Waarom is toch áltijd de hand waarmee je je muis gebruikt zo ijskoud?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat komt omdat die hand hoger ligt dan de andere hand. Bloed stroomt minder goed naar die hand waardoor hij kouder wordt.

De meeste mensen hebben ook nog eens een verkeerde houding achter de computer. Je knelt ook veel bloedvaten af als je verkeerd zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die hand ligt meestal iets hoger en dus wordt die kouder (probeer maar eens uit, hou 1 hand naar beneden en 1 hand omhoog en je zult zien dat dat flink scheelt qua temperatuur).
Of misschien heb je hetzelfde als ik: zit je in een veel te koude ruimte met je linkerhand in je zak en de rechterhand op de muis ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muizen zijn niet zo warmbloedig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wel steeds spanning in die hand maar beweegt 'm toch te weinig.
Muis af en toe loslaten en even met je hand schudden en een vuist maken en weer openen.
Als je toch bezig bent, ook gelijk even met je schouders en je nek rollen, dan heb je alle anti-rsi-oefeningen ook gelijk gehad ;-)