Wij zijn een clubje van 5 vrouwen van ca. 55 jr. Iedere maand willen we een leuke/interessante aktiviteit doen.

Dit jaar hebben we wat moeite om het jaarschema vol te krijgen. Eén keer per maand komen we bij elkaar om iets te ondernemen, maar dit keer wil het nog niet helemaal lukken.
Iemand nog ideeën (het mag wat kosten)?
Deze vraag plaats ik bij "Overig" omdat het vanalles mag zijn.

Toegevoegd na 55 minuten:
Tot nu toe zijn er erg leuke ideeën binnengekomen. Het probleem is alleen, dat wij in Limburg wonen en niet alles makkelijk te bereiken is. Over het algemeen, sorry dat ik dit niet eerder heb gemeld, besteden we er een middag (in het weekend) of een avond (door de week) aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een dag/middag/avond naar een sauna of wellness.

Een dagtocht naar antwerpen.

Een boottrip op de rijn incl koffietafel of maaltijd + borrel.

Een slipcursus! (Is leuk en leerzaam.)

Een bingo middag/avond.

Wijnproeven.

Naar de winter efteling.(ook leuk voor volwassenen)

Vanaf volgende maand naar een kerstmarkt in duitsland!

Toegevoegd na 9 uur:
Een middag bowlen met na afloop steengrillen/gourmetten

Een bourgondische avond in maastricht.

Een avondje uit naar een 70's party. (zullen in limburg toch ook wel bestaan?) Lekker dansen op bony M, CCR, Focus, kayak,Maywood, pusycat en al die andere oude toppers! Schoenen aan met plateauzolen een strakke broek met wijde pijpen onder, en een kapsel waarbij half europa geen zonlicht meer krijgt!

Een rondleiding door een limburgse bierbrouwerij.

Er zijn ook diverse workshops met diverse thema's te vinden voor een middag/avond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Afhankelijk van de wederzijdse interesses:

Een dagje naar een museum of tentoonstelling en na afloop napraten onder het genot van een borrel en een hapje eten.

Een dagje 'welness': lekker met z'n allen verwend worden in de sauna, met een massage, zonnebank en een schoonheidsbehandeling. Er zijn veel van die alles-in-één-centra waar je qua ontspanning helemaal aan je trekken kan komen. Bijv. http://www.zwaluwhoeve.nl/ in Harderwijk maar ook een 'gewone' sauna als die in Lunteren (pal naast het NS station aldaar) heeft veel te bieden.

Samen een mooie herfstwandeling maken. Kijk maar eens op sites als http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/alles-over-uw-reis/wandelen-van-station-naar-station.

Een theaterstuk, cabaretvoorstelling of musical. Eerst een hapje eten met zijn allen en daarna het theater in. Altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien een rondje kleiduiven schieten?
kunnen jullie je direkt af reageren op die vervelende echtgenoten.... haha succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry dat ik het moet zeggen.............. maar vaak winnen vrouwen het grrrrrr , nim ow keerls dus moar mit.
Een high tea
Een (dag)cursus bonbons maken
Een (dag) cursus bloemen schikken
Een dag tandem fietsen op Texel (of ergens anders)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Workshop drama
Workshop beeldhouwen
Workshop zelfverdediging
Workshop stijldansen
Workshop fotografie

Of niet standaard 55+ dingen

Paracute springen
Bungee jumpen
Holloween in Walibi

Als je nu nog niets weet lwg je samen het bedrag wat het mag kosten bij elkaar en maak je het over aan kika of stichting de zonnebloem.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat 5 gigolo's opdraven. Zeker weten dat jullie lol hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf zeep maken ? workshopje?
ik vond de slipcursus eigenlijk wel een leuk ideej..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maasmechelen haha sorry inkoppertje Hihi.
Skiën of een les in snowworld Landgraaf. Voor alle leeftijden en erg vermakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar Doesburg (kan je nog lekkere mosterd mee naar huis nemen ook nog!)

Bataviastad (winkels+boten kijken, vind ik zelfs leuk)

Naar het Afrikacentrum

Naar Valkenburg (Fluweelengrot)

Hoop dat er wat tussenstaat dat jullie nog niet hebben gedaan, en dat jullie hier iets aan hebben ;)
Veel succes en plezier! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een workshop deurkransen / kerststukken maken, zoals binnenkort aangeboden wordt op veel tuincentra.
Een wandeling met een beroepsfotograaf, die dan tips geeft over digitale natuurfotografie.
Een lange wandeling maken met (geleende) asielhonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een boek-bespreking? Dan krijgt iedereen wel eerst 'huiswerk' mee, nl. (hetzelfde) boek lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een middag glamour foto's laten maken?