De vruchten van de geest zijn de eigenschappen van onze schepper waarnaar de mens is geschapen.
De mens is geschapen naar Gods beeld/ gelijkenis.
Niet letterlijk dus, wel naar deze vruchten /eigenschappen van God, die door supervisor zijn beschreven. Galaten 5:22,23

Christenen erkennen Gods leiding en Geest nodig te hebben
om deze vruchten in hun leven te kunnen toepassen. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compleet antwoord ook! Meer mensen moesten bekend zijn met die prachtige eigenschappen! +++

Andere antwoorden (3)

Deze site vertelt je alles over de vruchten van de geest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, geloof, zachtaardigheid en zelfbeheersing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi !+
Er bestaan geen vruchten van de geest. Het is de vrucht van de geest die meerdere onderdelen heeft. Net zoiets als een programma van een vergadering die allemaal onderdelen heeft die besproken moeten worden. De onderdelen van deze vruch zijn: liefde, vreugde, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, geloof, zachtaardigheid, zelfbeheersing