Welke normen en waarden zijn belangrijk voor de evangelisten?

voor N.B.C.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is NBC?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom stel je deze vraag? Wil je een christelijke bakker worden? Als je al een christen bent weet je het antwoord al, of wil je je alleen maar verdiepen in de evangelisten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The National Broadcasting Company (NBC) Het NBC is een uitstekende locatie voor elke gewenste bijeenkomst of het nu gaat om vergaderen, een feestavond, een groots evenement of een diner voor een klein of groot gezelschap. (Nieuwegein) B.V. Bouwcombinatie N.B.C (Nijmegen) Etc. etc. Kortom: WAAR heb je het over???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site geven wij een duidelijk antwoord. Bronnen:
- http://www.bartenders.nl/bartenders.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Keesje, daar kun je bovendien nog eens wat leren.

Het beste antwoord

Normen en waarden van de (een) NBC: :

Hier vindt u veel informatie over het ras op elk gebied: gezondheid, schoonheid en karakter. Tevens geeft deze site veel wetenswaardigheden over de NBC, haar activiteiten bijvoorbeeld shows, wedstrijden en natuurlijk het jaarlijks grootste evenement, de Kampioenschapsclubmatch.

http://www.nederlandseboxerclub.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed is t ie , hè? +

Andere antwoorden (2)

“Wij willen mensen vertellen dat eeuwig leven kunnen ontvangen door geloof in de Here Jezus Christus. En omdat je Hem leert kennen door bestudering van de Bijbel kunnen gelovigen niet anders dan blij zijn met die Bijbel.” Volgens het NBC komen er via de tent nog steeds mensen tot geloof(sverdieping). In de loop der jaren ontstonden er ook tal van Bijbelstudiekringen, die nog steeds bestaan en groeien.

Blij zijn met de Bijbel dus en vooral naar de tent gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ja, dartsparadis:
Jij en jouw club zijn
natuurlijk de enigen die precies weten wat er
precies in de bijbel wel en niet bedoeld wordt.
Dat ze in ieder geval geloven in God