het is misschien een beetje een vreemde vraag maar weet iemand toevallig op welke site je boeddha's uitspraken over geluk kunt vinden?

ik kan het nergens vinden, nou ben ik ook niet zo heel handig met internet, haha

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

-Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg.

-Wees domweg gelukkig. Wees blij dat je weet dat je er mag zijn.

-Bedenk geluk kan alleen binnenin ons worden gevonden.

-Je zult ontdekken dat hoe gelukkiger je bent, des te beminnelijker je wordt.

-Lijden is in feite onontbeerlijk voor geluk. Je moet weten wat kou lijden is om het lekker warm te kunnen hebben.

-Geluk neemt nooit af door het delen ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Groter geluk bereik je met eenvoudigheid, niet met ingewikkeldheid.

Deze, en vast meer geluk-spreuken kan je hier vinden:

http://home.hccnet.nl/fam.keijzers/Boeddha/Boeddha.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben zeker geen fan van boedha, maar toch een + voor de link. Leuk om lezen. ;-)