ik geloof dat teamviewer een hele goeie is
13 jaar geleden
Dat is een hele goeievraag! Ik persoonlijk ben ook vaak bezig met deze vraag en hierbij komt natuurlijk bekijken wat je precies tussen je iPhone en Desktop wilt gaan doen: Deskop geheel overnemen, je iPhone als muis of afstandsbediening gebruiken. Voor het overnemen van je gehele Desktop raad ik je "VNC Viewer" aan. Hier hangt wel prijskaartje aan, maar voor mij absoluut de oplossing. Een ander goedkoper alternatief die ook met de "VNC" principe werkt is: Mocha VNC.

Een heel ander alternatief zoals mijn voorgang als zei is "Teamviewer"

Ik hoop dat je eruit komt als je vragen hebt kun je altijd terecht.