Waar op internet kan ik informatie vinden over het Nederlands spiritueel kerkgenootschap?

Waar op internet kan ik informatie vinden over het Nederlands spiritueel kerkgenootschap? Een adres kon ik wel vinden, maar ik wil gewoon wat info lezen. Boeken vond ik ook, maar niet online. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Religie
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heet deze richting ook echt zo, of is het een omschrijving voor bepaalde richtingen? Als het echt zo heette zoals jij zegt, moet er toch wel iets via Google naar boven komen drijven, maar ook ik vind niets met die naam.
Is er dus nog een andere naam bekend?
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt mij inderdaad ook dat de naam anders moet zijn. Kan je misschien een boektitel doorgeven, zodat aan de hand daarvan duidelijk wordt wat jij zoekt, Maxis?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het de naam van dit kerkgenootschap. Zie http://forum.gkv.nl/forum/list_messages/1724 en http://books.google.nl/books?id=pf1pnojxgWIC (dat kon ik dus wel vinden, maar inhoudelijk eigenlijk niks)

Antwoorden (1)

Het enige wat daarover te vinden is, is dat het in Amsterdam zat. Er was een landdag in het Zuiderpark in Den Haag, 1953 ; en ze organiseerden psychometrische avonden in 1957, 1958, 1969, en 1961. Recentere gegevens kom ik niet tegen...
Amadea