Hoe staan de getuigen van Jehovah of Jehovah zelf tegenover spermadonorschap?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Religie
1.4K
Cryofiel
8 jaar geleden
Het eerste deel van je vraag is waarschijnlijk te beantwoorden, het tweede deel is vanzelfsprekend onbeantwoordbaar.

Antwoorden (1)

Getuigen van Jehovah bezien het afstaan van sperma aan een spermabank als tegen de natuur.
Zij zijn van mening dat bevruchting op een natuurlijke manier dient te gebeuren, dus zonder tussenkomst van derden.

In onderstaande bron kan je de nodige info vinden.

Zie onder het kopje; andere IVF procedures

http://wol.jw.org/nl/wol/d/r18/lp-o/2012928?q=sperma&p=par