nooit niet kan. ik zit in het midden. ik geloof de dingen die ik heb gehoord en gezien, en plaats echt niet alles onder het paranormale want ben eerder zo nuchter als jij, dan zo zweverig en bijgelovig als wat en neem alles maar aan als waarheid.
eerst zien en dan vraagtekens plaatsen, of eerst zelf ervaren en dan pas vraagtekens plaatsen als de standaard verklaringen niet opgaan. ik geef er dan ook geen naam aan omdat ik weet dat alles onder 1 noemer gaat vallen. en ja, net als met de foto waar je wat op kan zien... je wil wat zien (daarom ook de wolken waar ik wat in kan zien, wijs ik een ander erop kan die het ook zien, maar.... schapen zitten niet echt in de blauwe lucht) let je er niet op, probeer je het niet, dan zie je het ook niet. let je erop kan je het zien, en je kan het geloven als je dat wil want gisteren zagen we toevallig ook nog schapen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne ook Ed, zeker omdat er nog iemand de ware aard van deze sceptici goeroe kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel er zijn meerdere waarheden!! Dat ligt volledig aan de observeerder of ervaarder of hoe je het ook wilt noemen... Zelfs wetensschappelijk onderbouwt middels de quantumtheorie.. de een ziet een ongeluk vanuit die hoek en onthoud dat en de ander weer op een andere manier.. eeneiige tweelingen hebben ook andere ervaringen maar kunnen wel vaak elkaars gedachten lezen aanvoelen. Dat is ook weer een vorm van energie uitwisseling die twee voor elkaar vreemde mensen niet ervaren. En wat is je eigen geest??? zit die daadwerkelijk in je hoofd??? Waar is ie in je dromen tussen de oren of elders of beide. Het is niet uitgesloten dat er entiteiten bestaan zonder "lichaam" oftewel voor ons niet zichtbaar via onze "normale" zintuigen we zien ook ultra violet niet of gamma straling en zo als ik eerder zij is Chi energie niet te meten maar bestaat toch wel degelijk. Ik denk dat het goede manier is om op vriendelijke toon te proberen contact te maken en inderdaad aan te geven het huis te verlaten. je merkt vanzelf wel of het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
basmeyer schreef:En die $1M krijg je nooit, want hij verzint altijd wel iets waardoor hij gelijk krijgt. Een tip voor iedereen: nooit op die man ingaan, al kom je nog zo oprecht bij hem aan met iets zinvols, hij neemt je 4kant in de zeik. wikipedia zegt er dit over en let vooral op de laatste regel!
geneeswijzen. Hij is waarschijnlijk het bekendst van de One Million Dollar Paranormal Challenge waarin de James Randi Educational Foundation een prijs van een miljoen dollar uitlooft aan degene die het bewijs kan geven van enig paranormaal of bovennatuurlijk verschijnsel onder testomstandigheden waar beide partijen mee akkoord gaan. Om de één of andere reden lijk je me toch wel enigszins vooringenomen bas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan de veronderstelling van de laatste regel niet goed rijmen met het voorgaande, en zie mijn vooringenomenheid in combinatie met het citaat niet. Het probleem bij Randi's (inderaad, Randy is een voornaam van iemand anders) test is dat alles tig keer herhaald moet worden in de door HEM opgezette condities, waar het bovennatuurlijke/buitenzintuiglijke zich niet voor leent. Bevallen de condities hem niet, gaat het feest niet door. Zó kan ik ook wel een prijs uitloven. @netversum: sluit ik me helemaal bij aan, mooi en krachtig verwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@moolkeesje, ik weet niet welk beeld jij hebt bij het paranormale en wat jij hier allemaal onder wil scharen, en hoe dit voor ieder anders is die hierover aan de babbel is op GV. als mr Randi wacht op een magie zonder truckjes kan ie idd lang wachten. maar mocht het vanuit de mens zelf komen zoals sommigen ook wel denken zou het natuurlijk heel erg makkelijk na te doen zijn, want dan roep je het simpelweg op! ik weet niet Randi verwachte te zien, en wat voor hem persoonlijk pas een bewijs is, en waar dit uit moet bestaan. voor mij zal het wat anders in houden dan voor jou, en voor ieder zal het verschillend zijn. mensen hebben zich bij dit woord een beeld gevormd, en nu word er gevraagd om aan dit beeld te voldoen dmv bewijs die door hem zijn bepaald en als zodanig geldig zijn? uhmm, ik weet niet hoor maar vind dit persoonlijk ietwat eigenaardig.

voor mij bestaat paranormaal niet, het woord is verprutst door anderen. wie zegt dat het woord inmiddels niet antoniem aan zichzelf kan zijn omdat er zoveel opvattingen over zijn. hetzelfde voor het bovennatuurlijke. wat is het eigenlijk? wat is het verschil? wie zegt dat intuïtie hier wel of niet onder scharen is en dat iemand hetzelfde bedoeld maar het onder een andere noemer gooit? iedereen weet dat het bestaat, maar niemand weet wat het is of waar het vandaan komt. ook dit is niet te bewijzen. maar het gaat voor mij persoonlijk om een gevoel dat ik ergens bij kan hebben, of een emotie. tja, kan jij me vertellen hoe dit ooit te bewijzen of te meten is? in dat geval wil ik het er best op gokken hoor maar dan moet je wel 24/7 met me meelopen een paar weken lang, want gevoel en emotie op afroep opwekken en tonen, dat kan ik niet (heb niet de toneelschool gedaan :) en hoop dat er meetapparatuur voor is welke je niet kan beïnvloeden, anders schiet het helemaal al niet op uiteraard. tot die tijd zijn empirische bewijzen bij van alles en nog wat voor mij persoonlijk voldoende, met als nadeel dat je deze nooit kan delen omdat het dan ineens als onzin kan worden gezien.
ach....so be it... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Moolkeesje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..daar zit ik dan met mjn sindaplingers, betvollen kroodbruimels :O/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had je nog een stukje lunch in je mond toen je laatste zin uitsprak (haha) - het is aanstekelijk hè het omdraaien.
Een van de leukste versprekingen was een keer op reis, toen ik iedereen van het orkest vroeg of zijn "slamerkeutel" had ingeleverd bij de receptie... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@heksje, ik heb in de vroege voormiddag een uitgebreide reactie gegeven, maar waarschijnlijk vergeten op "plaatsen" te klikken! Hier komt ie nog een keer. Eerst over de slindapingers en aanverwante artikelen, daarvoor is eigenlijk de tijd verstreken. Voor ons Moolkeesjes is u de tijd van kestnastjes aangebroken, dat ter inrichting en het leggen der Moolkeese eitjes en het uitbroeden daarna! Om over het voeren van die hongerhalsjes nog maar te zwijgen.
Over de boze geesten no even het volgende: Het valt mij op dat veel rationele mensen op GV bij het behandelen van een bovennatuurlijk onderwerp, plotseling hun objectiviteit uit het oog verliezen. Verder heb ik mijn mening veroord en heb ik geen reden om die te wijzigen. Het enige wat ik nog wil toevoegen, is dat de mogelijkheid bestaat dat de vraagsteller zich niet zo senang voelt in het huis misschien de aanwezigheid kan zijn van asbest golfplaten? Ik denk dat uit de foto te kunnen opmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@moolkeestje,
bedankt voor je reactie je zet je meningen prima uiteen, en ik vind deze begrijpelijk. over de objectiviteit.... bij de mensen die geloven dat 'er meer is dan we kunnen aantonen' onderling ook een groot verschil. ik neem niet alles aan wat hier te lezen is bijvoorbeeld, en sluit andere verklaringen dan ook niet uit, zoals die van jou hier ook bij hoort naar mijn idee. het asbest kan in ieder geval niet gezond zijn, maar we zullen waarschijnlijk nooit te weten komen of dit, wat anders, of puur het gevoel en idee de oorzaak kan zijn van hetgeen de vraagsteller wil weten. hoe dan ook, ik hoop dat je een fijn kestnastje vind, waar je je lekker voelt (voor er weer een andere vraag hebben hierover :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik maar denken dat er stond Mooikeesje. Jij bent dus ook zo prettig gestoord... Goed om te zien dat ik niet de enige dromaaier ben. :) Goed gezien van die asbest platen! Dat is eigenlijk natuurlijk foute boel, ook al laat je ze zitten en kom je er niet aan. Met harde wind schuiven ze gewoon over elkaar heen. Had ook zo'n idee dat er eens een frisse wind door dat stekkie mag waaien, en de boel een 'opknapbeurtje' mag hebben. Ik vindt dat de vraagsteller ook niet zo actief betrokken is bij de grotendeels voor haar gecreëerde antwoorden en dat valt me eigenlijk een beetje tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach bas, het is de 1e vraag, die hij/zij stelt en aan antwoorden is zij/hij ook nog niet toegekomen. Het kan natuurlijk ook een ééndagsvlinder blijken.Persoonlijk zou ik me wel actief in de discussie mengen, maar ja dan moet je wel een mening hebben en die durven uitdragen. Wat dat dromaaien betrefr daar gaat mijn herinnering terug naar 1944 toen mijn oudste zus in ons gezin ,waar het omdraaien van woorden aan de orde van de dag was op een gegeven moment wilde zeggen : De kop van Jut en je kunt wel nagaan wat er uitkwam.
Mijn vader maakte toen de opmerking, daar zullen we het nog vaak over hebben en hij had volkomen gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haahahaahaha!!! Kostenlijk!
Da's nog eens humor om de hongerwinter door te komen. Ik maakte ze er in het orkest waar ik een tijd bij zat helemaal gek ermee. Een pianist was er nog beter in, maar later waren we aan mekaar gewaagd. We gingen ook de verschillende woorden in een zin husselen en de klinkers omdraaien. De kunst is dan om het zo snel mogelijk te doen. Met m'n moeder kan ik er ook mee lachen. Mijn buren denken dan dat ik niet wijs en dronken ben, dat gaat hun pek te boven. Ah, geeft ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha en wat zeg je dan tegen je buren? Hey ik ben gewoon Mas Beyer en je moet niet dronken dat ik denken ben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaaaaaahaha, oh dat is al genoeg om vreemde blikken voor de rest van de dag op te roepen.. Dan doe ik nog een schepje bovenop door over de *kattebak* en de *griesmeelpap* te hebben die ik bij hun ruik en dan is het weer klaar! - Wel zo rustig.. heheh :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHA, geweldig!!! je zou dan eigenlijk moeten horen wat ze tegen elkaar zeggen. 'hoorde wat ie allemaal bazelde? het gaat vast niet goed met hem, de arme ZIEL'
hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pnakke pakker kan pnak pakken maar de kat van de knappe pakker kan knapper pakken dan de pnakker kakker knappen kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sielje deerle jolje nopel sangl de ganle nindenlaal shit!!! ik moet gaan, ben te laat op mijn golopedie afspraak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was je nog op tijd en kun je weer verstaanbaar maken? :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verstaanbaar wel, maar of het te volgen is?????
das heeeeeel wat anders :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die paarse bollejes.... zit dar soms iets reestgervuimends in?
Ik begin het nu toch niet meer helemaal te snappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neeeee Moolkeesje... FOUT fout fout...
dat geestverruimende dat zijn de witte bolletjes die mensen weleens doorslikken omdat ze het niet in hun koffer willen als souvenir.
maar..... sommige mensen wel dat paars een spirituele kleur is. zoals het paars van het lijf van je avatar zeg maar.
snap je het nog, of maak ik je alleen maar nog meer in de war?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb een spoedafspraak gemaakt met een spiegeloog,het stijgt mij nu geheel en al boven de stipiruele pet.
je hoeft niet te bewijzen of er geesten in je huis zijn of dat het wat anders kan zijn.
of he nu je eigen gedachten zijn, of iets anders, maakt eigenlijk niets uit. je wil rust. (discussie over het wel of niet bestaan van staat hier los van. JIJ ervaart het zo, dus is het zo)

kijk eens op internet of je zelf iets kan vinden over het reinigen van je huis van een geest, energie of hoe je het kan omschrijven.
misschien ken je antiliaanse of surinaamse mensen die je hierbij willen helpen?

het kan ook helpen als je er zelf anders mee om gaat. zeg een keer gedag als je wat hoort of voelt, en doe alsof het niets bijzonders is.

er zijn mensen die hun beroep hebben gemaakt van het verjagen van geesten, maar pas ook voor kwakzalvers zie alleen de geest in hun eigen knip zien.

wat het dan ook zijn mag, ik hoop dat iedereen in huis zijn rust zal vinden.
succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euca, heel tactvol!
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je :)
Kristal
13 jaar geleden
Eucje +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beplust!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las even bedlust, Bas :-p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, annepanne, pas op, straks zeggen ze dat je ziet wat je wil zien. zieke geest hoor.....!!! :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo lust ik er nog wel een :)
O hemeltje, het wordt alsmaar geestiger..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hemeltje? ik las even hemelbedje! :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(hahaha :) proest)
Met schattige engelmotiefjes erin gehaakt...
Ik hoor ze roepen in koor... "kom nou, kom nou, morgen weer een nieuwe dag, dat je goede vragen beantwoorden mag"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha!!! :)) ''Amen, amen en van je gloria,
een nieuwe dag?..ik kom niet eens uit mijn pyjama."
''het is zo vroeg, ik wil niet, maar ben geen ochtend chagrijn
en vraag me af: kan je zonder vleugeltjes ook vleugel lam zijn?''
Kristal
13 jaar geleden
...engelmortiertjes erin gehakt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen ideeeeeeee!!!!! misschien is het wel de hoogtevrees? en dan zijn er nog die roepen dat ik zweverig ben.....???? gniffel gniffel...
:OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euc: je vleugeltjes zitten onder je bochel meis... je hebt ze nooit gezien/ervaren. Maar echt, ze zitten er!!! Sla ze uit en ervaar het zweefjeteefje-gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ik wacht wel tot het mijn tijd is (die red bull doet tóch niet wat het beloofd!)
kan ik nog even wat doorsparen met de airmiles ook :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel van die redbull drinkers vòòr jou is het wél gelukt... zomaar vanuit de berm weggevlogen en blikje achterlatende (grrrr) :)
Volgens mij heb je.... vliegles nodig! Jottem, dat lijkt me wat!!! Waar is de dichstbijzijnde hoogste toren..... :op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, de bochel en toren kan ik nog rijmen.... (klokkenluiden) maar om er nu op te vertrouwen dat die vleugels er komen en zomaar van een toren af te duiken... mwoah, dat zie ik toch niet helemaal zo zitten hoor.
hier is vliegveld Teuge in de buurt, misschien dat ik het daar maar eens moet proberen? (met hulpmiddelen uiteraard, voor het geval dat...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vleugels komen er niet, blinde vink (verBASterde variatie op Moolkeesje en niet als scheldnaam bedoeld, maar wel toepasselijk enenenen....), die zitten er al!!!! Dat zeg ik, Gamma!
En dat vliegveld heet niet voor niets TE(U)GE!!!! Zelf doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, dat komt mooi uit. In het grijze verleden heb ik ooit 17 vlieglessen gevolgd. Komen DIE goed van pan nu! Hijs je maar alvast in vleugens Euca, denk dat 't het handigst is dat we je als een reclamedoek met de lier oppikken, dan zit je meteen waar je wezen moet, in het luchtruim. (einde leedvermaak, begin liefde- en begripvolle man) - je woont in een mooie omgeving zo te horen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendy haha, blinde vink? vleugels? GAMMA (hebben ze die daar dan?) ik heb niet eens always met vleugeltjes!!! dus zal ik ze dan wel hebben? ik zie ze niet!
over de naam van het vliegveld moet ik idd nog even denken.... Teuge hmm.... vorig jaar nog iemand die er niet van te(r)ug(g)e kwam en had toch een parachute om, en hij was daarmee niet de enige. @bas,
OOIT vliegles? en hoe lang blijft dat hangen en redelijk veilig?
dus jij wil me aan een lier hangen... haha, fraai is dat, maar idd effectief.
einde leedvermaak ben ik helemaal voor (alleen naar mezelf dan he :O) een begripvolle man is ook altijd prettig, maar 'begin liefde' vat ik ff niet, of is het mogelijk om met veel G-krachten een of andere 7e hemel ingesleurd ga worden....aan een LIER!!! hihi omgeving is hier erg mooi idd, maar zeker ook gewoon vanaf de grond hoor :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liefdevolle en begripvolle is een alombekende truuk van de mannen om niet altijd als de stereotype ramptoerist gezien te worden, in dit geval, letterlijk engeltjes lancerende... :) Hoe kan hij nou zo denken, het boefje in me. Nee hoor, niks luchtruim, we blijven gewoon met beide benen op de grond, rustig ademend....... :o)
Alhoewel, niet geschoten is altijd mis! (daar gaan we weer)...... nee, er moet een alternatieve route naar de zevende hemel zijn. p.s. ben ook wel eens op Teuge geland, heel klein vliegveldje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHA niet geschoten is altijd mis (oef, mijn lachspieren!!)
maar ik blij dat je het even toelicht hoor die truuk, stel nou dat ik het niet door zou hebben zeg! :OP de beentjes op de grond is beter, er zijn er al genoeg zie ons hier zweverig vinden (volgens mij is er hier nog ergens een vraag met reacties over te vinden :) teuge is idd klein, maar hóóg dat luchtruim!! poeh!
heerlijk op het terrasje in de zomer. ijsje erbij, vliegtuigjes kijken, parachutes kijken. of aan de overkant in de wei relaxed liggen op een kleedje waar je alles net zo goed kan zien. zucht....... HOOGste tijd dat het weer zomer gaat worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo klinkt het anders wel steeds dichterbij! Heerlijk, zin an! (zoals men hier zegt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan mij niet dichtbij genoeg zijn. t greun weer 'ns opzoeken (het groen dus :)
Bussloo (zie zeehond) Teuge, het park, het bos (''t is de Veluwe tenslotte) eind fietsen, picknicken nog diepere zucht..... kom maar op met die zomer! :O)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heey Euca: BorBas is weer gesignaleerd in Bever-Waterland: zie zijn antwoord hieronder!!! Weet dat jij je waaaaaaaaanzinnig ongerust maakte, vandaar.
Lief van me hè? ;-))))))))))))))))))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hij is een inhaalslag begonnen ontdek ik en ja het is lief van je, maar je bent ook heeeeeeeeeel erg lief!! maar dat wist je natuurlijk al. bedankt ook, wist niet dat ik me zoveel zorgen maakte! (ochjeeee, ze gelooft toch niet álles wat ik uitkraam he.....)
:OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van dat heeeeeeeeel erg lief trouwens wel gemeend hoor, das geen onzin van me ! haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waaaaaaaaaaahahahahahhahaha: een hard gevallen Engeltje ghihihihihi.
Ik zie het helemaal voor me: hij is alles met terugwerkende kracht aan het bestuderen en van schetenwapperig commentaar aan het voorzien ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeffff dan mag ie nog wel ff hahaha :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat zie ik bij het antwoord van recordhouder Ed........ tjonge, jonge, jonge, tsjemig de pemig, wat een boel reacties en wat een wijsheid hier en daar (beetje meer daar dan hier, af en toe....)
Ik moet vakantiedagen opnemen andere kom ik nooit meer bij zo (ik kwam toch al niet meer bij).... En dan nog al die raadseltjes oplossen, want wat is dat nou met die bomen? Ik heb toch niet uitgekraamd dat loombuffelknaar ben, of toch wel? Nou, we horen het môge wel..
Nu nog even mijn knaapslamerraam dichtdoen en de zekker wetten. Bllllurrrrrp, "shutdown sequence started"......x
Inmiddels ga ik er van uit dat er in ieder huis wel geesten verblijven, dus dat is niets bijzonders.
Inmiddels ga ik er ook van uit, dat kwade geesten niet in huizen 'wonen' , wel kan je er zeker last van hebben, zoals zo veel andere mensen er last van hebben, als je naar die engelse t.v. serie kijkt waarde mensen huizen gaan bekijken om te kopen, dan komt altijd weer terug, dat het huis, goed of slecht voelt, als het slecht voelt, dan gaat de koop niet door.
In ons land zijn ze nog lang niet zo ver, maar het begint te komen!
In ons huis zit in de keuken ook een geest, s'avonds hoor ik vaak gerommel, rare geluiden, in het begin ging ik nog wel eens kijken, of de kat op de aanrecht was gesprongen, maar een kat zag ik nooit, inmiddels 'weten'we dat het een geest is in de keuken, nou en?
Moet hij ( zij) zelf weten, ik zit lekker achter mijn laptop op goeie vraag, en die geest doet maar.
Als we nu weer wat horen, zeggen we al, oh dat is de keukengeest, moet hij weten en we staan niet eens meer op en gek genoeg hebben we er geen enkele last van.

Soms echter kom ik bij anderen in huis en veroorzaakt een geest erg veel problemen, er is dan een constant drukkend , onbehagelijk gevoel.
Dit kan resulteren in allerlei lichamelijke en geestelijk klachten.
Van bijna niets tot heel ernstig.

Kan je iets laten zien van die foto's, misschien kan ik je verder helpen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Fijn aanbod Ed... +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi moet je wel op het duimpje 'naar boven' gaan staan Kristal, en de linkermuisknop indrukken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werk van slechte geesten denk ik!! ;-)
Kristal
13 jaar geleden
naah, van een verwarde geest ben ik bang ;-)) Dank je Eucje :-)
Kristal
13 jaar geleden
ehm... Eucje... waar is jouw duimpje...? :-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die staat erbij! klik met de duim op de muisknop, vind het andere wel zo standaard...! :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben nieuw hier en weet niet hoe ik de foto kan uppen.
kan iemand me uitleggen hoe ik het doe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord Ed. @Bedo, je kan een afbeelding als je die opgeslagen hebt op je computer, in je antwoord bijvoegen. Je gaat naar vraag bewerken ( onder je vraag staat die optie ) : dan afbeelding toevoegen, dan moet je even zoeken naar je afbeelding en die voeg je dan bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedo, ik heb je foto uitvoerig bekeken, en moet je teleurstellen er staat niets bijzonders op de foto.
In de ramen zie je een weerspiegeling van bomen achter de fotograaf, populieren zo te zien, met wat fantasie kan je wel iets zien, maar het is echt niets. Voor mijn gevoel is er wel degelijk een entiteit in je huis, waar je last van hebt, jouw keuken lijkt me lang en vrij smal, aanrecht aan de linkerkant, richting het raam, helemaal links in de keuken is daar een kast of zo, of twee kastjes opgestapeld?
Naast een koelkast of tegen een koelkast?
Wacht even je reactie af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O gezellig je hebt een mede bewoner. Kan hij lekker koken? Is wel zo gemakkelijk dat hij niets kost qua onderhoud dan. :-p En nu even serieus: fijn dat je er zo rustig onder bent. Ik weet niet hoe ik zou reageren... vast niet zo chill..!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ed, heb je het over het rechter kozijn linker raam onderin? ik zeg nog steeds niet dat het een geest is hoor, maar zeg ook niet dat het niet mogelijk is. vind het best wel een vreemde weerspiegeling van een populier moet ik zeggen zo compact.
Kristal
13 jaar geleden
Ed, ik heb hetzelfde idee, op de foto is de weerspiegeling van de bomen te zien. Er is wel een entiteit in huis. Maar gewoon iemand die helemaal geen kwaad in zin heeft alleen wat in de war is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euca, ja dat is het bewuste raam, ik zie echt niets, de eerste echte foto met een geest er op moet ik nog zien. Kristal, ja die entiteit heeft geen kwade zin, maar ze heeft er wel last van en dat hoeft natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een echte geest zie je pas als het bewezen is en dat is onmogelijk. daarom zijn het nu 'toevalligheden' werd de foto nu gestuurd zonder deze vraag hadden we geen een van alles hier iets op gezien. maar goed, er is 'iets' wat het dan ook zijn mag .de boom die weerspiegelt in het raam en toevallig de vorm heeft een persoon met wat fantasie. neemt niet weg dat de ervaringen in het huis minder prettig zijn volgens de vraagsteller (vandaar mijn antwoord op de vraag hier
ik sluit niets uit maar bevestig ook niets)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ed, op de foto is de keuken helemaal niet te zien,ook de indeling die je beschrijft is helemaal fout. de keuken is ong 30M² dus smal en klein is ze niet he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o.k. dan heeft het er niets mee te maken, tijdens het beantwoorden van je vraag, kreeg ik beelden, maar dat klopt niet altijd, als je de keuken binnen komt, is er dan geen kast in de linker hoek?
Het blijft maar binnen komen en heeft met die geest te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi, flap het eruit Ed, wie weet kom je toch in aanmerking voor het leuke bedrag! getuigen zat!!! :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als nu ook nog eens voor je zou koken dan zou ik het helemaal te gek vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede kookgeesten zijn zeldzaam!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die wil ik ook wel!!! zou pannetje draaien helpen denk je?(kan ik de glazen laten staan)
:OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pannetje draaien ...........................................
Hi, Hi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou lig ik dus echt in een kreukel hier.... oooooooooowwwwwww........... buikpijn gewoon!
Krijgen we DAT weer!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij pannetje draaien hoort natuurlijk panfluit muziek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook te veel koekjes gegeten dan Wendy? :)) En van panfluit naar Peruviaanse stoofschotel:
http://www.dickenels.nl/Recepten-deel-5-Zuid-Amerika/stoofschotel-van-limabonen-peru.html
mjammy!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, we worden hier lekker gemaakt, de kabouters doen de afwas niet, en de kookgeesten laten het ook al afweten. ik denk dat ik maar gewoon start met een lekker omeletje hoor. wat eitjes breken en opkloppen, een beetje... hey! wacht eens.... opkloppen? hmmm.....zou een klopgeest iets zijn in dit geval?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb genoeg aan jullie Bas :-)))))))))))))
Ik schreef AAN hè, niet VAN hahahahaahaha.
Kristal
13 jaar geleden
...zit hier harop te lachen om jullie hahaha :-))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg euca doe mij ook eens zon lekker ontbijtje :)
zonder klopklopgeest graag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Forall...: Ontbijt??? Het is 11 uur geweest!!!
Tijd voor koffie met klopklopslagroom??? Uiteraard zonder suiker: beter voor de lichamelijke en GEESTelijke gezondheid ;-))))
Proost mensen: op het Leven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
errug GEEStig :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, we maken een date!!! schuif gezellig aan, jullie zijn welkom! dat lijkt me leukkkkk!!!! enehhh.....hoe meer ZIELEN hoe meer vreugd! :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok zeg maar wanneer en waar en count me in :) wie doet er mee :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cappuccinotje? Iedereen? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heej, Bas, ook weer in het land der levenden?
Gesellie, lekker!
Ik stel voor een date te maken om 24.00 uur, bij volle maan, plaats nader te bepalen. Voor wie ERG leuk wil zijn: geen enge plek als zerken en zo.... Dat kan dit tere zieltje niet aan.
Euca: maak jij 1 van je specifieke brouwseltjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je snel wezen das al over een paar dagen... of volgende maand :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brouwseltjes, cappuccino, een eitje, ik vind het best!
laat maar weten waar, rond welke tijd, welke datum en hoeveel man (met lijfje nog eromheen dan he, ander blijf ik gaan!)
hier in de hut (Apeldoorn) vind ik ook prima mocht je geen locatie weten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een brilliant idee Eucaatje! Bovendien kan het mes wel eens wel eens aan 2 kanten snijden, en komen we met zijn allen samen zittende in jouw hutje ineens op een fantastische ingeving om gidsen/geesten/flessen/jeannie's te kunnen aantonen... Randi, get your million bucks over here!! hehheh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, het was jouw idee ook las ik net, Wendy. Loop nog een beetje achter met berichtjes lezen..
Oei, weet niet of die brouwsels van Euca wel zo'n goed idee zijn, moet je haar avatar zien :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou zeg.... 1 keer in mijn leven ben ik gastvrij, en krijgen we dit. zucht.... :OP ( maar die dollars kunnen we alsnog verdelen!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst verdelen, dan pas uitgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of sparen? maar eens een lekker spenden is natuurlijk ook niet verkeerd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kom op met die data :) als je a zegt moet je ook b zeggen :P ( nee niet letterlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, laten we de druk wat opvoeren!!!
DATUM!!! DATUM!!! DATUM!!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg: B!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan ik nou profeteren als ik zeg dat ik die B voelde aankomen? :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou maar zo kunnen!!! :)) ik wacht op de 'D' (van datum) :oP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spam!!??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neeee, dat gaat over de 'meel' toch?
of....... Spam (vlees) - ingeblikt varkensvlees dat zijn naam gaf aan de ongewenste berichten, in Nederland onder de naam smac in de handel. http://nl.wikipedia.org/wiki/Spam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet nederlandse spam dan ook Smac?
Zo ja: willen jullie dan nu per direct stoppen met Smaccen? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smaccen wel maar smakken niet! als iemand het woord keuken of eten laten vallen krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. :(
er woont namelijk iemand in mij...., hij heet Leo Lintworm, en is altijd hongerig!!! knettergek wordt ik van dat beest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smac, yahgggg!!! Weet die smaak nog wel (huiver)...
Ga je ons dat geven bij de koffie? Is het dan nog wel koffietijd? (0:00 noemde Wendy, oh nee, 24:00 - verschil van dag en nacht) Volle maan, nieuwe maan, naar de maan - nee dat is te ver, Apeldoorn is al ver genoeg. En toch redelijk centraal.... ik wacht weer even af of een moment van Moccona
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apeldoorn is aardig centraal idd.. btwe euca. laat je hond die worm opeten :) Mooi beest trouwens. Voer je hem altijd water met een uit de kluiten gegroeide soeplepel :P (hoe heet zon ding, tennisbal-gooier? :P ) iemand trek in lekkere roombroodjes bij de koffie of een moorkop? Met lekker veel slagroom ( even hongergehalte van euca testen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
forallweknow!!! maak me gek!! De mijne is ook getest nu.... test doorstaan! Gulzigheid bevestigd! hmmmm *:D (smiley met een toefje slagroom op z'n koppie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@forallweknow
hahah!!! testen he!? het doet me NIKS! (arghhh Leo, KOEST ga áf!!!)
Nee, de hond blijft mooi van mijn wurmpie af! Leo huist nu al zo lang in mij dat ik eraan gehecht ben. Hij kan soms zo gezellig knorren rond voedertijd, het is een soort haat/liefde verhouding die we hebben.
De soeplepel had ik nét omgedoopt tot 'werpstok' toen de hond bedacht dat ze er andere ideeën bij had, en ik bedacht me weer dat ik wel wou weten hoeveel water er in een hond kan gaan. Aardig wat, maar het waterpeil zakte er niet echt van. Maar is het een moorkop óf een roombroodje of beiden? (kan Leo niet laten verhongeren natuurlijk he.....) @Bas
smac bij de koffie, nahhh lijkt me niet wat he? en wat is koffietijd? er zit geen tijdschakelaar op het koffiezetapparaat (ook niet op de senseo overigens). en ach, gezelligheid kent geen tijd toch?
dus elk moment van de dag, of nacht en bij welk maantje dan ook kan de koffie pruttelen hoor. Handig he? :)
Op Teuge ben je al geweest, dus via het luchtruim is het nog maar een klein stukje naar Apeldoorn. doe ikke de koffie, en forallweknow het lekkers??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dan de pads meenemen? Het apparaat van me is wat groot en mijn rug wat ongeduldig de laatste tijd (krok) - loodzwaar kreng, nie handig dus... wel lekkere koffie.
We zijn er bijna............... nu nog een D, stemmen? Niet allemaal tegelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar ja maar Ô_ô
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok het kreng is gestemd, en mijn gitaar ook. Wanneer is de volgende volle maan dan want het moest bij volle maan he... Raar ritueel trouwens bij volle maan allemaal aan de koffie met gebak, gaat dat een new age ritueel worden? :P dan doe ik graag steeds mee, zolang ik maar niet steeds degene ben die moet trakteren whahaha. Voor de vrouwen onder ons wel een flinke dosis chocla meenemen volle maan is ehmm....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk nou!!
http://kalender-365.de/maan-kalender.php :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaaa..? Vele mooie volle maantjes, welke wordt het...???
:-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga vooral verder forallweknow, vooral nadat je chocola noemde (super grijs) :-)))))))))))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overleg maar, gooi het in de groep, dan hoor ik de datum wel toch? :OP vind alles best, helemaal nu het "C" woord is gevallen....
oh my god,... als ik érgens verslaafd aan ben is het wel aan chocola, maar geloof dat ik niet de enige ben, haha.
ik ben voor de melk chocola (niet die witte) en zonder nootjes. jullie zijn vast voor puur of wit met nootjes enzo toch????? -gaap-
slaap lekker mensen, euca duikt haar mandje in. sweet dreams !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus euca zorgt voor de chocola? :P
of doe jij dat bas of wendy, aangezien euca zich er niet mee lijkt te kunnen beheersen :P
Dan is het al op voor de date begint XD 18 april is de eerst volgende :)
puur, puur met nootje, butterscotsch en wit met rice crispy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat we ons geestelijke niveau zouden verhogen bij volle maan, huilende weerwolven, brouwsels...en jullie zitten aan de koffie met het C-woord.... SNIK!!!
Ik dacht dat GV stond voor G(eestelijke) V(orming), maar kennelijk vergis ik me en staat het voor G(rote)
V(reetpartij). SNIK!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha :)
oh, wat een fout beeld weer van mij!!
ik wil het met alle plezier inslaan hoor :)) als de rest dan ook nog even zijn bestelling door wil geven gooi ik in 1 keer de boodschappenkar vol.
zullen we in de zomer afspreken? dan kunnen we het lekker snel opeten, want het is natuurlijk erg zonde als het de kans krijgt om te smelten :O)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHA Wendy, huil maar niet, wat moet het een shock voor je zijn deze ontdekking.....
kan ik je een stukje chocola aanbieden? het schijnt o.a. een troostende en rustgevende werking te hebben. weet je, ik begin me nu ook van alles af te vragen over GV. ik snap het niet, we krijgen hier van alles en nog wat door, zien van alles, maar geen definiete datum voor een vreetpartij? nope.
hoe moet ik nu weten wanneer ik kan gaan vasten om me voor te bereiden? 't is toch treurig.... zucht, ik geef de moed maar op en neem een lekker stukje white met rice crispy chocola, en spoel het weg met een bakkie moccona. misschien troost dát ons een beetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een suikerverbod, dus helaas.... ik neem wel een zooitje prozac waaaaahahahahahaha. Dan zweef ik zonder vleugeltjes op mijn roze wolkje :)))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ahah!!!....daarom het spinnenweb en geen suikerspin dus :O/
zal ik de prozac inruilen voor een lekkere suikervrije versnapering? of heeft dat niet het gewenste 'roze wolkje effect' ? of of of......een suikervrije lekkernij in een luchtballon? in het park hier 50 meter verderop laten ze die op als het mooi weer is. springen we gewoon op het laatste moment in het mandje, wat maakt ons het uit joh! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeeeeeeej.... daar is-ie!!! Suikerspin!! Suiker....-> verslaving-> Bas!!! Nou de bomen nog....
Ik heb niks nodig om te vliegen en den vleugelkes uit te slaan....ben eigenlijk een engeltje zeggen ze...ssssssst, niet verder vertellen!! hahahahhahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okay we schieten wat op! nu nog ->verslaving -> bas -> bomen -> ....... of moeten we breder gaan denken?
->zagen?meditatie? hakken? of misschien wel snurken? maar die vleugeltjes he, daar moet je trots op zijn! er is iemand die je engeltje noemt! bij mij doen ze er een B voor, maar dat heeft natuurlijk met mijn hoogtevrees te maken, zodat ik niet hoef te vliegen maar dat snap je zeker wel! :) en nu verdwijn ik zonder vleugeltjes nog even achter de kookketel, het brouwsel is bijna klaar!!
eet smakelijk voor diegene die ook aan tafel kruipt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er nog es goed over nadenken, dat snap je hahahahaha.
Eet-ze met hapjes ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je....! en het is geen zoetHOUT :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(en ook geen bamboescheuten trouwens) :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EuREca!!! waaaaaaahahahahaha....ZOETHOUT!!!! Je hebt de link gevonden, O Gij Slimme Vrouwe!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHA!!!
damn!!! nu moet ik weer op zoek naar een ander mystery om op te lossen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tataaaaaatattaaaaaaa..... dit is het bijbehorende enge muziekje.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die Ed krijgt wel zoveel reacties he :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* scrollt zich te pletter inmiddels... 18 april = next full moon... has ik al gezegd en tot nog toe ben ik de enige die met een datum komt... Welke schapen volgen mij over de dam? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn antwoordwaardering vliegt omhoog hiermee!
Zit nu op 11!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
YW Ed ;-)))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha wij alle moeite doen en jij met de veren strijken :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gezien het feit dat Ed omhoog vliegt zullen de veertjes wel een bepaalde bijdrage hebben :) blijven strijken dus!! 18 april volgen alle schaapjes (bhééhéé blaat= reactie iemand?) zelf ben ik meer een zomer mens (volle maan, nacht, koud, brrrr) dus geef persoonlijk eerder de voorkeur aan een warmere maand, maar wil niet het zwarte schaap zijn door niet met 18 april in te stemmen hoor :) ik vind het dus allemaal wel bhéééééhéést, dus laat maar horen luitjes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*scroll scroll* nou euca ik ben het op zich wel met die warmere "maan" dag eens hoor, alleen duurt dat nog zo lang :) Opties kunnen zijn: een andere "maan" dag uitkiezen, of wel eentje eerder en die dan ergens buiten bij een kampvuurtje organiseren. Of binnen maar dan is het niet zo leuk als buiten natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
#middelste muisknop, gaat stuk sneller dan scollen#
oh, forall.... beetje een ongeduldig heel toevallig en misschien?? :oP
binnen vind ik idd ook niet zo leuk als buiten hoor, volle maan is toch leuker onder de blote hemel en zonder bevriezingsverschijnselen? maar goed, zullen we de reacties van andere eens afwachten.... als die er komen tenminste! :O.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik haak af lieve mensen. Ben er nog niet toe in staat. Gediagnosticeerde volle maan vrees....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens :) Ja geduld is momenteel nog niet mijn sterkste kant, maar komt wel goed daarmee:) dit is ook weer een goeie oefening:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-))) Geduld baart Kunst Forall...!! Alleen dat baringsproces hè....pfff... en de naweeën.... brrrrrrrr.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...uh....geduld baart kunst????? Zonnesteekje vrees ik...HOOP ik.... OEFENING baart Kunst... blijven het baringsproces en de naweeën even erg, maar dit terzijde.... ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi
wendy....gewoon blijven puffen...alles komt goed!! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ROFL!!!omg wat een stel hahahaha als geduld kunst baart ga ik het zeker oefenen. wie komt dan binnenkort naar mijn expositie kijken? ;-)
kunst baren lijkt me niet gezond trouwens als ik dat letterlijk moet zien... krijg je vast een vierkante doos van whahahaha
*trekt gezicht in de plooi en moved on * XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IEKS! letterlijk? (-PROEST- blijf kalm euca.!!! gedraag je) een vierkante doos kan wel BIJZONDER kunstig zijn! dus wie weet heb je het 1e stuk van je expositie?
ik weet alleen niet of andere kunstvormen een aanrader zijn (vierkant, rond, driehoek?)
ja, als kunstenaar zijnde ben je scheppend en creërend bezig, dat is een feit!!
maareh...ik zou het alleen niet te..uhm... groots aanpakken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kun je dat groots aanpakken met slechts één doos?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ten eerste kan je dozen meerdere keren gebruiken, naar heeft ook zeker zijn grens en beperkingen.
met te groots bedoe ik 'te groot van opzet' het ligt er natuurlijk aan over wat voor soort doos je het hebt, en welke eigenschappen deze heeft. dusssss.... elke doos heeft zo zijn mogelijkheden maar ook zijn grenzen.
(oh my god, vreemd onderwerp! waar gáát het over!!!) je hebt eenehh ...een schoenendoos, of eennnn uhmm.... verhuisdoos, en een natuurlijk de woondoos. (pfieuw!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey, met de laatste 2 dozen zijn we weer bijna op de vraag! hoezo of topic...??!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lucht het op? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou jullie zijn toch wel heel erg verschrikkelijk, heel in de verte bijna niet meer te zien aan de horizon, of topic!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
##-slik-, daar is Ed! hij heeft de rest vast niet gelezen,neenee....Ed heeft vreselijk zitten scrollen, totaal niets, maar dan ook NIETS gelezen onderweg)## @Hey Ed!!
hoezo heel in de verte? wij hadden het over inpakken en dozen enzo...
je weet wel! (als dat maar goed gaat..) bezichtigen huis, verhuisdoos, verhuizen, nieuw huis, niet pluis, raar gevoel, vraag op GV en táádáááh!! :O)) maar zeg eens Ed, eerlijk he.... jij dacht toch misschien, héél misschien'toch niet dat wij hier ook maar IETS of topic zouden kunnen gaan neigen? néééjjjjj toch..... (toch????) (hap anders ff naar adem, euca.. toe!) @forall.
'lucht het op?' OMG, dit méén je niet!!!
denk nááá!! wat maak jij me nou?? ik zit hier ons 2 even te verdedigen zodat we al met al nog redelijk normaal of serieus lijken, .....komt Ed nog ff langs! ik zit hier dus gewoon kei en knetter hard mij best te doen voor ons, hoor om te redden wat er nog te redden valt!
dus mocht je nog zo'n geniáááále vraag hebben...uhmm. iets van 'gaat het' ofzo, dan is mijn antwoord:
ARGHHH!!!! NEEEEEEJJJJJJ.... natuurlijk niet!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heej Euc: hoe GAAT HET met je GEESTelijke gezondheid????
Sorry Ed... je hebt helemaal gelijk!
Hoppaaa: 2 vliegen in klap: EN Euca gered EN on-topic!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja nog een!!!
Wie maakt de honderd vol?
t'ging over slechte geesten, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx Wendy.
mijn GEESTelijke gezondheid... kweenieh wou het nog ff laten checken maar er hing laatst een bordje op de deur van mijn spych "euca, ik wil niet gestoord worden, voor jou ben ik er niet''.
dacht dat ik SPOKEN zag, dus keek nog een keer, maar hij gaf gewoon echt niet tHUIS! het gaf me wel een vreemd GEVOEL, en juist vanwege zijn beroep best ONVERKLAARBAAR. (gaat ie zo nog goed Weny, of begin ik weer af te DWALEN?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euca ik moet je feliciteren, jij hebt reactie nummer 100 geschreven en verdient hiermee een avondje uit eten... van wie weet ik niet, maar dat moest ik ff doorgeven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je erover praten Ed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Forall. nee, nog even niet, ik zit er nog zo vol van.
Stuur maar wat goede energie, ik ben er kapot van!
Oh ja de prijs, die is een geheel verzorgde voetenreis rond het ijselmeer, shit, ijsselmeer moet met twee essen, ik ben ook zo emotioneel , wil je het even doorgeven aan eucalyptus, oh, wacht dat is een Australische boom, nou het was iemand met rooooood haar, gutte, gutte, wat was die naam ook al weer, ach jij weet het wel.
K'ga even liggen, goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*beamt wat energie naar Ed* ( nieuwe soort met lijm erin om wat kapot is te lijmen) geheel verzorgde voetenreis houdt in inclusief een voetmassage? want aangezien de meridianen darop uit komen en de reis lang is moeten die voeten natuurlijk goed verzorgd worden...
wie is iemand met rood haar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHAHAHA
@ Ed, euhm....
ik denk dat het een heeeeel goed idee is dat je even gaat liggen.
maar eh.. reacties zijn niet om te chatten. hierdoor kan je snel of topic gaan dus dat is niet zo leuk voor de rest van de super serieuze mensen hier (wie dat is weet ik niet, dus ook hiervan hou je nog een naam tegoed) :OP
maareh... .ben je niet #in de war# met de rode riviergomboom (das ook een eucalyptus)
ach, hoe dan ook, blijf maar even lekker liggen hoor Ed :)) @joepie!!!! ik wist niet dat ik de 100ste was. (was aan het typen dus zag de reactie van Ed pas net staan, maak me zorgen om hem trouwens)
maareh, weet nu wat het reisje is (ijsselmeer) en zie het helemaal zitten. dat etentje van je kan ook door trouwens, vind dat ook geen slecht plan. ik hoor verder graag van je hoe en wat. :OP zucht.... ik wou dat ik bij de lotto zo vreselijk veel mazzel had, of de staatsloterij.... of de duitse lo......
SH#T of topic. herstel...geldprijs, ...dollars, ...Randy, ....spoken, GEESTEN!!!!!!
JAHHH we zijn er weer!!! :O))))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien het feit dat er verder niemand meer wou afspreken maar etentje met zijn tweeen... Bij maanlicht om de boel te combineren ( lastig een keuken te vinden die dan nog open is behalve de plaatselijk shoarmaboer)
Entiteiten hebben we hier nog niet genoemd, waarmee ook ik weer ben belandt bij het on topic gebeuren... Volgens mij komen we ook nog in het guinees book of record met aantal reacties op GV bij een persoon. Ed zou in dat geval daarin komen te staan, dus Ed zorg maar vast dat je er netjes uitziet :) je moet wellicht op de foto:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
strak plan!
mocht degene die afhaakten of nog geen reactie hebben gegeven toch nog spontaan animo krijgen reserveren we toch gewoon een plekje bij toch? hoe meer zielen...... :) en Ed op de foto, tjemig de pemig.....het stikt van de prijzen en records hier op GV. euhm... nu nog iets om niet of topic te raken....
Ed? zet je je aura wel ff eerst uit voor de fotograaf je vereeuwigd? anders krijgen we weer een foto op GV met een vraag erbij
(...dat kan toch wel zo he?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grinnik, grinnik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ed heeft alleen al een record in prijzen geloof ik... Dat hij nog geen migraine krijgt van al die bronzen zilveren en gouden medailles om zijn nek. Ja je hoorde die jaloerse ondertoon goed, want ik heb er nog geen :P ;-) Ik wil ook zon mooi kettinkje . hoe meer zielen inderdaad, maar die worden toch niet gezien dus die kunnen gewoon onzichtbaar aanwezig zijn bij de meesten :) zijn ook erg goedkoop om mee uit eten te gaan ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn HEMEL....ben eeeeeeeven weg en ik zie ("ze" vliegen) weer een berg onz....uh...tekst staan....
@Euca: de naam is WenDy, met de D van uh...Dinges en fijn dat je weer geheel ON-topic bent. Iedereen trouwens :-))))) Gefeliciteerd met je 100ste uh... ONVERKLAARBAAR DOLENDE GEESTversnaperingen (die was effe voor Bas, die we node missen). @Ed....ojee, moeten we ons ongerust maken? Je hoeft niet opnieuw op de foto hoor! Deze is goed genoeg! Gewoon JEZELF blijven in het HIER EN NU zonder VLEUGELTJES, voetjes in de aarde (of in je vijver) voor het broodnodige AARDEN!!! Gaat-ie weer een beetje? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.................................... Neenee, dat was niet de laatste ad.... okeeej, laat maar.:-))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga de medailles omruilen voor airmails, hou ik alleen de ouwe gouwe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@WenDy
ohw ben 'ik' weer bezig met mijn vaute tiepoows...
het ligt niet aan mij, het is de toetsenbord geest die nu en dan ook een teken van eh.. leven geeft.
het is een beetje net zo vaag als Bas zelf, niet aanwezig naar toch weer ook weer wel. (waarom nu weer het verband naar versnaperingen? straks praten we hem nog een eetstoornis aan) @Ed, er zijn er nu 2 die zich afvragen hoe het nu met je gaat. heeft het geholpen om even lekker te gaan liggen? of heb je jezelf er de tijd niet voor gegeven omdat het heerlijke zonnetje de tuin in heeft gelokt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Ed waarom Airmiles? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euca. ja ik ben een beetje opgeknapt, valt niet mee hoor met dit soort teksten. forall. waarom airmails?
Om zo ver mogelijk bij jullie vandaan te komen.
neem wel al de goede geesten mee, de slechte mogen jullie houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij de slechte geesten? beetje antiek geval van twee honden vechten om een been de derde gaat ermee heen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t'is lachen hoor met die slechte geesten, die goede zijn maar saai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoppaaaaaaaaaa, OP(vliegen) naar de 200!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh!!! Ed ik snap je verwarring met deze teksten maar wat ben je cru!!
maar goed, dan maar de slechte geesten. ik als eeuwige positivo zie zelfs het goede van het slechte in (huh?)
dus... als ik in de hell kom met die geesten: 't hellevuur is er al, dus hoef alleen nog maar de worstjes aan de vork te steken (hoe heet die hooivork die de duivel vast heeft)
#gemene grijs, met minne blik# gna gna gnááá.
(oh nee....! ik pas me nu al aan..... hellup!!) ik ga maar eens vroeg mijn mandje in, misschien dat ik me morgen weet wat 'beter' voel. fijne avond allen, en voor later sweet dreams en lekker slapen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euca...gij krijst wartaal uit!!! Pak je bezemsteel, vlieg een rondje, neem je nachtelijke rustgevende brouwseltje in en duik op je spijkerbed :-))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendy
wartaal is mijn specialiteit!! ik heb geprobeerd op je tips op te volgen, maar mijn geluk is helaas op....
ik ontdekte houtworm in mijn bezemsteel, en mijn spijkerbed lag niet lekker omdat 1 spijker was omgebogen en niet meer scherp was :O( @ed
ja mag mijn airmiles hebben want ik heb er niets aan (reden: houtworm in bezemsteel, ik ben aan de grond gekluisterd) @forall
voetmassage zei je? jij hebt echt goede ideeen!!! (nu nog een slachtoffer die het in praktijk wil brengen HAHAHA) en nu .....mijn 2 kleine tovenaartjes naar school brengen
(ergens blijft het toch een beetje kunst en vliegwerk.....!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was Ed he, Die bood die voetenvakantie aan, dus die zal dat wel regelen ^^ Ik heb ook ff mijn kind naar school geveegd :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@forall
haha geveegd? nou, zeg....!!! ik mop er 1 voorop het zitje, kwak er een op de bagagedrager, en als ze te veel mopperen knal ik zoveel mogelijk stoepranden op en af. op school aangekomen gef ik ze een kus, smijt ik de schooltassen naar ze toe en wens ze een hele prettige dag en zeg altijd 'love you!!!' niets mis mee toch?
het ritueel is aan het verwateren want ze gaan vaak op hun eigen fiets mee. best jammer....! @Ed
hoe zit het nu met die voetmassage? moet ik daarvoor bij Forall zijn of zit dat incl ?? kweet t effuh nieh meer allumaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een voetreis voor geheel verzorgde voeten.
ja, dat geheel verzorgen van je voeten moet je echt zelf doen en het lopen om het ijsselmeer natuurlijk ook, het is jouw prijs, jij was de winnares!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, wel een btje karig hoor.
maar vooruut dan maar. ik zal mijn nagels bewerken met de draadtang voor ik naar hoefsmid moet, de eksteroogjes verwijderen, de eelt te lijf gaan (word ontoepasselijk van mijn eigen getyp) en de voetjes eens flink verwennen. ik reken niet op een lunch of warm onthaal maar pak wat kleffe broodjes in en ga op pad.
het lollige is... ik wil dit nu echt een keer gaan doen in de zomer haha. thanx voor de prijs en het goede idee Eddepet!!! :O))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach eksteroogjes staat zo lief!!
Laat ze maar.
Het eelt loop je er wel af, dus laat ook maar zitten.
Als je het echt gaat doen ben je niet voor donker thuis he.
Trek er maar een weekje voor uit!
Even wat regelen voor de kids.
Eddepet hoort het wel als je zo ver bent!
je mist weinig stukjes de laatste dagen, gaat het zo goed met je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe verloopt je IJsselmeer rondje, Eucaatje? Al toe aan aan voetmassage, Hoogkarspel ligt aan het meer, enigszins, soort van...
En ze hebben hier ook schoonheidsspecialistjes voor kraaienpootjes en eksterogen hoor, vast veel voordeliger dan in het midden van Nederland, want al dat gewerk op het land in de guren westfriese winden dat tekent aardig af op de vrouwengezichtjes - booming business hier..! Is die 18e april al vast, want naatje, dan kan ik nie mense! Klusje voor 't werk, gaat voor. Gaat een ander maantje ook lukke? Wow, besefte me net dat ik zowel gek op chocola ALS koffie ben... dan maakt me een soort van intermediair! :P "nu nog ->verslaving -> bas -> bomen -> ....... of moeten we breder gaan denken? -> zagen? meditatie? hakken? of misschien wel snurken?"
Ha, genoeg leuke ideeën! :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh??? er zit hier iemand mee te praten met ons?
heyyyy!!!!ach.... nee, goh, 't zal toch niet?
...ja het is Bas!
poeh hey, das lang geleden! welcome back!! ik ben nog niet aan het banjeren geweest zo ver van huis. oefen nog even langs Bussloo en hier aan de overkant in het park.(ff de voetjes afharden, voordat ik echt van die enge euvels ga krijgen!!)
ik heb trouwens wel ik het oriëntatievermogen van een seniele postduif dus het kan maar zó dat ik ergens in Hoogkarspel terecht kom.
voetmassage, voordelige schoonheidsspecialist zei je? oef wat gevaarlijk!!! niet zwichten Euca!!! :OP en de 18e... tja, Forall heeft het nog niet definitief bevestigd, dus wie weer komen er nog andere maantjes bovenborrelen aan opties? 1 voorwaarde: als je maar van MIJN chocolade afblijft!!! (hoop dat je ook van de pinda's en nootjes bent, en niet van de melk chocola?) maar die bomen die als een rode draad door je leven lopen (in ieder geval hier op GV) dat vraag toch wel om iets opheldering??? @Ed(depet) :)
gelukkig vertonen de onderdaantjes geen achterstallig onderhoud hoor. schoenmaat 38/39 is prima bij te houden en leef niet echt op grote voet :OP
dus die voettocht. ach...als ik niet voor het donker thuis ben (ik ben dus ECHT géén held!) neem ik mijn bodyguard Kyra (doggy) mee, daar vertrouw ik wel op. (ze is heldhaftiger dan 't vrouwtje)
De kids zijn om het weekend bij hun paps, dus ik kan wel ff een 'ommetje' maken vanaf vrijdagmiddag tot zondag avond. Loop je mee? ik weet niet waar de missende stukjes zijn op het moment. maar 'vrees' niet ze komen vanzelf wel een keer weer tevoorschijn. maarrrrrrr....het zonnetje doet me heel goed, dus 't gaat prima hier!! (BIG smile!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euca. Loop je mee? Ik???
Ben je helemaal van de weg geschoffeld??
Het is jouw prijs!
Misschien dat Wendy mee wilt huppelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh!!! nou zeg!!! IK ben niet van de schoffel meneer de tuinman (gni, gni) Wendy mag gerust mee huppelen hoor (moet ze wel serieus zijn, anders komt ik geen stap vooruit haha)
en ach, als iedereen mij dan toch maar aan mijn (winnende) lot over laat...... dan geniet ik wel samen met het hondje van de rust, de omgeving, de zon, de natuur en de vogeltjes hoor (phuhhh!!).
maarehhh..... ALS ik ooit een prijsje win bij mr. Randy moeten jullie me ook allemaal in mijn sopje gaat laten koken en niet thuis geven hé :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ededed.... ik kan niet eens meeHOMPELEN. al zou ik willen!!!;-))
Maar Euc, ik ren in de GEEST met je mee hoor, en als je een windvlaag in de rug voelt, dan ben ik dat! Geen aanval, maar een duwtje, zodat et makkelijker gaat....
Mag ik dan wel delen in je miljoen Randidollar? Eucje?? Lieffie??? Slijmslijmglijglij???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(ohhh dat is nasty!!!) ja maar natuurlijk spontane Wendy. weet je... als ik die centen win delen jullie hier allemaal in mee!!!!
want (gna, gna) ik trakteer jullie dan allemaal ...........op een dagje wadlopen. (dát zal je leren!!!)
en niks laarsjes of lieslaarzen of leaselaarzen of wat dan ook, gewoon met de eksteroogjes in de bagger, blubber het slik en slijk (en slijmslijmglijglij) :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieieieieffff van je meissie!!!
Ik pas! Ben lichamelijk behinderd en geestelijk beperkt....maar dat laatste wist je al :-)))))))))))
Dus al draag ik de 7-mijlslaarzen.... dat gaat niet lukken!!!
Maar goed....kijk.... als mijn lief bedoelde geestige.... uh....geestELIJKE zuchtje niet goed genoeg is voor je.... tsja...jammer dan... jankjankpiepppiep...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh Wendy jij kan niet mee, rij jij dan met de bezemwagen en de nodige versnaperingen. Wat lopen?
Oh ,wad lopen!
Ligt daar nog steeds geen fatsoenlijke weg?
Vandaar dat die arme zeehondjes altijd zo zwart zijn.
En daar wil je ons mee naar toe nemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ euca oh vandaar dat je de stoepranden op en af ging om ze aan het fietsen te krijgen op hun eigen fiets :P For all ( en dan even niet alleen mezelf :) : welke manen waren er nog meer dan? toch maar verderop met warm weer plannen? Doen jullie nou ook eens een suggestietje * jengel* ik moet alles alleen doen... daar word ik moe van :P 18 april valt af, welke manen zijn nog niet gereserveerd ;-) en wie doet mee... waar was die site die al die manen liet zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nja Ed zou die voetmassage regelen maar als het goed schuift, wil ik het ook wel doen hoor XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd Ed, daar wil ik jullie meer naar toe nemen!! :)
vind je het geen goed idee ofehh.... hou je niet zo van de natuur? (haha)
de weg die moet je zelf zien te banen (net als het levenspad, maar dan een iets modderiger) als de zeehondjes echt zwart zijn is het dan niet waarschijnlijk olie...? voor de andere gevallen hebben we Lenie het Hart!
mij lijkt het wel wat .......maar eerst mijn trip IJsselmeer zien te overleven. (ojee, nee toch...zeehondjes, Lenie, huilers, volle maan....zucht...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee Ed, doe ik de benenwagen..uh...bezemwagen... voor alle bezems van Eucje, de versnaperingen en de koffie voor Bas.... en de rest.
Zullen we dan iets minder modderigs doen? Anders hang ik steeds vast, schiet ook niet echt op. Als we dat dan combineren met de volle maan afspraak van Forall.... Idee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wageffe.... ik bedenk me opeens wat: waarom een bezemwagen voor Euca Ed??? Laten we de zaken es effe doornemen.
Dit schreef ze: "ja idd Ed, daar wil ik jullie meer naar toe nemen!! :)" ....JAAAAAAAAAAAAJAAA!!!! Ed: ze VLIEGT op die bezem!!! Die gaat echt niet met die knobbelpoten door de modder baggeren hoor!!! Hier klopt iets niet!!! Hier zitten snode plannetjes achter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendy
ik hoor het al weer.
mij laten lopen rond die plas, vervolgens nog een keer door de bagger laten struinen terwijl jij lekker in de wagen zit.
ik richt me dan toch maar op die volle maan date hoor, het IJsselmeer komt van de zomer. @forall
oef vragen (v)uurtje? :OP
http://kalender-365.de/maan-kalender.php
doar heppie'um. zomer? ik ben voor :O) maar niet 9 juni. (dan heeft een euca een verjaardag van ene ...shit hoe heet ze ook alweer..... ohja, van ene persoon die Nicky heet, en euca móét erheen helaas.....) de stoeprandjes zijn niet echt om de kids te motiveren om op hun eigen fiets te gaan (dat gaat niet echt vlotter op de vroege morgen.....zucht) t is meer wraak omdat ik nooit bij hun achterop mag eigenlijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks lopen jij....ik geloof er geen moer van *kijkt met haar ~op haar hoede~hoofd*.... Jij ziet ze vliegen: Jij VLIEGT!!! Ik helder VOEL dat gewoon!! Waaaaaaaaaaaahahahahahha, lijf in kreukelzone hier weer hoor....om die verhaardag en de stoeprandjes....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh Wendy je moet echt wat rusten meisje....
nicky gaat die dag verJaren, niet verHaren. en het bezempke.... die is echt multi inzet baar. als Euca moei is van het wandelen kan ie ook dienst doen als wandelstok. vliegensvlug gaat het niet echt maar t komt in ieder geval vooruit! heb m ook weleens gebruikt als majorettestok, maar toen sloeg ik iemand met een bos berkentakken in zijn snotter dus dat doe ik maar niet meer.
en limbo dansen kan ook stond er in de gebruiksaanwijzing, maar de rug werkt niet altijd even best mee dus dat gok ik er maar niet op. oh!!! bijna spookuur!!! nu we het toch over de bezem hebben...ik trek mijn puntlaarzen aan.... het is tijd voor mijn rondje!! en daarna ga ik het spijkerbedje in :) slaap zacht(er dan mij) allemaal!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na gerust te hebben...oeps....weefvouwtje.... dieren verharen, schepen vergaan, maar de verJaardag van Nicky zal altijd bestaan hihihi.
Meervoudig inzetbaar dus, je bezemke! Zullen we een actie starten: help Ed naar de 200 reacties? Moeten we hard werken: nog 1 dag te gaan!!!!
Ik stel voor onze toverstokjes te gaan inzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
200? nee, neejjjj!!!! ik ging bij die 100 ook al op mijn snotter!!! niks toverstokjes... ik steek er een stokje voor!!! gna, gna, euca verliest wel haar (jonge) jaren, maar niet haar streken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SH#T!!! toch een reactie erbij gezet hiermee!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ARGGGHHHH en NOG één!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch flauw dat je niet mee wilt werken voor Ed.... met als reden: omdat je zelf bij 100 een snotneus kreeg... uh... bent... uh... wordt.... binnenkort...in juni....de 9e....
Valt me toch tegen, behoorlijk egocentrisch van je wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nou voel ik me schuldig.... dat ik dat heb gezegd....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JAAAAAAAAAJAAAAAA....en gie geleuf dâ..... EG NIE!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat dieren verharen heb ik gezien ja, ghighi... Vandaar mijn onbewuste hang naar weerwolven, beavers (nog niet achter de dubbele betekenis? pfoefffff, gelukkig).....
Ik vind het eigenlijk nog wel het allerstrakste plan dat ik samen met Wen zorg dat de koffie, thee (vooruit dan maar, maar dan wel op z'n engels dus ster met een donderwolkje melk, hmmm), chocolademelk en versnaperingen klaarstaan wanneer alle anderen zich door het slijk waden na het ijsselmeer te zijn omlopen.....
Bovendien na het maken van de groepsfoto van jullie waar dan waarschijnlijk verre van menselijke gedaantes op zulle staan kunnen we wellicht nog eens flink scoren bij Randi!!!!
En de GV bezoekers laten raden wat ze wel niet op de foto zien, en dat is dit keer geen vage hond met een puntneus in een bovenraampje... ;---)
En Eucje heb haar modderbad gehad en is weer voor jaren klaar met de kennelijk broodnodige schoonheidbehandelingen (dikke :-p)!!!!! haaaaahahaha
Een win-win situatie als je het mij vraagt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij denkt, Bas, dat ik met een bEverige weerwolf ga zitten wachten totdat de G(oede) V(olk) gedaantes stinkend en wel zijn teruggekeerd, dan twijfel ik aan je geestelijk / verstandelijke vermogens..... En we hebben de 150 reacties behaald mensen: wie biedt meer????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendy
die leeftijd is alláááááng aangepast!!!! dus ik kan me weer jong fris en fruitig voelen (kán, weet alleen nog niet hoe)
en idd, jij je schuldig voelen HAHA 'k geleuf dá ég nieh!! en hup, Eddepet heeft er weer een reactie bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bas.
die weerwolven daar waren wendy en ik al uit...(haha)
maar ik heb me helemaal suf zitten denken en googlen over die betekenis, dus nu zijn er al 2 dingen die wel om opheldering vragen. 1... de boompjes en 2... de bevertjes. maar dat plan van je he, afgezien die vreselijk zware passieve sportieve houding van je, ik zie dat niet zitten hoor. er zijn waarschijnlijk geen anderen die zo heldhaftig zijn om samen met mij in de modder te gaan staan, dus er kómt geen groepsfoto.
dusssss......ik ga toch liever voor een reguliere schoonheidsbehandeling, maar ik kan Randy alsnog wel de stuipen op het lijf jagen hoor. piece of cake!!!!
een maskertje op het gezicht, en wat engelse theezakjes op mijn ogen.
(en anders gewoon een pasfoto als dat niet werkt haha) en hup, Eddepet heeft er weer 2 reacties bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waren....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drie???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
áááhhhhh!!!!! waar is de tel?? ik ben 'm kwijt!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weer twee keer mijn mailbox geleegd, pffffffff, ben lekker buiten bezig, waarom zijn jullie nog binnen?
Gaat het nog ergens over of mis ik niets?
Zo nee, dan ben ik weer in mijn groente tuin, ben 12 uur weer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, weet het weer!!!! 160 in totaal. @wendy
Als jij denkt, Bas, dat ik met een bEverige weerwolf ga zitten wachten totdat de G(oede) V(olk) gedaantes stinkend en wel zijn teruggekeerd, dan twijfel ik aan je geestelijk / verstandelijke vermogens….. ???? ja.... kom op zeg!!! zoet houden met koffie en nu en dan een stukje zwitserse chocolade toewerpen joh!
je moet er wat voor over hebben om #stinkend# rijk te worden (foto, Randy, keiharde knaken)
vind het wel een btje egocentrisch van je hoor :OP @ed
werk je zelf ook nog ff mee aan je record van de 200?
dan kunnen wij ondertussen misschien een leuke prijs voor je verzinnen (gniffel gniffel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed he Ed? al die fanmail!!!! haha
ik ben binnen omdat ik lekker de AD(H)D-er uithang hiero om je richting de 200 te loodsen! maar ga nu ff het park in met de hond, de was hangt lekker in de zon (fijn hoor die aanvoer van het strijkwerk....huhum) en ga daarna ff wat gaten boren in de muur voor mijn nieuwe aanvoer plantenbakken (lente kriebels he, ik moet toch wat met een tuintje op 3 hoog?) het tuinierse tussen de greunt'n
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he... het schiet niet op hier!!!!
kom op luitjes!!! we moeten naar de 200 voor de vraag gesloten wordt!!!
ohw... wat kan ik hier nu op verzinnen??
heyy... natuurlijk... GV, vragen stellen... jááá, dat ga ik doen!!!! (denk, kraak, peins) ben zo terug.... ff wat bedenken hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaaaaa, ik BEN er weer!!! De hulptroepen staan paraat Eucje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga wel zo de tuin in om wat geestelijke bijstand van de zon te vragen hoor.
Heej Ed: 12 uur zou je aanwezig zijn, waar was je dan????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik weer!!! en de eerste is vóóóóór.......
@ ED!!!!
okay ED, ik ga vragen bedenken, en jij kan elk antwoord in een aparte reactie zetten eventueel (ff testen of je zelf gemotiveerd bent gnigni) is het nog een beetje te doen in je tuin Ed? greui'n de greunt'n nog een beetje met dit heerlijke zonnetje of gaat het onkruid harder? wat zou er bij Ed in de groentetuin staan.... euhmmm.. ik denk niet alleen de standaard groenten, maar vind ed ook wel een typje voor pastinaak en zeekool.... is je vijver al klaar, of doe je alles een beetje in etappes? heb je hulp hierbij of moet je alles in je eentje doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wacht effe of de tweede voor mij is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Wendy om wille van de magische 200 reacties heb ik besloten om weer met je te praten en het voorval van de verjaardag te vergeten en vergeven. (en nog een vraag..... denk denk) JA ik weer 1!! veroorzaak jij in het dagelijkse leven (riel lijf dus) ook weleens een aanval van tijdelijke spontane incontinentie bij iemand als je naar iemand reageert? ik ben daar wel heel erg benieuwd na eigenlijk !!! :O))
ik heb hier voor alle zekerheid de XXL absorptiematten naast de laptop liggen voor het geval ik weer wat van je lees namelijk :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
next!!! @Bas kan je de luiken nog openhouden of zijt gij volledig ingestort en zou je bij wijze van spreken geen volle maan meer zien al zou ie recht boven je zou hangen?
hoeveel litertjes koffie heb je al op om het zombie effect tegen te gaan? ik moest gister nog ff denken aan een verband tussen koekiemonster, harig, weerwolf en volle maan overigens. maar dat was de schuld van de kids....
kleine euca (mannelijke uitvoering, ik heb ook een vrouwelijke uitvoering) is nog al weg van Bert en Ernie (niet de normale versie.... hoe kan het het ook anders)
ff ter aanvullende info.... deze keek zoonlief http://www.youtube.com/watch?v=4UZ4c3Mp2TM maar wat schetste mijn verbazing?? DIT!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=EItY6Rmljcg
heb het hierbij even niet over een bepaalde vorm van vraatzucht, of wormhole, tijdreizen of andere onzin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaaa, DIE was voor mij!!!
Welk voorgevoelgeval van een verjaardag? *onschuldige vraaghoofdje* Ik HAAT verjaardagen. Maar: lekker gevoeletje dat ik weer vergiftigd ben. Nee, nooit gemerkt....of je moet bedoelen dat ik noodgedwongen dweil en soppan EEUWIG (effe on-topic meis, anders krijgen we problemen) klaar heb staan voor onbedoelde ongelukjes??? ZOU DAT DAARAAN LIGGEN HEEJ??? Aan mijn onvoorstelbaar geestige ZIJN????
Wauw, er gaat een wereld voor me open... Ik hoop, dat je net op tijd was???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan nu.....
@forall
wat denk jij van als het gedoe hier om die dates? zal het nog doorgaan of zijn we de enige en is het voor de rest bla bla? leggen we ons er bij neer of blijven we gewoon door jengelen? heyyyyy.... snode plannetjes.... Ed is een poortopener! zullen we die eens verblijden met een een bezoekje?
(sch##t alleen 7 keuren als er gekke dingen gebeuren... grot, dingen die ie ziet.... ben niet zo'n held!!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@kristal boehhhhahhhhh
waar waart gij rond???? waar blijven de reacties of distantieer je je van ons (niet geheel onbegrijpelijk hoor) je reactie is welkom!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo, en nu nog maar 27 reacties voor we bij de 200 zijn. ik doe ff niet meer mee voordat ik eraf geknikkerd ga worden hier, maar ook omdat de werklui hier een nieuwe coating op de galerij aan het maken zijn. (lawaaaaaaaaai!!!!! dat afschuren!!! deze vliegende zwaar irritante tot vervelens toe, steeds reagerende toverkol die van de hak op de tak gaat..... (ademen tussendoor euca!!) ..... gaat dus de boshut ontvluchten.... dis niet meer leuk met zintuigen die het net ff wat meer oppikken.... arghh!!!!) doen jullie ff de rest tot de 200????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik stop ook... es kijken wat de echte wereld nog voor me in petto heeft ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wendy, ja hoor ik was er echt wel rond 12 uur. Euca ja pastinaak heb ik wel gehad, maar vond het niet lekker, heb ze toen in het natuurpark geplant, waar ze nog iedere zomer prachtig groen- geel bloeien en de schorseneren vond ik wel erg lekker, staat ook voor een deel in het park en ook die bloeien prachtig.
meer bijzonder is het groenlof, lijkt op witlof, maar groeit boven de grond, en spekbonen, een soort snijbonen maar dan malser, gele sperciebonen, paarse boerenkool, kievietsbonen, een soort droogbonen, gele tomaatjes.
enz.
Maar echt groeien doet het nog lang niet, iedere morgen is het wit van de vorst, pas als het in de nacht boven de 10 graden komt komt de groei goed op gang, meestal pas in mei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn we dr al?
nu weeet ik nog altijd niet wie wel wil wie niet en wanneer en blabla...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaa Forall....was je d'r weer? ;-) Gesellie!
Ik haak echt af hoor heej!! Heb je het gelezen?
Ze willen nu een IJsselmeervoettocht doen of zo, en dan mag ik de wilde dieren voederen.... SAMEN MET BAS!!! De Beverige weerwolf, weet je nog?
Zie je het voor je? Bij volle maan?
Nououopu....geef mijn portie maar aan Fikkie hoor!!!
EG NIE!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendy,
en jij noemde mij ergens in die honderden reacties gluiperig??? hihi
haha, ja ja trek het hele verhaal maar uit zijn verband! fantast(isch!) :OP
Heel GEESTIG! (das voor de mods) @forall gezien de enorme animo en vele VELE aanmeldingen.... it's the two of us blijkbaar
.....als je nog durft na die enge verhalen van Wendy.
ik kan dus niet de 9e (ikke is nicky, hoor op mijn eigen verjaardag aanwezig te zijn helaas) en vanwege de stuiterend stoeprand kids is het handig dat als er een date komt dat ie in de grote vakantie is. zitten we gelijk ik de zomer :) @ed dus jij staat illegaal groenten te poten in een park? óhhh, enge tuinman!!!groenlof ken ik wel en paarse bloemkool ook. mijn pa heeft ooit eens paarse bonen in zijn tuin gehad. heeeeeeel lang geleden toen ik nog een klein heksje was op een handvegertje. vond het helemaal leuk, maar in de pan werden ze weer gewoon groen (niks magisch aan!!!!) en gekleurde mais. zit nu te denken wat ik in mijn bloembakken zal doen, maar weet dat ik beter nog kan wachten (das niet helemaal mijn ding!!!( eindig vast weer op geraniums, t olde wijf.... het enige wat niet kapot waait op mijn hoekje op 3 hoog)
zit te denken om ze dit jaar maar eens zelf te zaaien want de bloembakken lopen lang de hele lengte van het balkonnetje 25 stuks nodig en mijn geldboompje staat nog niet in bloei dus moet anders verzinnen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow wat een uitleg... nog tijd zat dus om een datum te prikken *prik*
Maar Ed mag dat hoor, het is zijn eigen park :)
Ed is een rijke stinkerd ewat dat betreft... Een miljonair is ook een rijke stinkerd trouwens als ie op de wc zit... te... euhm... maar ja das ook off topic ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of Ed het wel zo'n strak plan vindt... haha die zal wel denken 'wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen" HAHA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aam mijn fiets hangt helemaal niet, ik heb geen fiets, dus ook nooit zadelpijn en wat wilde je daar aanhangen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Ed
niet op DIE fiets!!!! k bedoel in 't eggiehhhhh dus... niet letterlijk. maar alsnog een hele begrijpelijke manier en reactie natuurlijk om iets niet boven water te fietsen. HAHAHAHA @Forall
I'm still in..... en verder????
....ik weet het niet meer hoor..... ik geef het op!!
:OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wwwat??? Gaan jullie nou in ene weer fietsen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wwwater fietsen? neeeeejohhhhhh........ hoe kom je daar nou bij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heldervoorvoelde ik aan mijn water.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fiets
Is niets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vuurwerk bij de 200? nog even jongens, 13 nog te gaan :P 200 plussen dus voor Ed maar mag ook wel, die man krijgt een stijve nek van al die medailles en veren ... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendy
dan zat je in de verkeerde vaargeul dit keer :OP @ed
min fietsje is mij alles hoor, ik heb geen ander vervoermiddel (waarom moet ik nu aan een bezem denken en aan de benenwagen....??) @forall
haha de medailles om Ed zijn nek snap ik, maar het spreekwoord.. die met die veren... das toch een andere locatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wacht... ik zoek het op.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo licht als een veertje? nee he, das m niet....
uhmmm.... vroeg uit de veren moeten...
ook niet.... brb nu wil ik het weten ook (nog steeds goed bezig... veren, voodoo, geesten, huis, vraag GV)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een veer laten?? (hmmm, das zeker die voetreis ijsselmeer, maar ook niet wat ik zoek....) hey.... pronken met andermans veren.... OOK niet!!! andere site nu.. ach... das ook wat, klik hier perongeluk GV weg zeg, nu moet ik terugkomen...!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verentooi?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vleugels? Gevederde vlugels?
JAAAAAAAAAA: ENGEL!!!!! DAT IS HET EUC!!
Waar blijft Forall... nou????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JAAA!!!!! hebbes!!! iemand een veer in zijn kont steken!! die bedoelde ik!!!
man wat een gedoe weer zeg.... was ff afgedwaald (dwalerig, dolen?? dwalen, dakloos?? huis? geest, vraag GV, yep!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uh..."vlugels"??? Vleugels natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja psies dank je eucie, dan hoef ik dat woord niet uit te spreken :) zat ik juist op te wachten :P Forall was vliegen... even de vleugels van een engel geleend...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar Forall.... had het over een stijve nek Euc.... zwaar van de medailles en veren.... Klopt niet, niet logisch....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom op meiden, nog 2!!! Hoor ik jullie breintjes kraken? Jaaja, ook helderhorend, 't is me wat :-)))))))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!! VUURWERK!!!!!!!!!!!!!!!
KNALLENDE KURKEN!!!!!!!!!!!!
CHAMPAGNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD FORALLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHHAHA en de prijs? we worden er allemaal vanaf gegooid met die onzin van ons!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh dank u dank u dank u... ik wist niet dat we nog doorgingen,,, voor de 300... de vraag kan nog verlengd worden he ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VROUWEN!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn niet om te begrijpen maar om van de 'HOUWEN' HAHAHA arme Ed, ik zie de wanhoop bijna op je gezicht (als je voor de zoveelste keer je mail box leeg gooit) hihihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd ED!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
207?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm.. zet ook geen zonden aan de dijk! 300 gaat niet lukken denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
offff toch wel?.....5 uurtjes nog :OP
Zet is een opwekkings cd op .
Bid of Jezus de geesten weg wil halen uit je huis .
Lees hardop uit de bijbel en laat in de naam van Jezus de geest vertrekken .Betaal nooit iemand voor zulke dingen.
Ik spreek uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat het een slechte geest betreft, maar eerder een geest die nog vast zit aan het aardse bestaan, en nog niet geaccepteerd heeft dat zijn leven voorbij is.
Zolang dat nog het geval is, zal hij bij je blijven rondspoken.
Als je zijn aanwezigheid voelt, vertel hem dan dat er een fijne plek voor hem is, waar zijn familie reikhalzend op hem zit te wachten, en het enigste wat hij hoeft te doen is het aardse leven loslaten, en de weg naar het licht vervolgen.
Er staan al gidsen op hem te wachten die hem willen helpen op zijn tocht naar het licht, hij hoeft zich er alleen maar bewust van te worden.
Het is de moeite waard om dit te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Bedo,

Wat je aangeeft is duidelijk te zien op de foto, vooral de hond is duidelijk.
Een heel vervelende situatie zeker als het je beangstigd, er staan al verschillende goede adviezen bij, let wel op zoals word aangegeven en jij zelf ook al weet er word grof misbruik gemaakt op financieel gebied door mediums,(meduims met een groot vraag teken),ik Zelf ben van mening dat je een gave die je is gegeven niet mag verkopen maar goed dat is hoe ik er over denk, een onkosten vergoeding is natuurlijk niet meer dan normaal.
Ik begrijp dat je mbt je privacy niet kunt aangeven waar je woont, dit maakt het voor de serieuze onder ons moeilijk om Je te eventueel te helpen zoeken naar een goede integere meduim.
Nu jouw probleem, er kan eigenlijk van alles aan de hand zijn, aardstralen, vorige bewoners en dat hoeft niet eens van het nabije verleden te zijn, maar het kan ook iemand zijn die jouw aandacht vraagt iemand die je kent die overleden is en die jouw aandacht probeert te trekken, misschien kun je iets specifieker zijn met hetgeen gebeurd in je huis?
Maar om het toch wat rustiger te krijgen is het misschien een idee om je hiis te reinigen met kaarsen en wierook te branden, ik begrijp dat het alles je angstig maakt vooral omdat je het niet kunt zien dat beangstigd , maar het hoeft niet altijd kwaadaardig te zijn, en laat je geluk er niet vanaf hangen, ieder van ons heeft de laatste jaren te maken met vele tegenslagen, luister maar eens goed naar de mensen om je heen, dat heeft met deze tijd te maken.
Probeer je hoofd hoog te houden en positief te blijven denken, dat is heeel moeilijk als je problemen hebt maar de enige manier om er niet aan onder door te gaan, en je zult merken dat de sfeer in je huis ook veranderd.

Heel veel sterkte gewenst ,en ik hoop dat je snel hulp krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oudoom van me heeft in een oud huisje in Amsterdam wel eens zo veel last gehad, dat zelfs aan het bed werd geschud. Daarnaast bewoog er steeds van alles en hoorde ze vaak geklop. Er had iemand zelfmoord gepleegd, heel naar natuurlijk. Op een gegeven moment, was hij het zo spuugzat dat hij het/ze letterlijk naar god wenste, luid en duidelijk en vanzelf op z'n Amsterdams. Dit gaat niet zo op voor de gelovigen onder ons, maar het werkte wel. Daarna nooit geen last meer gehad.

Bedo, jij hebt net zo goed als ieder ander recht op je eigen stekkie. Al het overige: ophoepelen!
Ik ken je natuurijk niet goed genoeg en ik kan je toch adviseren om meer stellig te zijn, dit is JULLIE huis waar jullie samen gelukkig mogen zijn. Je hoeft het dan niet gebiedend te vragen aan de mogelijk aan jouw huis gehechte entiteiten, maar doe het maar op een manier zoals dat zelf goed voor je voelt.

Mocht het van toepassing zijn, maak jullie huis nóg meer jullie huis. Steek er energie in, verander 's 't een en ander. Zijn er nog spullen of zaken die duidelijk van de vorige bewoners waren? Weg ermee! Ga ook eens door je eigen spullen.
Een tip: feestjes, vrolijke happenings brengen ook een hoop positieve energie in huis. Allemaal dingen die opschonen/reinigen, want ik denk dat daar de clue zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Euca!
Het houd niet op hè met die geestverhalen hier op GV. Of is dat altijd zo geweest? Ik vind wel mooi dat mensen hier open over uitkomen en dat daardoor dingen in beweging komen. GV bied dan, hetzij met grote beperkingen, toch wat hulp over en weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spooky he? :)
geen idee of het altijd zo is geweest. ik waar hier nog niet zo lang rond hoor Bas :oP.
ik vind ook wel het beperkte aspect waardevol (heerlijk om een filosofie op los te laten!), het bied ook inzicht, afgewisseld met wat flauwe humor, de openheid, het begrip, de tips, het meeleven met elkaar, even een lief woordje via een PB ontvangen of versturen, ik vind het echt werelds! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens Eucje.
Ik ben hier (huh??? waar??? HIEHIEIEIER!!! hahahaha) sinds november: volgens mij komen dit soort vragen de laatste maand veel vaker voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal wel in de lucht zitten dan...
Ah natuurlijk!!! De grote schoolmaak staat voor de deur, en de geesten zijn bang dat ze aan de weg worden gezet, doordat ze zo gehecht zijn aan bepaalde materie... (einde onzinbericht) :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bas....wat MOETEN we nou met jou?????
Zulke prachtige teksten (okee: soms!!! hahaha) en dan nou opeens iets over de geestelijke grote schoonmaak....
;-)))))))))))))))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook maar een mens, ja!
hahahahaha........ :)))x10
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel een geestige haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb mijn raam opengezet.. wat denk je? Bas is er nog steeds!!! :OP verrek nu wel van de kou, dus knal de cv wat hoger....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, snel een foto maken!!!!!!! En nog 1, zoals het hoort. :)
Als je me maar niet in een flesje stopt, dat vind 'k wat benauwd... hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrees niet geest met claustrofobie, ik zal het dopje van de fles wat open laten staan voor je :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook handig als ik 'n windje moet laten... We dwalen af.. :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die mag je juist niet laten ontsnappen, hoe moet een geest anders opstijgen uit een fles? een zekere vorm van straalaandrijving lijkt me hierbij wel gewenst.
...zucht...
ik heb altijd al geweten dat aan dit soort zaken een luchtje zat! ho wacht... ik krijg wat door....
dozen.... boeken.... oude boeken! op een zolder, én ik zie iemand gehurkt zitten. vreemd, het zal wel.... :OP
(sorry!!!!) hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom niet meer bij..... (ghighighi...giiiiiiiiiier!! snotter)
Dat gaat toch nooit allemaal in 1 fles passen, lieverd?
Mag ik m'n brandverzekering maar weer eens verhogen, want dat flesje wordt alleen maar aanstekelijker zo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHA, ik heb zo'n dikke pret hier! :))
het werkt in ieder geval als lachgas
maar zou idd maar even voorzichtig doen, (vooral even NIET gieren!! ook niet van het lachen Bas) :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe zo windje, Bas heeft lachgas.
Vandaar die pret!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
viel het jou ook al op Ed? :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk gewoon dat het de bijwerkingen van de limabonen zijn . (receptje kwam ik tegen hier) bonen kunnen gekke dingen doen in het lijf :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed dat je me helpt te herinneren, het zou toch bijna slecht zijn afgelopen zijn met me... DIE moet ik toch maar niet eten voordat ik in de fles stap.... :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieks......gasfles?!
nee, niet doen hoor!!!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De geest in de fles, soort jeannie, weet je nog 867 reacties geleden (bij benadering) :D maakt niet uit, een en al kolder :))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kolder??
(ik dacht hier een zinnig gesprek te kunnen voeren) -snif-
:'o(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bas???
zit je vast in je fles vandaag? we maken ons echt VRESELIJKE zorgen om je. vooral Wendy en ik vragen ons van alles af wat hier de reden van kan zijn. whoehaha :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bas..... Euca denkt dat je een weerwolf bent....sssssst, niks zeggen hoor.... maar ze zei hè, dat je je aan het voorbereiden bent op morgen 0.00 uur....
BELACHELIJK TOCH????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(((((((((stttt... Bas, zachtjes doen hoor.....
Wendy weet niet dat ik haar tekst kan lezen dus vertel het ook maar niet hoor, doe of je van niets weet en heb het er verder maar niet over.
maar het is NIET waar hoor wat ze zegt!! ik zei dat je misschien een bever was. WENDY heeft je laten muteren in een weerwolf hoor!
en weet je wat ze ook zegt? ja geloof het of niet.......ze zeg ook nog dat ze met je kan 'whisperen' omdat ze dat met alle weerwolven kan, maar alleen bij een bakje black and white. ze zegt ook dat ze er 1 thuis heeft!!
ZORGWEKKEND TOCH???))))))))))) (nu even in de schijnheilige modus)
hey die wendy!!! lekker weertje he? vermaak je je nog een beetje op GV?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeeeeeeey, EUCA, O gij klein gluiperig glibberig geniepig onderkruipseltje van een wichy!!! (Modus: zelfverzekerd, kalm, assertief, bijtend)....
Electrische zonsverduistering in je langharige blonde koppie???? (zelfverzekerdheid groeit, modus staat op knallen). Uh..... bliebblieb...kkkkortsluitinggngngngng....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(modus mega onschuld, zwaar naief, maar heel sterk neigend naar het achterbakse) góóóóhh, wendy.. meisje toch!!! arme ziel... vanwaar die frustratie? gaat het wel goed met je lieverd? als er wat is kan je het me altijd vertellen hoor. (verzin nog wet klefs euca dan ronden we het af..) veel liefs (...het kan erger euca!!) en een hele dikke knuf (nu nog ff een sneaky soort tip en je bent er) eneh....pas je wel een beetje goed op jezelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*geheel opgeladen na een beeldschoonheidsslaapje*
Gnagnagna....en jij denkt dat ik daar intrap????

Jaaaaaaaa, daar trap ik in!!! *Hooggevoelig tiepje* Wat lief van je, dank je! Ik zal je zo verblijden met een PAAR PBtjes over mijn wel en vooral wee en dan in 3-voud.
Knuffels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(modus verbaast, maar beetje wantrouwig)
goed te horen dat je lekker hebt geslapen (zwaar jaloers maar dat zeg ik lekker niet) maar kom maar op hoor met je PB-tjes (bla bla) heb je PBtjes altijd nog gezellie gevonden (en dat is écht zo!! geen modus voor nodig) euh....kondig je het wel ff aan van tevoren? dan leeg ik mijn blaas even namelijk en masseer mijn lachspieren even los.
.....tenzij het serieus gaat worden natuurlijk (kan dat?) knufffffie terug !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:0)))))))))))))))))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
óh! de ZONNNNN!!!!!
yes, joepie, hoera (heerlijke dag voor een HSP-er) HAHAAAA!!!!! ik ga de hort op en sleur kids en hond mee! geniet van de dag luitjes! TJAUW!!!!!
laterssssssss!! -zoef- (en wéggggg...!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en weer de zon vandaag!!!! (na 5en van murugun scheen ie al) lekker hoor! :O)))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om 5 uur? Wow, wat een pit om dan al je nest uit te gaan voor een wandelingetje in het park. Pieptje Kyra je de oren van de kop en moest ze/hij "iets" nodig kwijt?? Maat genoeg gekeuvel, waaaaaaaaaaaaaaat lees ik (grrrrumpff) alle maal hier over mij 2nd-life weerwolven bestaan, wat uiterst geheim was?? Dat zou je toch niet verklappen dat je me per ongeluk in een weerwolf veranderde in een poging om mij in George Clooney om te toveren, Wen...dy? :$
-> Even voor als bewijs voor de passerende lezer, Clooney=koffie, vandaar kan het verhaal wel eens kloppen..... Als Clooney2 (verbeterde versie) was hij natuurlijk niet meer gecontracteerd door Nsprsso, en ging op zoek naar de ware smaaksentatie..... die hij vond!................
Het enige nadeel was dat ik het eerste bakkie echt goed smakende leut met volle maan dronk en mijn genen niet in staat waren om met die sensatie om te gaan, vandaag die perodieke afwijking (aaoooooooooeeeew!) Sieso, op naar de volgende, 18 april, sappige schatjes van me???? hahahaha :) Maar wat doet die BEVER nou in het verhaaltje? Wel harig, ook wat kleiner... of gaat het om de dubbele betekenis in het Engels (Engelse spreektaal/slang) van het woord 'bever', nee toch, he? (die ik hier overigens niet kan vertalen zonder te worden geroyeerd) :) O ja, ik heb jullie wel gemist, hoor...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeeeeeey Bor....uh...Bas.... toevallig tsjeckque ik effe of je weer in het BEVER-waterland bent en jaaaaaaaa hoor!! Uh.... WAT heb ik gedaan???? Scrollscrolscroll....effe naar een ander antwoord....moNUmentje....
ga maar effe wat voor jezelf doen, kan het niet vinden.....
zoek verder....ploeter me door andere vragen heen..... Noop, niks gevonden....ook niet over Clooney, koffie, iets verklappen....WAT MIS IK???? *trekt onschuldig hoofd*??? Ik trek me terug van welke afspraak dan ook. Ben bang voor koffieverslaafde weerwolven.... oja, ben ook niet zo sappig.... en al helemaaaaaaaaaaaal geen schatje (BRULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL: slappe versie van een niet-schattige leeuwin). Beverbever....uh.... Oja: bomen...eten....Bas....combi.....bever....Kanniemisse!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beverbever….uh…. Oja: bomen…eten….Bas….combi…..bever….Kanniemisse! Alweer zo'n leuk rebusraadselje, wat betekent het?
Help!!!! Euca, wat bedoelt ze nou????? Ik heb bij bever maar 1 bekenis in gedachten, en kan deze niet uitspreken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken jouw beverbetekenis niet, maar de mijne is zo'n beest met van die haren en grote tanden...????
Zeg maar een wolf, maar dan zonder weer en kleiner?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euh,, ik moet helpen? wie? waarmee? ohw, bever... nou das een beest met een vacht, scherpe tandjes, gek op knagen aan bomen (hey.... bomen, daar was wat mee!) platte staart, kan goed zwemmen.... vertaling? das toch gewoon beaver in z'n engels? idd kleiner dan een (weer)wolf :) hier een poging op de rebus uit te leggen (oplossing ligt waarschijnlijk bij jou Bas, als je het prijs wil geven tenminste)
honger,... link naar Bas, ....bever (de bomen die als een rode draad door je GV leven lopen dus) en het laatste vat ik ook ff niet helemaal met 100% van t halfvolle verstand... kannie (denk, denk...) Kanis & Gunnink??? of kanen van.... eten? ik kan me eigenlijk ook niets voorstellen bij jouw vertaling van bever. een hintje misschien?? (voel me echt blond nu haha haha) maar by the way, welcome back!
Ik kan je niet helpen, maar wel degene die machten en geesten heeft overwonnen en dat is de Here Jezus.
Breng het huis in gebed onder de autoriteit van Jezus en vraag vergeving voor eventuele verkeerde dingen die daar hebben plaatsgevonden en doe er afstand van in Jezus Naam. Nog krachtiger is Jezus in je hart aannemen.
Vervolgens dmv aanbiddingsmuziek verander je de sfeer in huis, zet bijvoorbeeld Michael w smith aan.
Niet meer kijken naar griezelfilms, afstand doen van drugs etc.. zoek de Heer in het nieuwe testament
Hij belooft ons een leven in overvloed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drugs komen er hier niet en nooit in
Volgens de bijbel zijn er wel degelijk slechte geesten, In de bijbel staat ook ergens beschreven hoe Jezus de boze geesten uitdreef uit mensen, en hij heeft ook gezegd dat wij mensen de zelfde autoriteit hebben, Als we leven zoals de bijbel dat zegt. Geesten kunnen je angstig maken, de gedachtes geven, of dingen laten doen, die onverklaarbaar voor je zelf zijn, meestal voelt je eigen geest aan als er iets niet klopt. Mijn advies is, draait een lied over god/jezus en roep hem aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij mensen zijn meesters in het ons voorstellen van dingen die er niet zijn en het aangeven van externe factoren terwijl we de antwoorden eigenlijk in onszelf moeten zoeken.
Wat is het wat jou zo afstoot aan het huis? Heb je er nog steeds spijt van dat je het 7 jaar geleden gekocht hebt, tegen je onderbuikgevoel in? Zou je niet eens de beslissing nemen om op te houden met jezelf daarover op je kop te zitten en achter je beslissing gaan staan, of je huis te koop zetten? Neem een besluit, maar blijf niet twijfelen en externe factoren de schuld geven van je eigen onvrede.

En mocht je nu toch behoefte hebben aan hogere machten en onverklaarbare krachten, dan kan ik je van harte het Vliegend Spaghettimonster aanbevelen.

Het Groot Spaghettimonster leert ons dat er geen kwade geesten zijn als je gelooft in Zijn Grootse Slierterigheid. Dus trek je piratenkostuum aan en roep in zijn noedelige naam jouw geesten op te vertrekken uit je woonstee. Arg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
wow Stippel , ik hou nu al van dat VSM! Wat een lieverd...
dikke piratenplus voor jou ;-)
Gewoon even de Ghostbusters bellen. Die zoeken het voor je uit en verjagen die geest ook met gemak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telefoonnummer? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie Ghostbusters kun je ook telepathisch telefoneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier heb ik niets aan, mijn centrale heeft losse draden, kan je iets duidelijker zijn ? ben bang dat ik het verkeerde nummer bel en wat anders oproep namelijk (zucht) :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, voor dat je het weet ben je met de verkeerde verbonden, de kerstman is op die manier namelijk ook bereikbaar - mmm, hij doet ook gunsten.... :O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bijklussende kerstman als ghost buster?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Bas
ik vraag niet snel om een gunst dus laat maar :) @widar
ja dag!!!!! met rudolf en zijn witte transparante fantoomneus zeker.
straks zit ie nog op de vliegroute van euca, kom nou...!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met die neus zuigt 'ie spoken cq. fantomen op. Wat denk je waarom 'ie zo groot is? Duh...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHA, en waar mest ie ze weer uit dan, of snottert ie een keer flink van zich af?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klassieke rode zakdoek, met kerstmotief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh gelukkig, het griepvirus zou anders een ware kwelgeest kunnen worden..pfieuwww!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja een mexicaanse geest kunnen we er nu niet meer bij hebben, eerst maar doen met de huidige geesten op GV.. haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het de vogeltjesgriep.
vogel.... Pino....sesamstraat.... euhm, Bas????
was jij niet bezig met je 'reïncarnatie project koekiemonster' en roep jij het niet af over ons heel toevallig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmm-hhhhmm! sesamstraat.... koekiemonster..... kermit!!! Oh, oh, ik zie toch nog weer een linkje in dit verband, Euca!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHA, wát een begin van de dag weer :O) hihi great!!! jij ziet, jij ziet wat ik niet zie.....
jij doelt op met mijn cyclops mono oog he??
over 'link' gesproken, ik kan me zó omtoveren tot een gifkikker hoor, dus het 'link' (ik zit me hier toch bóós te zijn :) en 'verband' (ehbo) zie ik met mijn enige zielige oogje nog wel hoor. pas maar op!! :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker zo'n onzichtbare pleister, je ziet er niks van, maar kleven... Dat zal vanavond zeer doen als die er met een ferme ruk afgaat. Volgens mij hoor ik je dan aan de overkant van het IJsselmeer kwaken.... haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi, als ik maar niet scheel ga kijken van de pijn, dan ben ik helemaal ver van huis!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan nu weer, met 1 oog valt dat slecht op....
Had je écht verband op je bol dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, écht!!!
1 oog, en ook nog eens een lui oog! (heb ik wéér!!!)
heb me dus maar weer terug getoverd. het is toch wel prettiger hoor, om gewoon 2 ogen te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah joh! Nou, dat liep weer goed af!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mwoah, goed.... t is natuurlijk weer ff wennen he.
ik kan nu niet meer zomaar op een plompenblad jumpen, en moet uiteraard weer de vliegenmepper gebruiken als ik een insect wil vangen.
maar alles went zegt zegt men, dus ik heb nog hoop!
Ik zal je meteen uit je droom helpen: geesten bestaan niet.
Ik adviseer je, dit is niet ter belediging, hulp te zoeken bij een psycholoog.
En over die hond gesproken: omdat je hebt gezegd dat een je een hond en en 2 menselijke gedaantes op de foto ziet, zien de meesten dat ook (mensen zijn snel beïnvloedbaar wat beelden betreft), terwijl je wanneer je hebt gevraagd wat jullie hier aan het raam zien je misschien wel duizend verschillende antwoorden krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. De kracht van de suggestie, meer is 't niet.
Een fotocamera van een matige kwaliteit geeft ruis. Die ruis geeft vlekken en vage plekken op een foto. Ik heb enorm in zitten zoemen en turen op je foto en kon met een beetje fantasie inderdaad honden ogen waarnemen maar het silhouet van een mens was niet te vinden. Het is maar net wat je wilt zien. Als je druk doende bent met het geloven in geesten spelen je hersenen graag met je mee en laten je zaken beleven en zien die je graag wilt zien. Zit allemaal tussen de oren..... en geloof mij dat is een hoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie zelf niks in die foto.. het is bekend dat mensen al snel gezichten in iets zien zoals in rotspartijen , bomen, wolken, de as van je sigaret of in jouw geval de gordijnen achter het raam rechts naast het open raam. Daar zie ik linksboven in een gezicht maar meer die van scary movie. Dat zegt natuurlijk niet of er geesten in je huis wonen. Maar goed net Als kristal al aan gaf op een rustige manier proberen te communiceren en netjes te vragen of ze huis willen verlaten is een goede optie om uit te proberen. Zolang niet met alles lopen te smijten zou ik er me in ieder geval niet druk om maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Goedendag !
Ik kan u zeker helpen.
Zie: http://link.marktplaats.nl/244985329
vr.gr.
Frans

Toegevoegd na 20 uur:
Mijn excuses; blijkt -terecht!- dat dit naar reclame riekt, waar ik op werd gewezen. Dit was zeer zeker niet mijn bedoeling, en is mijn richting uit niet nodig. Nogmaals mijn welgemeende excuses. Als de sfeer in huis aangenaam aanvoelt, en er gebeuren geen 'wonderlijke dingen in negatieve zin " dan is er niets aan de hand verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de foto uitvergroot, en ik denk dat dit een waas/storing/pixels zijn die toevallig zo staan. en de mensen zie ik niet
________________________
als je wat voelt en zo dan zou ik vragen aan de buurman/vrouw of er ooit een hond woonde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ARGHHH!!!! je gaat bijna door het hoofd van de vrouw die voorkomt dat haar hondje uit de vensterbank stuitert....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke vrouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die bij die hond!!!!
of er nou echt geesten bestaat weet niemand, veel mensen zeggen wel dat er geesten zijn en dat ze dat gezien hebben
de broertje van een vriendin van mij zegt altijd dat hij zijn oma op de trap ziet staan enz. best wel eng en niemand weet of hij dat echt meent of hij dat maar verzint.
volgens veel mensen die in geesten geloven zeggen dat als je een witte geest zie dat die eigenlijk komt in vrede, maar als je een zwarte ziet, (dus alleen als het licht is, want 's avonds zie je hem niet) dan heb je een probleem.
als er rare dingen gebeuren kan er een verklaring voor zijn, bijv. dat je computer opeens uitvalt zonder dat iemand hem uit heeft gezet kan je gaan denken dat een geest dat doet of zo, het kan best liggen aan allemaal onverklaarbare dingen in de ruimte enz.
als je er echt last van heb kan je naar een therapeut,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem meerdere keren hebt gezien kun je meschien uitvinden wat voor geest het is. Vindt uit of er echt iemand is overleden geef je geest een munt zodat de geest naar de onderwereld kan.
Volgens Griekse mythen
Het kan ook zijn dat het een mania is dat is een levent lijk gek door de geesten je moet heb dat doden zorg dat hij geen toegang krijgt tot je anders wordt je ook een mania.