Werken die stormparaplu's nou echt of gaan die baleinen ook zo snel stuk?

Ik heb genoeg van die goedkope inklapparaplu's waar ik al tientallen van versleten heb; ze gaan zo snel stuk bij het minste geringste zuchtje wind. Die stormparaplu's zijn vrij duur dus wil eerst weten of die ook niet omklapt of na een week ook al stuk is? En hoe zit dat met de transparante plastic plu's? Ik hou niet van petten of capuchons dragen vandaar.

Toegevoegd na 3 dagen:
Bedankt voor de waardevolle antwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De stormparaplu's zijn de investering zeker waard. Ze klappen niet om, maar ze zoeken een goede stand in de wind.
Hier kun je een duidelijk filmpje zien: http://www.senzumbrellas.com/nl/senz-collectie/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat filmpje zag er inderdaad geloofwaardig uit!

Andere antwoorden (5)

bij sterke wind gaat alles stuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja.. Het hangt er een beetje van af hoe je eea behandelt [Ik heb nog nooit een paraplu uit elkaar gehad. ].

Een stormparaplu is zeker sterker, maar niet onbreekbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben goede ervaring met deze paraplu. Er zijn al verschillende wandelingen in wind en regen mee gemaakt, en hij is nog ongeschonden. Ik raad 'm iedereen aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van mij heeft al flinke windvlagen overleefd! Gaat al ruim 2 jaar mee! Daarvoor versleet ik er een paar per jaar (van die goedkope rommel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is héél positief. Je raakt 'm sneller kwijt dan dat ie kapot gaat.