Zo telt Nederland maar liefst 650 bedevaartplaatsen, waaronder ook een aantal plaatsen waar de Heilige Maagd verschenen zou zijn.
De meest bezochte plaatsen zijn o.m. Heiloo, Cuyk, Boxtel, Laren N.H. en Amsterdam.

Toegevoegd na 1 uur:
Hier lees je waar de verschijningen plaats vonden:

http://www.bedevaartweb.com/amsterdam2.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Google Maria verschijnsel en idapeerdeman Amsterdam Ik denk niet dat er dergelijke verschijnsels zijn geweest ,maar die Ida peerde man .heeft er zeker 50 beleeft ook volgens de bishop :) maar ja iedereen heeft z'n eigen waarheid .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nice!
vooral je laatste zin is helemaal waar! +1
Ja, er zijn mensen die zeggen haar gezien te hebben in Amsterdam, Berlicum, Heiloo, Schiedam, Geulle, Volendam en net over de grens in het Duitse Kevelaar.

Toegevoegd na 22 minuten:
Noot: Geulle en Volendam zijn niet door het Vaticaan erkend, maar worden wel onderzocht. De verschijningen in Schiedam zou op Jezus (vzmh) gaan en meerdere andere heiligen (niet specifiek Maria benoemd). In Heiloo gaat het om een gevonden beeld en een stem die gehoord zou zijn.