Wat is de reden dat mijn vriend me vaak kopieert?

Dit is een interessrvraag want ik kan geen reden bedenken; wanneet mijn vriend reageert op mijn whatsapp berichten bijvoorbeeld gebruikt hij vaak dezelfde woorden en/of emoticons.
Hetzelfde geldt face to face.

2 jaar geleden
in: Dating
3.1K

Antwoorden (2)

dit doen ook mensen die een crush hebben op die persoon, dus heel normaal en een teken dat die van je houd. zie mijn bron en dan signaal 2
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ritsuka
2 jaar geleden
Een crush hebben op? Dat heet toch gewoon verliefd zijn?
HannekeJanssen
2 jaar geleden
@Ritsuka: misschien zijn vraagsteller en antwoorder wel van de zelfde generatie, en begrijpen ze elkaar wel? ;-)
Kan van alles zijn:
-hij is onzeker
-hij heeft totaal niet door dat hij dat doet
-hij doet het met opzet, als trucje, in de hoop dat jij hem dan leuker vindt (mensen vinden het vaak prettig als iemand een beetje hetzelfde doet als die persoon)
-hij is niet zo goed met woorden
-hij is sociaal niet zo sterk en kopieert daarom gedrag van anderen
-hij is niet echt geïnteresseerd
-hij vindt het moeilijk om zelf een mening te vormen
-het is gewoon zijn manier van communiceren, misschien doet hij dat bij iedereen
en vast nog meer mogelijke redenen