Is de site niburu betrouwbaar? of verzinnen ze verhalen ter plekke?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Religie
5.6K

Het beste antwoord

Het is heel belangrijk om hier zelf over na te denken. Wij kunnen jou wel gaan vertellen dat het allemaal onzin is, maar als jij er al voor gekozen hebt om er in te geloven ga je dat toch niet van ons aannemen. Dus: lees en kijk goed en maak je eigen keuze.

Maar als je mijn mening wil weten: een van de vele websites die kleine blokjes waarheid gebruikt om grote hoeveelheden complete onzin over makkelijk beinvloedbare mensen heen te storten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat ze die artikelen wel ergens op baseren, maar ik zou niet alles voor zoete koek slikken. Een beetje kritisch blijven en je gezonde verstand gebruiken zou ik wel aanraden bij die site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een forum.Daar kunnen mensen zoals jij en ik alle artikelen of bevindingen plaatsen die men wil.Het is zaak dat je deze zelf naar waarde schat.

Vaak kun je wel aan de reacties van de mensen zien in hoeverre iets waarheidgetrouw is.Al is de site en haar opzet natuurlijk eentje die wel in twijfel moet worden getrokken,alle dingen die er gepost worden zijn veelal door de conventionele wetenschap niet bewezen.Wat niet wil zeggen dat het allemaal onwaar is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M.i. is het een site,die probeert je veel onzin door de strot te duwen,door een klein beetje waarheid te mixen met een hoop onzin! Maar als jij je daar op je plaats voelt...,wie ben ik dan.