Ik droom vaak over de collega van me man

In me droom ga ik met hem mee op de vrachtwagen en me man zit op een andere vrachtwagen bij het zelfde bedrijf. Maar als ik en die collega van me man ergens zitten te praten tilt hij me op en geeft me een kus op me wang en gaat zitten op een bankje met mij op schoot. En elke keer als dat gebeurt schrik ik wakker. Ik zou graag willen weten wat dat kan betekenen. Want die collega van me man is 45 jaar oud heeft een vrouw en een dochter van 18.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

misschien zit je er wel eens aan te denken en komt t in je dromen terug...
maar een troost... dromen zijn bedrog..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ls je droomt dat je vreemdgaat (of een affaire hebt) is dit een expressie van je sexuele behoeftes of misleiding van je onderbewuste. Het geeft aan dat je verwikkeld zult raken in een situatie die niet in je belang is, mischien zelfs illegaal.

Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen.

Als je droomt dat je vreemdgaat met een vriend/vriendin van je partner, duidt dit erop dat je verwaarloost voelt door je partner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoeft helemaal niets te betekenen! Ik geloof best dat er betekenis achter dromen kan zitten, maar heb al zo vaak gelezen dat die betekenis vaak heel anders is dan je je voorstelt.

OK, het kan natuurlijk zijn dat je al jaren stiekem verlangt naar de collega van je man en dat dit zich zo uit, maar als ik je verhaaltje lees lijkt me dat sterk.
Ik denk dat het meer voor de hand ligt dat jij die collega aardig vindt (misschien vanwege hoe hij zijn vrouw of zijn dochter behandelt) of juist intimiderend (vanwege hoe hij je man behandelt) en dat je daarom van hem droomt.

Of misschien heeft het helemaal niets met hem te maken, is hij gewoon het gezicht wat je hersenen bij je droom verzinnen en gaat de hele droom over iets heel anders. Dat je genegenheid van iemand mist bijvoorbeeld. Dat weet jij zelf waarschijnlijk het beste!