Hoe groot mag het leeftijdsverschil zijn tussen een vrouwen een man, die huwt met een niet-Europese man?

ik wil weldra huwen met een jonger man uit tunis.
we hebben al bijna 5 jaar kennis. Schrijven bellen en zien elkaar geregeld.
Nu vinden we ons beide rijp om de volgende pas te zetten. Het huwelijk.

een jaar geleden
in: Huwelijk
2.1K
LeonardN
een jaar geleden
Voor zover ik weet wordt er niet naar leeftijdsverschil gekeken. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/trouwen-samenlevingscontract-en-geregistreerd-partnerschap/vraag-en-antwoord/huwelijk-in-nederland-met-een-buitenlander Maar wellicht ben je Belg (gezien de zin: "we hebben al bijna 5 jaar kennis.") dan zal je iets soortgelijks kunnen vinden voor de regels in België.
bamibal
een jaar geleden
Hebben jullie elkaar al eens echt ontmoet? Ik wens je natuurlijk alle liefde, maar ik zie genoeg ingrediënten voor een schijnhuwelijk.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Elkaar 'geregeld' zien lijkt me lastig bij iemand op 2000 km afstand.

Antwoorden (1)

Over verschil in leeftijd wordt wettelijk niet gesproken, wel over een minimum leeftijd, nl. 18 jaar
een jaar geleden