Wat is de werkelijke reden dat men de Koptische Christenen lastig vallen terwijl ze toch niemand kwaad doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Een aantal Islamitische groeperingen vindt dat de Kopten de vorming van een Islamitische staatsvorm in een aantal landen in de weg staat.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

this waar maar er zijn ook moslims die er tegen

Toegevoegd na 36 seconden:
tegen de aanvallen he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat o.a. in de Koran. Daarom is Wilders zo bang voor deze lui.

Het valt niet te ontkennen dat moslims een overwinning op aarde en in de hemel verwachten.
Imitatio Muhammadi betekent dat we ze wapens moesten opnemen tegen de krachten die de islam van binnen of buiten leken te bedreigen. De Koran zegt meer dan genoeg over deze thema's, en de Hadith borduurt erop voort:
•De jihad is uw plicht onder iedere heerser, of deze nu vroom of goddeloos is.
• Een enkele poging (om te vechten) voor de Zaak van Allah in de voor- of namiddag is beter dan de hele wereld en alles wat zich op de wereld bevindt.
• Een dag en een nacht vechten aan de grens is beter dan een maand lang vasten en bidden.
• Wie sterft en (in het hiernamaals) het goede van Allah ondervindt, wil zeker niet naar deze wereld terugkeren, al kreeg hij de hele wereld en alles wat zich daar bevindt; alleen de martelaar die het superieure van het martelaarschap ziet, wil misschien naar de wereld terugkeren om nogmaals gedood te worden (in naam van Allah).
• Hij die sterft zonder aan een veldtocht te hebben deelgenomen, sterft in ongeloof.
• Paradijs ligt in de schaduw der zwaarden.
De rest zoek je zelf maar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Heren Jezus zegt prijs u zelf gelukkig als ze u om wille van mijn naam vervolgen uitschelden enz dan weet je dat je op de goede weg zit.

De duivel doet ook zijn werk op de waren kinderen van God tegen te zitten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1. Helemaal waar.