zijn er ook nog andere (minder bekende) geloven

ik bedoel andere geloven dan de bekende zoals cristendom jodendom islam boedisten enz. wat ik geloof in iets raar en wou weten of dat bestaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het helpt als je dan aangeeft waarin je gelooft. Zonder dat, kunnen we alleen maar lukraak geloven noemen.

Het beste antwoord

Ha, die Burdy;

Als jij erin gelooft bestaat het het, simpel toch? Als je wilt weten of er meer gelovigen zijn die dezelfde overtuiging hebben als jij moet je eens googlen opwat kernbegrippen van je geloof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn vele minder bekende godsdiensten. Denk alleen al eens aan al die natuurgodsdiensten in Afrika. Ik geef je alleen een link van een godsdienst die ik ken uit het middenoosten, want het is ondoenlijk al die godsdiensten op te gaan noemen en ik ken ze ook niet. Hij heet Zoroastrisme.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zoroastrianism
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zo'n 40.000 ongeveer religies geteld
Hier krijgt U eentje:link