Wat is er aan te doen ,als iemand anders je negeert? Ik weet dat het raar klinkt,maar dat is de vraag,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Vragen waarom het zo is.

Stap op hem/haar af, vraag of een rustige & normale toon waarom hij/zij je negeert, misschien heb je in zijn/haar ogen iets fout gedaan?

Voorbeelden
* Waarom negeer je mij? Heb ik iets fout gedaan?
* Wat is er aan de hand, want je negeert mij.
* Ben je boos op mij? Negeer je me daarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag was eigenlijk niet naar mij van het negeren enso,maar gewoon elk iemand.
en trouwens goede advies gegeven

Andere antwoorden (2)

''Terugnegeren'' en geen aandacht besteden aan die persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik mij op straat begeef, wordt ik door alle mensen genegeerd,behalve door de enkeling,die mij kent.
Gaat het om een bekende, (dat is in de vraag niet duidelijk ) dan zou ik aan die persoon ook geen aandacht besteden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, bart en kees, kennen jullie elkaar dan? Plus voor dit antwoord.
Ook ik word voortdurend genegeerd.
Gelukkig maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is slechts 1 GVer die ik zou begroeten,omdat die persoon een zeer duidelijke foto op GVF heeft geplaatst,maar die mij niet zou herkennen. @Barts3cundo,dat had ik me nog niet gerealiseerd! Met naambordje voorzien van nickname zou dat iets zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou,ik denk dat als je iemand tegenkomt,die jóu niet ziet zitten,dat ík dan gráág genegeerd wil worden,hoor!
Trouwens,andersom ook: wanneer ik iemand tegenkom die ik niet zie zitten---i.e. waar ik dus écht "klaar" mee ben,die groet ik ook dus never-nooit-niet meer. het is m.i. állemaal afhankelijk hóe iemand je behandelt/bejegent en of iemand eerlijk/open is. Indien het volstrekte vreemden betreft: tja...dan ff te
weten zien te komen wat die persoon van je wil. En dan dus het primaire antwoord: Wanneer iemand je negeeert,heeft dit dus een reden:
1) hij/zij (her-) kent je niet
2) hj?zij is té druk bezig met eigen problemen/bezigheden te doen of op te lossen
3) het "klikt" niet tussen jullie,dus die persoon wíl niet groeten,dus...er is een (relationeel) probleem...