Hoe kan ik het adres van een persoon achterhalen?

Ik ben op zoek naar iemand waarvan ik de naam en de geboortedatum en geboorteplaats weet. Ik weet ook waar zijn woonplaats een 35 jaar geleden was. Op internet is totaal niets over hem te vinden. Dat vind ik al vreemd, want hij zou dit jaar 60 zijn geworden. Wellicht is hij dus al voor het internettijdperk overleden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.7K
Poet
6 jaar geleden
Navragen in de straat waar hij destijds woonde?
Erna55
6 jaar geleden
Je kunt contact opnemen met de redactie van " adres onbekend" .
https://www.rtvutrecht.nl/gemist/uitzending/radiomutrecht/adres-onbekend/
Inekez1
6 jaar geleden
>>" Wellicht is hij dus al voor het internettijdperk overleden."
Hoeft niet zo te zijn, er zijn heel veel mensen die niks met computers hebben, laat staan een footprint hebben op internet…<< Precies. Er zijn zelfs mensen die zelf wel van alles met computers doen, maar er voor zorgen dat ze niet door jan en allemaal zomaar vindbaar zijn onder hun eigen naam.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank alvast allen. Adres onbekend;ik wil niet zomaar mijn hele hebben en houden aan hen bekend maken. Het betreft mijn broertje.
De straat weet ik niet. Idd hij kan zich onvindbaar houden op het web. Is er iets mogelijk via een burgelijke stand oid.Weet iemand dit?
criseyde
6 jaar geleden
Via burgelijke stand niet i.v.m. privacy.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt het ook via de gemeente proberen (niet kosteloos)

Antwoorden (1)

Toch beginnen via het laatst bekende adres, buren of anders ouderlijk huis, buren, kerk, school - is er onlangs een reünie geweest? oude school- of studievrienden. Familie heb je vast al gecheckt.
Advertenties in de krant die hij wellicht leest.
Sportclub waar hij ooit lid is geweest, sportvrienden.
Hobbyclub, -vrienden.
Eigenlijk alles wat je van hem weet, natrekken, dus ook oude vriendinnetjes.
Behalve een privé detective inschakelen kun je niets meer doen, lijkt me.

Succes!