Help! meisje 11 wil weten of ik haar knap vindt, ben zelf 16, wat moet ik doen?

Ik wil niet kwetsen, maar eerlijk zijn mag niet vanwege mijn leeftijd :S.

wat kan ik doen (ze is gwn niet lelijk)

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb al miljoen keer gezegt dat ik 2 oud ben, maar dan zegt zei:

Dus :O of ja en

Toegevoegd na 17 minuten:
die 2 moet zijn TE :$
en zei moet zijn ZIJ

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet niet zeggen dat jij te oud bent, maar dat zij te jong is! Dat jij te oud bent, zou een reden voor *haar* kunnen zijn om niets met je te willen. Maar zij vindt het niet erg, dus is dat geen argument. Dat zij te jong is, is voor *jou* een reden om niets met haar te willen. Daarvoor doet het er niet toe of zij dat wel of niet belangrijk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow sorry, ik heb gezegd van haar kant maar ook van mij kant, dus ik ben te oud voor je en jij bent te jong voor mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inpakken en wegwezen mate, probleem meijes, die problemen kunnen veroorzaken. Jij bent de oudste en zeker ook de wijste. Wees eerlijk en zeg, sorry meisje je bent voor mij veel te jong.

Het beste antwoord

het is begrijpelijk dat je haar niet wilt kwetsen.
vertel haar dat ze een leuke knappe en hele lieve meisje is maar dat het veel te vroeg is omdat jij al een stuk ouder bent dan haar.
het is moeilijk om dingen te zeggen maar zolang je netjes antwoord en een lief antwoord erop geeft komt het minder hard aan :)
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je kan haar dan toch zeggen dat je vindt dat ze knap is? Heeft niets met leeftijd te maken. Je moet alelen een beetje uitkijken dat je bij haar geen ideeen kweekt dat je haar aantrekkelijk vind in de vorm van 'een relatie' of 'vriendje vriendinnetje' zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk zijn mag wel hoor. Je kan prima tegen haar zeggen dat ze een leuke meid is en dat als jij kijkt naar toen jij haar leeftijd had je je heel goed kan voorstellen dat veel jongens van haar leeftijd daar hetzelfde over zullen denken.
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
In verband met je toevoeging, het is heel normaal dat meisjes van die leeftijd "verliefd" worden op wat oudere jongens, ze kijken er tegen op, vinden hem leuk, het hoort er een beetje bij. Als ze je dat vraagt gewoon eerlijk zijn en duidelijk blijven, en verder zal ze er waarschijnlijk overheen groeien. Ze kunnen deze jongens (jij dus in dit geval) ook gaan pesten/plagen, blijven "lastig vallen". etc. Zolang jij eerlijk bent en er geen misbruik van maakt, is het gewoon zoals het is. Je kan haar gevoel niet van haar afnemen. Daar heeft ze ook gewoon recht op.
Gewoon eerlijk zeggen dat je haar lief en knap vindt, maar dat ze nog te jong is om iets met een jongen te hebben. (aangenomen dan, dat ze daar op doelt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Je ziet er heel leuk uit voor een meisje van 11, je wordt later vast een mooie dame (of voer hier in hoe jij een 17-jarig mooi meisje zou noemen)."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
mooi antwoord :)
Je mag best eerlijk zijn. En, zoals ik het begrijp, is eerlijk in dit geval:

"Ik vind je een knappe 11-jarige. En je wordt vast over een paar jaar een knappe 16-jarige. En tot die tijd maakt het niets uit hoe knap ik je vind, want je bent nog steeds een 11-jarige."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo wat heeft je leeftijd ermee te maken dan...
tenzij je er geen andere bedoelingen bij hebt, kan je toch wel een antwoord geven of je haar knap vind of niet, daar is geen verbod op..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerlijk zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg gewoon : ja hoor, je bent een prachtig klein meisje ; waarschijnlijk wordt je later als je groot bent een hele mooie vrouw, en dan krijg je vast wel een vriendje van je eigen leeftijd.

Blijft ze dan aan je rokken hangen, dan wordt het wellicht tijd haar te verzoeken of ze niet beter in de zandbak kan gaan spelen. Als het kwartje dan NOG niet valt, tja, dan wordt het wellicht tijd om wat botter te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meisje 11 is nog een beetje te jong, denk je niet? Jongetje 16 is iets te oud voor haar. Zij is nog een kind, dus laat haar even met rust totdat ze een jaartje of 16 is.