Hoe kan je op facebook makkelijk erachter komen of iemand single is?

Dus in plaats van de hele tijd profiel na profiel te checken op de status; is er een mogelijkheid binnen facebook om in één keer dit te zien, bijvoorbeeld door een zoekopdracht te geven?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Relaties
2.2K
tinus1969
7 jaar geleden
@faelsendoorn: En waarom zou je dat willen? Facebook is gene datingsite en niet iedere single is gediend van opdringerige mede-Facebookers.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies, dat is niet de manier. Ook al is iemand single, dat wil nog niet zeggen dat diegene op zoek is. Er zijn volgens mij wel Facebook groepen mensen die op zoek zijn. Dan hoef je niet eens meer te zoeken, ja uitzoeken.. haha.

Het beste antwoord

De simpelste manier is klikken op de profielfoto en op het account kijken, meeste mensen hebben daar wel 'getrouwd' op staan en soms ook 'relatie'.

Let wel, het is zeker niet sluitend, want niet iedereen schrijft het, wil het bekend hebben of schrijft helemaal niets privé omdat er mensen zijn die helemaal NIETS prijs willen geven dat privé is.