Hoe kan ik iemand vinden waarvan ik alleen de voornaam, geboortedatum en woonplaats (dorp) weet?

Dus ik weet geen achternaam of adres

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dating
5.3K
SimonV
4 jaar geleden
Met veel geluk door te zoeken via Google, bijvoorbeeld:
jan "15-04-1964" utrecht.
Nosky
4 jaar geleden
Wat wil je van die persoon vinden?
Fysiek adres? Online activiteiten? Contactgegevens?
tinus1969
4 jaar geleden
Wil diegene wel gevonden worden?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik wil het liefst heb kunnen contacten, dus wellicht is een achternaam voldoende zodat ik hem op Facebook oid kan vinden. Of telefoonnummer??
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Wat ik meestal doe is op facebook intypen: Piet Roosendaal of Piet Bergen op Zoom. Echter zal dit alleen echt goede resultaten opleveren bij een kleinere plaats. Piet Amsterdam zal erg moeilijk worden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja zo heb ik het inderdaad geprobeerd, en gelukkig betreft het een dorp, maar helaas... toch niet het gewenste resultaat. Ik had gehoopt dat ik op geboortedatum kon zoeken, want je moet immers overal je geboortedatum opgeven, en dan in combinatie met de woonplaats.... maar helaas, dit lijkt geen mogelijkheid.

Antwoorden (3)

Het beste is eens rond te vragen. Gewoon door fysiek naar die geboorteplaats toe te gaan.
Probeer mensen van dezelfde leeftijd te vinden die mogelijk op school bij die persoon in de klas hebben gezeten. Vaak kennen die de naam en eventuele familieleden. Zo kun je verder zoeken.
Pieter2011
4 jaar geleden
+ En in de lokale winkel weten ze vast ook meteen om wie het gaat.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Ook informeren bij de kerk(en) ter plaatse. Pastoor, dominee.
Of zoals daar zijn: voetbalclub/ carnavalsvereniging/ kroeg -dartclub-.
Je kunt ook kijken of je iets in het plaatselijke krantje gepubliceerd kunt krijgen. Zeker als je er een mooi verhaal bij hebt waarom je iemand zoekt, zou dat kunnen lukken.
4 jaar geleden
Het allerbeste is om te weten of hij / zij actief is op social media. Het is makkelijk om iemand ‘op te sporen’ als je bepaalde gegevens weet. Je kan bijvoorbeeld kijken of bekende in hun omgeving wonen en dan via hun vrienden zoeken of je haar naam vind. Aangezien de meeste mensen elkaar volgen die in hetzelfde dorp wonen is het makkelijk om hem / haar dan te vinden. Heel veel suc6 met jouw zoektocht ;)