Hoe ontwerp je een moskee?

Ik moet voor school een moskee ontwerpen maar ik zou niet eens weten hoe ik moet beginnen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Religie
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb een forum gevonden. Misschien dat je daar wat aan hebt?
Dit is een antwoord wat werd gegeven:
een aparte mannen- en vrouwen ingang/ruimte. * een grote koepelvorm is gewenst daar de koepel gesteund wordt door de zwaartekracht (van de ronding van de koepel) en niet door de vele steunpilaren. en zoals broeder al aangaf, rijen moeten aan elkaar sluiten en niet onderbroken worden door steunpilaren. * Indien dit erbij hoort: parkeergelegenheid. * een grote open ruimte voor de ingang of rondom de moskee om hinder van het verkeer langs de moskee te voorkomen. * Bergruimte voor de vele schoenen van de moskeegangers.

Succes :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.sorelle-design.nl/images/portfolio/moskee-bouwtek(LARGE).jpg

Hier een bouwtekening van een moskee als voorbeeld

Toegevoegd na 51 seconden:
http://www.sorelle-design.nl/images/portfolio/moskee-bouwtek(LARGE).jpg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hele site kopieeren en plakken ook jpg erbij anders pkt hij de site niet