Wat is je favoriete kamer in je huis?

Woonkamer, slaapkamer, keuken waar voel jij het prettigst.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Antwoorden (23)

Computerkamer.... daar zit ik 16 uur per dag... elke dag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de waarheid.. Kn[o]pp[u]l Switch the [] =)! Anti-mod!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Andy: Wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
knuppel bedoelt hij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met pensioen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, waarom schrijft hij dat dan niet gewoon?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat Andy weet dat schelden niet mag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
knuppel is geen scheldwoord :), tis een voorwerp waar een sport mee wordt beoefent :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moderators kunnen geen rebussen oplossen?
De zolder, want dat is de enige ruimte die ik huur in het huis waar ik momenteel woon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De badkamer. Even op slot draaien; alles voor jezelf..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
behalve je bed.
de woonkamer en keuken. Woonkamer omdat ik daar lekker kan ontspannen en de keuken omdat ik daar lekkere dingen kan bereiden die ik in de woonkamer weer kan opeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sm-kelder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmm, ik wil wel eens langskomen. Of eigenlijk moet ik zeggen WIJ.
+1 van mij! Ik ben jaloers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I-Deetje Vies(oud)peuk(mannetje)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hehe +1
Vrijwel iedere kamer. Dit is echt een heerlijk huis. Voel me overal thuis, hoewel de kamers van de kids natuurlijk niet echt door mij bewoond worden.
Blijven dus over: woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer, toilet.
Waar ik het liefste ben hangt af van het moment van de dag. Overdag vind je me voornamelijk in de woonkamer en keuken. 's Avonds en 's nachts lekker in de slaapkamer (die bij mij maar voor 2 zaken bedoeld is) en de badkamer voornamelijk 's ochtends na het opstaan.
Het toilet vind ik een heel prettige ruimte als ik iets kwijt moet dat mijn andere leefruimtes zou bevuilen.
Minder favoriet is bij mij trouwens de bijkeuken, maar dat komt omdat de wasmachinen daar staat en ik niet graag met de was bezig ben... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom nu die duimpjes omlaag. ik geef gewoon antwoord op de vraag.
In mijn vorige woning voelde ik mij nergens echt lekker. Ben echt heel blij dat dat nu anders is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan krijg je van mij een +1 omdat je dat zo graag wilt zullen we maar zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je wat ik geef jullie allemaal +1 :) omdat 't vandaag dinsdag is.. doe ik 't morgen weer :)!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Andy, echt onwijs bedankt, super echt! ;-))))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik wil helemaal geen +1. Ik wil weten waarom iemand me een duimpje omlaag heeft gegeven. Wat is de achterliggende gedachte? Wat is er niet goed aan mijn antwoord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, snap het ook niet helemaal... om het op te heffen geef ik je ook maar een +1
Woonkamer, waar de TV en de computer gelijktijdig aanstaan, soms ook nog de radio. Het aantal uren per dag weet ik niet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M'n slaapkamer, sowieso omdat ik dat de "mooiste"kamer in m'n huis vind en omdat ik net een heel lekker bed heb gekocht, maar ik ben gek op slapen of een dvdtje kijken in bed of met m'n ds en een audiobook liggen luieren..heeeeerlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ruime slaapkamer met een geweldig bed, zolder met mijn eigen plekkie, woonkamer is gewoon gezellig. Favoriet is toch het eigen plekkie op zolder. De tuin is ook erg leuk maar ja, da's geen kamer hè.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toilet, enige kamer waar ik écht even kan ontspannen zonder andere dingen aan mijn hoofd. Zonder grappen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kamer, daar is het lekker een zooitje dat vind ik fijn! Want zo ben ik. Je voelt je het fijnst in de kamer die is ingericht naar jouw smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bureau met zicht op de duinen, veel licht, groen en ruimtegevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De w.c. daar lees ik altijd stripboeken en kom ik tot mezelf... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De woonkamer. Alles bij de hand; bank, tv, laptop, koelkast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toilet in de badkamer: lekker warm, mooi geel licht (ik houd niet van dat felle witte licht), lekker boek erbij en daar kan ik heeel lang zitten :)
Verder de slaapkamer en de woonkamer. Deze 3 kamertjes komen op de eerste plek, de rest daarna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen favoriete kamer. Ik zit overal graag in ons eigen huisje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De slaapkamer. Ik woon nog thuis en mijn slaapkamer is me eigen ruimte waar ik alleen kan zijn en kan doen wat ik wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn slaapkamer.
Vroeger had ik de grootste slaapkamer van het huis(op de zolder na)
En nu heb ik de mooiste kamer van het huis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilde eigenlijk de tuin zeggen, maar dat is geen kamer.
Nou, dan kies ik toch voor de kamer. Lekker languit op de bank met een goed boek. Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sgrijvvaud;

De woonkamer met de open keueken. Omdat daar het gezinsleven zich grotendeels afspeelt. En vanwege de ruimte, het licht en het uizicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk overal, ligt eraan wat ik nodig heb en wat ik er moet doen. Honger, dan de keuken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er van af wat ik aan het doen ben!
Woonkamer denk ik aan: knus, gezelligheid, visite, bankhangen/zitten/liggen.
Slaapkamer denk ik aan: een lekker bed & alle bijbehorende activiteiten.
Keuken: fijn culinair bezig zijn, kaarsjes, wijntje etc.

Ik denk dat alles bij elkaar je een prettig gevoel geeft! (in mijn geval)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het toilet en soms de huiskamer of mijn slaapkamer. Toilet is lekker rustig, huiskamer is meestal gezellig en mijn slaapkamer voelt het veiligst.