Dat weet niemand! Toch schijnen mensen iets te zien in een bijna-dood ervaring zoals een witte lange tunnel of dergelijke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na de dood komt de ontbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, er is nog nooit iemand terug gekomen om erover te vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leg uit --
Niemand weet dat!Ik geloof in een leven na de dood.Hoe dat ingevuld wordt weet ik niet maar ik vind de bewijzen dat er iets is na de dood voldoende bewezen.In mijn persoonlijk leven en ook in bepaalde tv-programmas zoals Het zesde zintuig.Ik weet dat ik nu weer veel sceptische mensen over me heen krijg maar ik zeg ook ''Ik geloof""
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zei ik dus al en flink zijn ze niet want een minnetje is maar 1 druk op een knop.Mij doet het niets.
De geschiedenis leert ons dat Jezus is opgestaan uit de dood, met pasen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat heeft dat met jezus te maken
de beste antwoord op je vraag is NEE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus er is wel iemand die het weet?