mag je als moslim op pvv stemmen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Religie
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan je vraag ook gewoon één keer stellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoel mag je het van het geloof. het is het laatst waar ik op stem. die reactie van doen slaat nergens op.Zou je graag willen poepie.

Antwoorden (17)

Natuurlijk, iedereen mag stemmen op wie hij wil. Of het slim is, is een ander verhaal. Misschien mag het dan namelijk in de toekomst niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag maar of een Moslim dat ook zal willen is wat anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag, maar of dat intelligent is, weet ik dan niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is dan een goed ingeburgerde moslim
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de PVV maakt dat helemaal niets uit. Je bent een aanhanger van de Islam en dat is een fascistische beweging. In de jaren dertig waren er in Duitsland goed ingeburgerde joden, het hielp niets.
Nee, daarom kwamen er in sommige gemeenten ook mensen bij staan in het stemhokje. Om te controleren of de stemmer niet toevallig moslim was en toch PVV stemde.

Degene die dat toch probeerde, moest een volmacht inleveren zodat in zijn/haar naam een weldenkende stem uitgebracht kon worden.

Degene die braaf was, kreeg een tweede en soms zelfs derde stempas uitgereikt om nogmaals zo'n goede stem mee uit te brengen.

(Maar nu serieus: natuurlijk mag dat!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk mag dat. Zolang je maar stemgerechtigde bent. Daar doet je religie niets aan af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, iedereen mag stemmen wat die wilt, dus ook op Geert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag zelfs op Jan Jut stemmen als die mee zou doern. Wie of wat je ook bent,je mag stemmen op wie je wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja iedereen mag stemmen op de pvv, ook moslims dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Democratisch gezien is het natuurlijk geen probleem, maar als Allah bestaat zal hij er waarschijnlijk niet blij mee zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reeel bekeken mag dit in ons eigen democratishe landje maar vanuit hun ideologie bekeken is dat natuurlijk een doodzonde. Mensen die een religie aanhangen leven niet in het vandaag maar in de toekomst en vanuit hun oogpunt bezien zal stemmen op Wilders gelijk staan aan een doodzonde.

Wat ik jammer vind is dat de PVV constant verbonden wordt aan moslimbestrijding terwijl die partij zo veel meer te bieden heeft dan dat. Ze hebben bijvoorbeeld een duidelijk standpunt wat betreft veiligheid en ouderenzorg in Nederland en het kan best zijn dat een van onze moslimbroeders zich prima kan vinden in dat standpunt en PVV stemt.

Niet de islamisatie maar kortzichtigheid is onze grootste vijand op dit moment terwijl we bekend staan om onze openheid en tolerantie. Laten we dit alstublieft zo houden hier en iedereen de keus geven hun politieke richting te kiezen zonder dit op te hangen aan religieuze kwesties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk mag dat, verkiezingen zijn vrij en geheim. Maak er gebruik van nu de PVV nog bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...dat mag. Je mag als atheist ook op de Christenunie stemmen, als arme sloeber op de VVD en als miljonair op Groen Links. Dat doet me er aan denken, GL had jarenlang een multimiljonair als fractievoorzitter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag. Sterker nog: Ik ken een moslim die dat serieus van plan is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor waarom niet, iedereen voor zich zelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn moslims die van hun geloof zijn afgestapt, en met volle overgave de pvv stemmen.
Dus het kan heel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag. Iedereen mag zelf weten waar hij/zij op stemt. Het zou ook gewoon onzin zijn als dat niet mocht, aangezien Geert natuurlijk zelf ook stemmen wil winnen, het komt voor hem alleen maar beter uit als Moslims op hem stemmen, want dan heeft hij minder mensen die hem weg willen hebben. En de overheid en het bestuur van een stad geeft iedereen gewoon het recht om op iedereen te stemmen.
Het zou ook heel moeilijk zijn en veel mensen kosten om dat te gaan controleren of andere biljetten te geven.
Daarbij kost het waarschijnlijk ook nog heel veel geld om dat allemaal te regelen, dus niemand zou je dat kunnen of willen verbieden.