waarom denken kinderen altijd zo raar over sex? ik ben namelijk juf en die kinderen doen er altijd zo lacherig over?

ik snap het niet ik heb ze uitgelegt dat er niks aan te lachen valt maar ze blijven het lachwekkend vinden....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHAAAAA in deze vraag staat SEX!!! xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij vraagt dat als juf zijnde? Ik dacht dat je als juf je wel zou kunnen inleven in de kinderwereld, waar seks iets raars is waar lacherig over wordt gedaan? Ik zie jou al voor me, kleuters het een en ander uitleggende...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan me niet voorstellen dat jij juf bent! Ik ga ervan uit dat hier aandacht word besteed in je opleiding?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en bovendien maak je ook nog een taalfout in je zin. Lijkt me niet echt een goed voorbeeld als juf zijnde??

Antwoorden (9)

Dat hoort bij de leeftijdsfase. Dat is net als een 4-jarige plas en poep lacherig vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor ons is het wel normaal, maar het zijn maar kinderen.
eerst lopen ze ongegeneerd in de blote kont bij elkaar en als ze ouder worden moeten ze privacy hebben en dan komt ook het lacherige gedeelte naar boven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in gedachten eens terug naar de tijd toen je zelf zo oud was. Naarmate je er meer over praat en meer mee te maken hebt, wordt het minder lacherig.
jc54
13 jaar geleden
alle zinnen waar maar sex, poep, piemel, kont, in voor komt maakt kinderen lacherig..er ontwikkeld veel, ze komen in de grote mensen wereld ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kinderen doen volwassenen na, en zoals bekend wordt er over het algemeen in gezinnen niet of nauwelijks over sex gesproken, of er wordt een beetje lacherig over gedaan. Dus denkt een kind dat het raar of vies is. Ook als een kind aan z'n onderlijf zit te frunniken, wordt er gezegd dat hij/zij het niet mag doen, zonder verdere tekst of uitleg (terwijl een kind dat nog helemaal niet met sex associeert). (overigens hoop ik niet dat je nederlands geeft, uitgelegd is nog altijd met een D).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit ook nog op school maar ik vind het best logies zo ben ik ook met mijn vrienden je moet ze gewoon laten...
eigenlijk moet je ze een keer een les over sexualieteit geven en dan wat vieze dingen laten zien en dan hopen dat ze er mee ophouden maar dat denk ik niet want het hoort bij die leeftijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoort gewoon bij de leeftijd. Die kinderen zijn nog niet zover dat ze weten dat sex iets heel moois en fijns is. En er zijn ook zat volwassenen die er lacherig over doen, waarom denk jij dat er zoveel schuine moppen bestaan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat komt door de taboe rond seksualiteit en de meeste mensen vertellen er niks over aan hun kinderen hoe ze op deze aarde gekomen zijn !