Zoekt je zwakbegaafde zoon een partner, en wil jij hem daarbij helpen? Bij alle (bijna alle) relatiebemiddelingsbureaus kun je je eigen opleidingsniveau, en het niveau wat hij wenst, aangeven. Ik kreeg bijv. bij Relatieplanet.nl nog al eens reacties van zwakbegaafden (die volgens mij op iedereen reageerden...)
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
oow, haha, dat is vervelend voor jou..
Bedankt voor jou tip
Via speciale relatiebureaus, zoals:
ABCDate
Capido
Lofjoe
Dottie
Down Contact
Oog voor liefde
Stichting Philia
Uniek en Romantiek
UniekDating
Updating
Zonder Stempel COC
“Zonderstempel.nl” is een site voor alle LHBT’s met een verstandelijke beperking. LHBT wil zeggen Lesbisch, Homo, Bi of Transgender.
2 jaar geleden
Zoek via een gespecialiseerde datingsite: een datingsite voor mensen met een verstandelijke beperking.
De overkoepelende reviewswebsite www.datingwebsites.nl vermeldt op dit moment 8 sites in de categorie Gehandicapten Dating. Zie de linkerkolom op de homepage.
Het zijn::
Gehandicapten Dating; Disabled People Date; Gehandicaptendating; Een Beetje Anders; Vriendenvoorhetleven; Capido; Dating-Voor-Gehandicapten; Dottie.nl
Slechts enkele reviews zijn beschikbaar en de positieve reviews moet je soms met een korrel zout nemen.
Trouwens: bij de gewone datingsites zijn vele duizenden reviews beschikbaar - met meestal opvallend weinig positieve reviews. De ervaringen met datingsites zijn over het algemeen niet al te best, maar durf je het uit te proberen, doe dan een poging en wees voorzichtig.
Een belangrijk aandachtspunt bij dating voor gehandicapten is de meestal zeer beperkte mobiliteit. Het is min of meer noodzakelijk in de naaste omgeving te daten.
Daarom is het raadzaam dat de vragensteller de regio (of provincie) vermeldt - om een beter antwoord te kunnen geven.
Toegevoegd op 29 december 2021 07:41: tekst