Nam Noach geslachtziektes mee op zijn ark?

Alle dieren en mensen zijn gestorven tijdens de zondvloed behalve zij die op de ark waren. Aangezien evolutie volgens gelovigen niet bestaat vraag ik me af waar de geslachtziektes dan vandaan komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle dieren. De vissen hadden nergens last van.

Het beste antwoord

Geslachtziektes Zijn virussen en geen dieren. Dus nam hij deze niet mee op de ark. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja die werden meegenomen, aanvulling is bij reactie op vraag hierboven. Maar Noah zelf zal ze niet aan boord gebracht hebben, voor de scherpere onder ons!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behoor jij daartoe, gezien je eerdere reacties?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie de link niet met de vraag, noach geslachtsziektes en eerde reacties, Wat heeft dit met de vraag te maken?
lekker belangrijk om dat te weten. t zijn bacterieen die mensen bijzich hebben.....................................................(ze hebben de ark gevonden op de ararat in turkije een u2 vleigtuig heeft er foto's van gemaakt , maar ze mogen het niet onder zoeken van de turkse regering het zou de noudige problemen op leveren in de geloven, dus de ark heeft bestaan ............is met 5137m de hoogste en grootste berg van Armeens Hoogland ........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zullen die geslachtsziektes dan wel het werk van de duivel zijn geweest.
Behalve de schaamluis dan he, die kwamen vrolijk springend met z'n tweetjes mee op die schuit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou die komen van de dieren. Er zijn zat mensen die met dieren geneukt hebben, omdat er vroeger geen vrouwen op schepen mochten of in de strijd.