waarom komen mensen op zondag 'de boodschap' aan de deur brengen...

komen net 2 mensen aan de deur die een stuk uit de bijbel aan je voor willen lezen. Waarom op zondag en wat voor geloof hebben wij en waarom nemen ze vaak een kind mee. 'T zijn geen jehova's

Toegevoegd na 21 seconden:
wij = zij

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Religie
1.9K

Het beste antwoord

zover ik weet zijn de mormonen de enige andere kerkgenootschap die ook langs de deuren gaan. was de bijbel waar ze uit lazen toevallig blauw?

anders dan dat kan het een particiulier initiatief zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zijn waarschijnlijkmensen,die van maan tot en met vrijdag werken en de zaterdag gebruiken om boodschappen te doen, de tuin te verzorgen enz. Dan blijft dus voor hen alleen de zondag over om hun boodschap te verkondigen! Hoewel ik ze niet zal aanhoren,heb ik er wel respect voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze moeten dat van hun geloof... Als ze dat niet MOESTEN, dan deden ze het heel zeker niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze komen aan de deur om jou te overtuigen en te bekeren.Op zondag is een prachtige dag ze denken vast dat dan iedereen thuis is. Ik weet ook niet tot welke groep ze dan horen?En dat kind nemen ze mee omdat ze geen oppas hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch wel toepasselijk op zondag,de dag des Heren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat is toch bij uitstek de dag om te rusten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist op zondag mag je uit de bijbel voorlezen.