Mijn haar groeit echt heel erg snel, ben nog vorige week naar de kapper geweest! dit heb al 5 maanden. Ben jongen 13 jaar

Het groeit gewoon heel snel! Wat kan ik hieraan doen en wat is het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Dat is normaal. Daar moet je je geen zorgen over maken. Gewoon laten groeien en af en toe naar de kapper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kan je niks aan doen de snelheid is gewoon anders dan iedereen mijn haar groeit ook snel gewoon telkens een datum prikken dat je naar de kapper gaat ook al is het nog niet zo lang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je alleen doen door de hormoon waardes in je lichaam te veranderen, maar dat wil je waarschijnlijk niet. Sommige mensen zeggen slik de pil van je vriendin. Je zou het kunnen doen, maar naar de kapper gaan is toch beter.

Misschien dat je het zelf kunt doen met een tondeuse om niet steeds naar de kapper te hoeven gaan.