Je beste( vriend ) steeldgeef je hem aan of nietB.V een t.v

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ah gooi alsjeblieft je vragen eerst ff door de spellingchecker..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ofniedan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je beste vriend steelt, geef je hem aan of niet? B.V een T.V
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
BvB spellingchecker, handig, zo'n online tool, waar kan ik die downloaden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sorry ik ben woord blind en je weet wat de vraag is he
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jahoor was gelukt, maar t zou toch wel handig zijn als je de spelling even checkt in word ofzo, want bij je vorige vraag was t moeilijker te onderscheiden.. interessante vraag wel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
B.V.T.V hij bedoeld denk ik bvb een televisie
Antoni
15 jaar geleden
Als je woordblind bent, dan ken je toch nog wel het verschil tussen ( ) en " " of niet ?

Antwoorden (10)

Nee.. Zolang hij niet van mij gestolen heeft niet. Zoiets doe je als vriend niet. Aanspreken op zijn gedrag zal ik wel doen.

Wellicht overweeg ik hem te chanteren.... maar dat ik ook niet echt lief..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahahaha
mijn verstand zou zeggen doe dat wel, maar ik zou het niet doen.
x
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, tenzij je hem niet meer als vriend wil hebben.
Nee, tenzij je hem niet als vriend kan missen.
Weet ik niet, als jij niet ook niet weet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
snap jij het wordt tenzei nietwelB.V
Natuurlijk niet. Ik zou wel zeggen dat ik het niet vind kunnen. 't Is z'n eigen verantwoordelijkheid......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vraag me af of ik iemand die tv's steelt, nog wel aardig genoeg zou vinden om mee bevriend te zijn.

Waarschijnlijk zou ik hem confronteren en aanraden zichzelf aan te geven of de tv terug te brengen naar de rechtmatige eigenaar. Doet hij dat niet, dan is het waarschijnlijk het einde van de vriendschap.

Ik weet niet zeker of ik hem dan aan zou geven. Ik zou in ieder geval niet voor hem liegen. Ook iemand die van me eist dat ik door te liegen medeplichtig wordt aan een misdrijf, vind ik overigens niet aardig genoeg om mee bevriend te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt overwegen hem via 'meld misdaad anoniem' aan te geven.
Ik denk dat ik hem zelf niet zou aangeven. Het is niet mijn zaak als hij iets steelt dus ik zou me er niet mee bemoeien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk is het jouw zaak zodra je kennis hebt van een misdrijf. Al was het maar omdat het strafbaar is om kennis te hebben van een misdrijf en dit niet te melden.
Nee ik zou hem niet aan een t.v. geven. Omdat t.v.'s gruwlijke dingen doen met mensen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahaha wat is dit nou weer voor antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahaha ik snap hem ik zou hem ook niet aan een tv geven .
Het ligt eraan wat hij steelt en of het vaker gebeurd is. Als het een eenmalig iets is en niet iets groots (zoals een tv) zou ik het tegen hem zeggen, maar niet aangeven. Wordt het een doorlopend iets, en worden het grote zaken dan wel. Maar dan meer uit bescherming van hem, zodat hij schrikt en het hopelijk niet meer doet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat doe ik... Zelfs als het een zoon of dochter is doe ik dat... Dat weten ze en ze delen nochthans alles met me...

De waarheid is bitter in het begin en zoet op het einde, de leugen daarentegen is zoet in het begin, maar bitter op het einde...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Zou wel iemand verlinken als ik wist dat hij geweldsmisdrijven zou plegen.

Toegevoegd op 20-05-2009 18:22:31
Of van oude vrouwtjes het pensioen zou afsnoepen.