Je zou het bij de Hema kunnen vragen. Hun taart is immers vaak niet meer dan een ronde cake met versiering erop. Als je het van te voren bestelt, kunnen ze er rekening mee houden.
Overigens: Je kunt zelf heel eenvoudig een ronde cake maken: Neem wat meer cakebeslag dan voor een gewone cake, en giet het in een spingvorm of andere ronde bakvorm ipv een cakevorm. Goedkoop en makkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de plaatselijke bakker of de hema
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook bij de aldi een zelfmaak taartenpak kunnen kopen.
hierin zit nml een ronde cake, 2 gedeeltes zelfs.
hij kost nog geen 3 euro geloof ik.
je hebt dan zeker je ronde cake en misschien vind je de taart smaak wel zo lekker dat je voor dit bedrag een taart kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je zo`n taartboden waar je zelf allerlei fruit in kan doen? Die kun je gewoon bij de supermarkt kopen net als de vruchten die je er in kan doen.
Andere vormen kun je bij een goede banket bakker kunnen laten maken (dezelfde dag klaar)
Of niet kopen maar zelf maken!