Teveel!
(kom maar op met die minduimpjes).

Motivatie van mijn antwoord: Ik vind het krom dat wij moslims hier wel toestaan moskeeën te bouwen, terwijl christenen in moslim landen het wel kunnen vergeten een kerk te mogen bouwen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dit klinklare onzin, er zijn veel christelijke kerken is Islam.landen. Maar aangezien Christenen en moslims geloven dat de ander poep praat, zullen erg islamitische landen geen christelijke kerken willen en willen christelijke landen geen moskeen. Ik las het vandaag in een of andere krant. Gelovigen denken in termen van 1 richtingsverkeer. Een school met de bijbel mag wel een atheistische leraar ontslaan maar ach en wee als een openbare school een christelijke juf niet wil. De moslims zijn daarin geen haar beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank CGvdB, ik had het niet beter kunnen stellen.
Jammer dat je geen +duimpjes kunt geven voor reacties :)
zondag
14 jaar geleden
Alhoewel je geen aantal noemt, waarom ik gevraagd had, vind ik dit toch het beste antwoord omdat er nog veel te weinig wordt stil gestaan bij het feit dat Christenen het in Islamitische landen zwaar te verduren hebben. En hier in Nederland kan je gewoon de Koran kopen, maar probeer jij maar eens in bv Turkije aan een Bijbel te komen. Knappe vent als je er een vindt. Ik spreek uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Er wonen ook [nog wel] minder moslims in Nederland

Andere antwoorden (7)

Drie jaar geleden was de stand 439.
Volgens Hirsi Ali.

Toegevoegd op 12-06-2009 00:47:36
Maar de regering weigert ze te tellen. Zie 2e link.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral die 2e is erg vreemd.
AWM
14 jaar geleden
Tja, volgens mij is dit een antwoord op een zuigerige vraag van Wilders.
Die wordt dan zo afgehandeld :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen de 400 en 1000, maar hier zijn ook de niet officiële gebedsruimtes bij meegeteld. Het aantal officiële moskeeën ligt op 450 (zie link van bailey)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er geen officiele moskee is, gaan mensen thuis zitten bidden, dus het aantal zegt niet zoveel. Vroeger waren in NL wel vaker kerken verboden, maar het drukt mensen eerder verder de religie in, dan dat het de groei voorkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn in Nederland circa 15.000 gemeentes/plaatsen. Op dit moment zijn er 450 moskees dus dat komt neer op slechts 3% van de gemeentes waar een moskee ofwel de islam is vertegenwoordigd. Dus voorlopig liggen de kerken nog voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn iets meer dan 500 moskeeën in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tussen de 300-500 maar ze zijn niet helemaal zeker.