Wat staat er in het leven voor jou op de eerste , tweede en derde plaats ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Voordat ik ziek werd:

1. Werk
2. Gezin
3. Auto

Na mijn ziekte:
1. Gezin
2. Gezondheid
3. PLEZIER in het korte leven!

Toegevoegd op 21-05-2009 09:30:17
Ik zie dat het gek lijkt dat ik werk als 1e item had genoemd, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat je per dag meer tijd met je collega's en je werk besteed dan je met je gezin, familie en vrienden kan besteden. vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (13)

Mijn kind, mijn man, mijn ouders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ademen, drinken en eten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Ik sta op de eerste plaats. Want ik ben belangrijk...
2) Mijn bedrijf en hond staan samen op de tweede plaats...
3) Vrienden, familie, kennissen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hond is belangrijker voor je dan je familie?
Ligt dat aan de familie of aan die hond?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit ligt aan de familie... Daarnaast is de hond er altijd en komt mij zelfs ongevraagt troosten als ik een off-day heb...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In die analytisch gedefiniëerde interpretatie kun je het ook samenvatten ja...
De onderste drie nivo's van de piramide van Maslow.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga jij niet voor de piekervaring dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar pas op de 8e plaats ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Melissa: +1
@XiniX: jij in eerste instantie toch ook niet. Jij noemt: ademen, drinken en eten. Niet echt piekervaringen of wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja juist... wou ik net zeggen...
Op de eerste plaats mijn vriendin.
Op de tweede plaats mijn familie en vrienden (waarbij ik onze twee katten ook tot de familie reken).
Op de derde plaats goed proberen te leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn fam
gezondheid
vrede
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Mijn hond
2. Mijn familie
3. De wereld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verantwoording afleggen.

Andere zaken zoals: vrijheid, milieu: als bovenstaande goed zou gaan, was de gang van zaken omtrent zaken zoals vrijheid en milieu ook vanzelf veel beter. Omdat mensen vaak geen verantwoording af hoeven te leggen, gaat 't mis. Politici en CEO's die iets gigantisch fout doen, worden niet gestraft - in tegendeel, ze krijgen nog eens een gouden handdruk mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) elke ochtend weer wakker worden
2) mijn gezin
3) een goeie boterham kunnen verdienen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik laat ademen, eten en drinken even voor wat het is. Niet dat die niet belangrijk zijn, maar ik neem aan dat dat niet bedoeld wordt met de vraag.

1. Liefde (in het algemeen, voor iedereen. In het bijzonder voor mijn vriend, mijn kinderen, mijn familie)
2. Geld (om leuke dingen te kunnen doen, of zelfs om een eigen bedrijf te beginnen)
3. Kennis opdoen (op allerlei gebied en diverse manieren, reizen, lezen, discussieren)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dora;

Sex, drugs & rock'n'roll!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Familie & Vriend
2. Vrienden
3. Leuk werk waarmee ik ook nog wat geld verdien om leuke dingen mee te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. ademhalen
2. eten en drinken
3. liefhebben