Drank maakt meer goed dan buskruit stuk kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wat denk je van trommels, ratels, en meer van dat spul
13 jaar geleden
Gewoon lekker eten met een ander kruid erover, denk ik. Wat voor kruid dan ook is in ieder geval een stuk beter voor je stofwisseling dan de pokkeherrie die we ieder jaar weer moeten doorstaan.

Mijn kat heeft het weer overleefd, onder de stoel waar ze doorgaans in slaapt in plaats van erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het buskruid maakt niet zoveel lawaai. Pas toen het buskruit werd ontdekt kwam de herrie los.
Toeters en geschreeuw en hoorns zijn er altijd geweest.