in de bijbel niet. Staat dat ze moesten steden bouwen niet meer:
11 Er werden slavendrijvers aangesteld die de Israëlieten tot zware arbeid dwongen. Ze moesten voor de farao de voorraadsteden Pitom en Raämses bouwen.
exodus 1:11
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel genoemd, éénmaal, slechts:

1 Makkabeeën 13:28
En hij stelde daarop zeven pyramiden (πυραμίδας) , de ene recht over de andere, voor zijn vader, zijn moeder, en zijn vier broeders.

(RJ)