hoe kan ik mijn website promoten zonder dat mijn vrienden erachter komen?

ik wil mijn website promoten, maar ik wil daarbij niet dat mijn vrienden (connecties via hyves en facebook en hotmail) hierachter komen, hoe kan k dit doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

door dit te doen op forum's, anonieme forums zoals
van spellen , criminele spelen of voetbal spellen, bijvoorbeeld OSM.nl of op Camorraworld.nl , je kan natuurlijk ook
een ander acount aanmaken op hyves of facebook en het met dat account promoten zonder dat je vrienden erachter komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maak accounts aan die je enkel gebruikt voor het promoten van je website, en vertel tegen niemand dat jij dat bent.