Betekent een paarse aura meteen dat je paranormaal wordt? Of in een ontwikkelingsfase zit? En zo ja, hoe lang zou die fase duren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet dat ik aura's moet zien.. maar mensen vertellen mij dat ik helemaal paars ben om mijn lichaam heen & dat het voor paranormale begaafdheid staat..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb eens op internet gekeken en daar staat idd dat paranormale behaafdheid daarvoor staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen komt het waarschijnlijk niet tot uiting. tenminste, ik heb nog nooit iets gemerkt daarvan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en
ook voor fantasie,geloof,intuïtie enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach.. ik hoop dat het er nog ooit van komt.. ik snap niet wat ik fout doe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar hoe weet ik dat van die levensgraad dan? dat kan je toch niet weten?

Antwoorden (12)

Ik ben zelf niet paranormaal of zoiets maar ik geloof dat als je aura's ziet dat je dan niet perse paranormaal hoeft te zijn...
Misschien kan je ook nog wat op internet vinden... er zijn vast wel sites over...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb geen verstand van aura lezen maar ik heb een leuke oefensite voor je gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie wel aura's maar ik weet er nog niet zoveel over. Ik raad je ook aan om
ns op internet te kijken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KennisDelen
13 jaar geleden
Wat zie je dan, kan ik het me voorstellen als een gekleurde kring om iemands hoofd?
Zie je die bij iedereen, en kan je er dingen uit afleiden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets ja, en ik zie heb bij iedereen. Je kan eruit afleiden hoe die mensen zyn of voelen enzo
het antwoord is nee de kleur paars heeft vele betekenissen het licht er aan in welke laag van de aura deze kleur zich bevind je moet eerst je eigen gevoeligheid gaan onderzoeken of deze stofelijk is in gesteld of geestelijk dan licht het nog aan de levens graad die je bewandeld en aan je afstemming in je levensgraad met vriendelijke groeten opperhoofd 1971
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook een visie +
Paars geeft in algemene zin een hoge activiteit aan.
Daarnaast is van belang hoe je kleuren waarneemt.
Het is gebleken dat verschillende waarnemers wel eenzelfde "tekening " waar kunnen nemen maar dat de kleuren anders waargenomen wordt.
Schijnbaar is de mentale interface nogal persoonsafhankelijk.
In theorie kan het zelfs zo zijn dat de kleur van je eigen uitstraling je waarneming beinvloeden, zo zou iemand met een roodachtige aura die bekeken wordt door iemand die in het gebied van de ogen zelf een blauwe uitstraling heeft
de waargenome aura lila-paars weer kan nemen.
Sommige waarnemers zijn echter in staat de eigen kleur uit de visualisatie te halen.
Hiermee wil ik maar aangeven dat het hele waarnemen een complex mentaal gebeuren is waar geen volledige objectiviteit te verwachten valt.
Het nadeel van het (trainen van het) waarnemen van aura's is, dat het geestelijk belastend is/kan zijn, je ziet soms dingen waarbij een bovenmenselijke wijsheid nodig is om daar de goede dingen mee te doen.
Omdat het ons vaker ontbreekt aan wijsheid dan dat we er teveel van hebben, wil ik mensen niet stimuleren met deze zaken bezig te houden.
Je kunt er ook schade mee berokkenen.(zoals een onjuiste interpretatie, met alle gevolgen van dien.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vernomen dat iedereen in principe aura's kan zien. iedereen is spiritueel en iedereen is in een bepaalde mate paranormaal... wat is de definitie van paranormaal? waar begint het? waar eindigt het? Is spiritueel zijn niet terugkeren naar je Zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paarse aura wordt oa bij de Kirlian fotografie uitgelegd als een hoge energievorm. Of dit nu meteen als paranormaal uitgelegd moet worden heb ik mijn twijfels.
Het geeft dudelijker aan dat de paarse kleur een hoge energie aanduidt, ofwel een hoog bewustzijn.

Daarnaast, en daar is boven al melding van gemaakt, is van belang op welke plek deze zich voordoet en door wie dit 'fenomeen' gezien en als zodanig omschreven wordt.

Natuurlijk is en blijft de mens in een ontwikkelingsfase, ongeacht de (hoofd)kleur.
En de tijdsduur? Dat is helemaal afhankelijk van jouw aards leven; dat is jouw leerschool.
Maak jij hier niets klaar, dan zul je aan je paarse kleur ook niets hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Lifehacker, mee eens +
Het is altijd een periode of een momentopname. Net zoals een foto.
Je aura is volgens mij voortdurend in beweging. Dat komt omdat jij ook voortdurend in bewegen bent. In de ochtend zal het er anders uit zien als dat je in de avond bent en moe bent.

De aura doet geen voorspellingen, het is alleen een weergave voor het moment van NU.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
waardevol antwoord Gdanonym +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist+1
Toen ik daar last van Had vroeger dacht ik altijddat mensen ziek waren of heel erg gespannen waren ik zag het een keer op komen bij iemand die in een hoest bui terecht kwam. Maar ik hou me hier niet meer mee bezig en ervaar dat als waardevol en bevrijdend. En geloof nu In het verlossingswerk van Jezus die mij daar van bevreid heeft...

Toegevoegd na 8 uur:
bij de klkeur paars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Hoe bedoel je Carlo? 't Is geen enge ziekte of zo hoor als je aura's ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik Jezus leerde kennen was alles weg en voelde als bevreiding. Kwam omdat mijn oma en overgroot oma zich bezig hebben gehouden met dat soort dingen. Dit is hoe ik het heb ervaren en zo zie ik het sorry kristal ik kan er niet beter van maken
Kristal
13 jaar geleden
Er zijn vele manieren Carlo om je ermee bezig te houden.
Je kan er ook op een zuivere manier mee om gaan. Maar ik begrijp dat, wanneer je er niet zo goede ervaringen mee hebt, je er liever niets mee te maken wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heej kristal,
Nou ik hield me er niet mee bezig ik had het gewoon,en had er nooit om gevraagd. Er is veel kolder dat weet ik uit eigen ervaring vooral die mensen die net doen of ze met geesten praten,die maken hun gave gewoon persoonlijk door te zeggen dat ze met hun overleden familieleden praten om die mensen zo emotioneel afhankelijk te maken,Verschrikkelijk,ziek...Maar werkelijk kunnen ze enkel gezichten lezen en zien ze de littekens in mensen hun gezichten en kunnen ze die omzetten naar gebeurtenissen,die zich hebben afgespeeld bij die mensen. Ik heb ook gavens gekregen in christus ze lijken er op maar anders beter uitgebalanceerd,en je word er in geleid. zijn stervenen Jezus opstanding en de kracht van de heiligen geest gaat alles te boven eer is geen grotere kracht voor de mens in christus
Wat mij wel interesseert is: welke mensen zagen dat dan, wie waren dat? Zijn dat een aantal ervaren aurareaders? Want aura's zien is niet zo moeilijk maar tegelijkertijd wel. Wanneer iemand tegen een witte wand aan staat en jij gaat die iemand bekijken door iets langs hem heen te kijken zie je namenlijk al heel snel een lichtblauwe kleur (of heel licht groen) om iemand heen. Dat is het grofstoffelijkste deel van de aura. Wat ik me dus afvraag: was het wel paars? Ik ken een betrouwbare aurareader, zij heeft er dan ook een 4 jarige en zeer intense opleiding voor gevolgd... Terwijl ze voor die opleiding altijd al een natuurlijk talent had om meer te zien dan anderen. Maar paars is een hogere kleur inderdaad. Alleen maar paars? Geen andere kleuren? Laat maar eens een Kirlianfoto maken (heb ik zelf ook gedaan) meestal spelen meer kleuren een rol. En verder: natuurlijk zit je in een ontwikkelingsfase, dat zitten we allemaal, laat het gewoon op zijn beloop. Wanneer het echt zo is dat een paranormale carriere jouw kwaliteiten doet uitkomen kom je daar vanzelf achter. Geniet van je leven, dat is het mooiste opstapje tot verdieping in het paranormale ;-)
Kristal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het waren verschillende vriendinnen van me, die ook heldervoelend zijn. Het werd zeg maar door meerdere bevestigd. Ik heb ook een vriendin die de grondkleur van iemand kan zien in haar hoofd. Als ze denkt aan mij, ziet ze paars. De rest van de mensen ziet paars op het moment.
Kristal
13 jaar geleden
Lieve Gast, ik wil jou en je vriendinnen echt niet kwetsen en ik ben van het bestaan op de hoogte van aura's en weet er iets van. Dus ik sta er niet negatief tegenover. Maar wat me zo vreemd overkomt is dat je het over meerdere vriendinnen hebt die dat zien, ik bedoel: kan het zijn dat je vriendinnen, of een aantal ervan, interessant doen of kan het zijn dat het heel gewoon is dat mensen van jouw generatie aura's kunnen zien? Ik vraag dit oprecht, vooral omdat het belangrijk is in deze waarnemingen zuiver te zijn.
De kleur paars in de aura geeft aan dat er sprake is van enige geestelijke ontwikkeling. Oftewel: deze mens is zich enigszins bewust van het feit dat Leven ruimer is dan het hier-en-nu. En ja, dat betekent een belangrijke ontwikkelingsfase. Die fase duurt over het algemeen een mensenleven lang, en daarna gaat dat dus gewoon door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zijn allemaal ^^chakra's die kleuren hebben in je aura
ik zou zeggen doe eens onderzoek op chakra's Meditatie en Zelfbeheersing oefeningen dat zal je helpen spiritueel te groeien
iedereen heeft meerdere gaves ondenkbaar veel dus jij ook zoek en gij zult vinden