slaap therapie? ( zie uitleg?)

ik hoorde ooit pim de la parra over het geneeskundig en zielereinigende aspect van slaap....

zijn hier ook sectes voor? die slapen als geloofs overtuiging hebben? of kerkelijke instituten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Antwoorden (3)

jazeker de jehova getuige

die slapen dag en nacht behalve zondags zitten ze me wakker te bellen

het had verboden moeten worden

de volgende keer eis ik 0,10 cent voor de stroom van de bel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij op zaterdag,maar ja ik koop niet aan de deur:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij op zaterdag,maar ja ik koop niet aan de deur:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar ik woon hebben ze geen jehovas meer aan de deur .... rotterdam west ( tenminste in mijn straat komen ze nooit meer ) ge hebt ook zgn ( nee nee nee ) stickers op de markt geen reclame geen post geen jehovas wat ook wel eens wil helpen is dat je juist de jehova binnen haalt en dan moet je ze in de meterkast opsluiten dat onthouden ze dan hee? dat slaan ze op in hun hersentjes en dan komen ze niet meer aan je deur....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga die stikkers bestellen
Nee hier zijn geen sektes voor.

Want wat zouden ze dan te doen hebben bij zo'n bijeenkomst? alleen slapen? Nou leuke sekte is dat ;-)

Wilde je bij zo'n sekte misschien??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere sekte of religie slaapt toch??

Er wordt in de psychologie wel slaaptherapie toegepast bij mensen die aan een zware depressie lijden.
Ze worden dan zes weken kunstmatig in slaap gehouden waardoor hun lichaam en geest volledig kan ontspannen en uitrusten. Het schijnt te werken.