ok vraag van de dag... Hoe kan het dat een site die in een testomgeving zit toch online op google te vinden is??? #krijgenwenou!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Google zoek actief naar websites. Het eerste dat google doet op een website is zoeken naar het bestand robot.txt. Hierin kan de bouwer van de website aangeven welke mappen wel en niet doorzocht kunnen worden door google, en andere zoek machines.